Djur

Om och kring andra djur. Hästar, hundar och katter har egna forum. Huvudmoderator: lizan

Filtrera med prefix:

T
Övr. Djur Vad är det för ras? Storlek? Bra som hoppkanin? Tell me everything. :)
2
Svar
20
· Visningar
1 522
Senast: ninni_
·
R
Övr. Djur Ja nu till frågorna! :D Jag har sett flera eller ja en perzon iallafall :D (känn dig träffad om du vill) Som har snäckor som...
2
Svar
20
· Visningar
2 847
Senast: rattalskare
·
C
Övr. Djur 1. Om du är en björn, kan Du sova hela vintern. Du gör absolut ingenting i 6 månader. Det kan jag leva med! 2. Före du går i ide...
Svar
5
· Visningar
4 275
·
R
Övr. Djur Jahapp så var det dags igen :devil: Det lesbiska paret har börjat leka mamma,pappa=barn? Ja vad handlar det om tror ni...
2
Svar
21
· Visningar
1 901
·
J
Övr. Djur Hejsan! Finns det någon som kan hjälpa mig med detta? Eller kanske har en exemplarisk bild på vad råttor gärna sysselsätter sig med...
Svar
4
· Visningar
985
Senast: Isis
·
Övr. Djur Fick tips av en kille på någon som ev kan ha Strophocheilus roseolabris till salu så jag har mailat honom... Håll tummarna för att jag...
Svar
2
· Visningar
868
Senast: gul_zebra
·
Övr. Djur Är han inte stilig så säg... :love:
Svar
14
· Visningar
1 157
·
A
Övr. Djur funderat ett tag på skaffa gerbil men vet int hurdet är med att ha gerbiler och råttor i samma rum. Plus hur stort utrymme behöver två...
Svar
4
· Visningar
1 260
Senast: Hajjen
·
K
Övr. Djur Vilka grönsaker och frukter får man ge kaniner? Finns det nå´t man INTE får ge dom?
2
Svar
20
· Visningar
6 778
Senast: Zuzzi
·
Övr. Djur Nån som vill ha lite fryst zophobas? Råttorna ville inte ha så de ligger i frysen nu... Nån frivillig som vill ta sig an de snuskiga...
2
Svar
24
· Visningar
2 284
·
A
Övr. Djur mm, grannen Kjell kom o knackade på rutan.. han hade hittat en tamråtta i soputrymmet ute på parkeringen.. han hade kallat på den o den...
Svar
14
· Visningar
1 309
Senast: pajaztar
·
H
Övr. Djur Jag åkte in akut med min kanin till Djursjukhuset i torsdags. De konstaterade att min kanin led av förstoppning och hon lades in natten...
Svar
4
· Visningar
1 199
Senast: HokusPokus
·
Q
Övr. Djur Vad är "WITTE M Råttblandning"? Hittade det på TropZoo... Något bra?
Svar
2
· Visningar
788
Senast: Queen
·
R
Övr. Djur Hej igen! Ja som ni kanske sett i tråden om kaninutställningen i Tierp...... Så ska ju jag ha två mrsvin och en kanin ihop och nu...
Svar
7
· Visningar
968
Senast: Nidorina
·
Övr. Djur Jag vet att det finns lite fårmänniskor här, undrar vilken sorts får ni har? Finns det "kombinerade" får, alltså både kött och pälsfår i...
Svar
4
· Visningar
2 757
Senast: Iglatjarn
·
L
Övr. Djur Jag är orolig för min marsvinshona som är 3,5 år. Hon har tappat lite päls och har även fått en liten knöl på sidan! Hon är inte heller...
Svar
6
· Visningar
896
Senast: ScissorHands
·
Övr. Djur På vintrarna, åtminstone i södra och västra sverige: David Alderton´s bok om smådjur (han är även veterinär): Jag citerar...
2
Svar
29
· Visningar
4 680
Senast: ScissorHands
·
Övr. Djur "Vad gäller för uppfödning och försäljning av foderdjur? - Verksamheter som innebär uppfödning av djur som avses att säljas som...
Svar
4
· Visningar
989
·
Övr. Djur Har ju mitt akvarie på 60*30*30 cm som någon tidigare räknade ut att det var 72 liter. En annan har visst ett akvarie i samma mått som...
Svar
7
· Visningar
1 233
Senast: Ylva
·
T
Övr. Djur Eftersom jag snart köper en chilla har jag lite typ utrustningsfrågor. : ) Ett bra hjul vill jag ha. Så var hittar man det? Metall...
Svar
14
· Visningar
1 389
Senast: turbofling
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama