Djur

Om och kring andra djur. Hästar, hundar och katter har egna forum. Huvudmoderator: lizan

Filtrera med prefix:

E
Övr. Djur jag tror jag dör. när jag gick ut till kaninerna för en timme sedan sitter tyson under en vinbärsbuske, dyblöt och darrande...
Svar
19
· Visningar
1 543
Senast: enjes
·
Övr. Djur ...en till nykomling! Kom nyss med posten den lilla rackaren :D Achatina Iredalei alltså, för er som inte redan vet ;) Bilder...
2
Svar
27
· Visningar
1 979
Senast: gul_zebra
·
J
Övr. Djur Finns det någonstans på nätet man kan beställa såna siluetter att klistar upp på fönstren? Vi har nyss byggt ett uterum här och två...
Svar
4
· Visningar
4 203
Senast: rattalskare
·
Q
Övr. Djur Har dom råttor och/eller möss på Brynäs Zoo i Valbo/Gävle?
Svar
2
· Visningar
1 266
Senast: rattalskare
·
O
Övr. Djur Jag har fött upp en kull med marsvin för ca 1 år sedan. skulle vilja veta om det går att få en ras om man korsar olika raser med...
Svar
8
· Visningar
1 671
Senast: Osis
·
C
Övr. Djur :D Någon som har en sån sötnos? Och kan svara på lite frågor jag har.. *Hur stor ska buren vara? *När fågeln ska flyga runt och röra...
Svar
9
· Visningar
3 585
Senast: yackie
·
Övr. Djur Har precis gjort rent hos djuren. Storstädning i lägenheten i övrigt med, allt blir rent och fint. Men då duger det minsann inte åt...
Svar
8
· Visningar
856
Senast: Osis
·
T
Övr. Djur Jag har två undisar och en, snart två, nymfer. Fick nyligen reda på att man inte kan ha fåglar och chillor i samma rum. Men...
Svar
10
· Visningar
1 105
Senast: Fjunet
·
D
Övr. Djur Undrar hur det går till? Kan man sätta ihop två hanar som båda är runt året gamla? Gäller det samma sak för honor? :confused:
Svar
1
· Visningar
782
Senast: Nidorina
·
Q
Övr. Djur Om man har ett stall och bestämmer sig för att inreda en box just åt råttorna, där de kan springa lösa lite då och då. Kan man då ha...
Svar
13
· Visningar
1 445
Senast: Isis
·
Övr. Djur Fungerar Zoonen för er? Här är det bara "Sidan kan inte visas"... :confused: :(
Svar
7
· Visningar
997
Senast: Hajjen
·
Övr. Djur Skulle ned till ladugården och mata mina djur och hittade då höna Maggan liggandes på golvet i hönshuset levandes men nacken var av. Hur...
Svar
7
· Visningar
889
Senast: Lejonflickan
·
J
Övr. Djur Mitt marsvin är ganska ofta förkyld, nyser och det rinner lite ur näsan. Är annars glad och pigg, vet inte om han egentligen är...
Svar
10
· Visningar
3 482
·
Q
Övr. Djur Jag läste på någon musuppfödares hemsida att honorna säljs två och två medan hanarna kan säljas en och en eftersom de kan börja bråka om...
Svar
17
· Visningar
1 589
·
D
Övr. Djur Till era djur. Pellets, färdigfoder, annat? Hur ofta ger ni dem färsk frukt/grönsaker? Mäter/väger ni hur mycket ni ger? Har de alltid...
2
Svar
22
· Visningar
1 872
Senast: turbofling
·
Övr. Djur Eller ja, om råttorna får säga sin mening om att bada då ;) Bortsett från Sivert förstås, fast han var lite missnöjd över den låga...
6 7 8
Svar
144
· Visningar
6 172
Senast: Amania
·
Övr. Djur Mamma hämtade ju tre nya lessons igår... ;) Blev två blåa honor och en faded hane. hanen, Mongo, ska äldsta syrran ha tillsammans med...
Svar
11
· Visningar
889
Senast: Lena_Morse
·
Övr. Djur Får de ha fåglar och gnagare (marsvin, degusar (?), hamstrar och chinchillor) i samma rum? Det är ju ett fruktansvärt liv med ett gäng...
Svar
2
· Visningar
981
Senast: amkm
·
S
Övr. Djur Här är mina två små sötingar Sudden och Simson. Världens sötaste, busigaste och roligaste små getter!! :love: Simson äter löv...
Svar
9
· Visningar
1 345
Senast: gadriel
·
T
Övr. Djur Hur kan man inreda en marsvinsbur? Tänkte ha ungefär nåt sånthär , plus ett hus, och matskål. Mer då? :crazy: :D Kan man ha...
Svar
6
· Visningar
4 168
Senast: Nidorina
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka