Djur

Om och kring andra djur. Hästar, hundar och katter har egna forum. Huvudmoderator: lizan

Filtrera med prefix:

T
Övr. Djur Jag har två undisar och en, snart två, nymfer. Fick nyligen reda på att man inte kan ha fåglar och chillor i samma rum. Men...
Svar
10
· Visningar
1 104
Senast: Fjunet
·
D
Övr. Djur Undrar hur det går till? Kan man sätta ihop två hanar som båda är runt året gamla? Gäller det samma sak för honor? :confused:
Svar
1
· Visningar
782
Senast: Nidorina
·
Q
Övr. Djur Om man har ett stall och bestämmer sig för att inreda en box just åt råttorna, där de kan springa lösa lite då och då. Kan man då ha...
Svar
13
· Visningar
1 444
Senast: Isis
·
Övr. Djur Fungerar Zoonen för er? Här är det bara "Sidan kan inte visas"... :confused: :(
Svar
7
· Visningar
995
Senast: Hajjen
·
Övr. Djur Skulle ned till ladugården och mata mina djur och hittade då höna Maggan liggandes på golvet i hönshuset levandes men nacken var av. Hur...
Svar
7
· Visningar
888
Senast: Lejonflickan
·
J
Övr. Djur Mitt marsvin är ganska ofta förkyld, nyser och det rinner lite ur näsan. Är annars glad och pigg, vet inte om han egentligen är...
Svar
10
· Visningar
3 472
·
Q
Övr. Djur Jag läste på någon musuppfödares hemsida att honorna säljs två och två medan hanarna kan säljas en och en eftersom de kan börja bråka om...
Svar
17
· Visningar
1 586
·
D
Övr. Djur Till era djur. Pellets, färdigfoder, annat? Hur ofta ger ni dem färsk frukt/grönsaker? Mäter/väger ni hur mycket ni ger? Har de alltid...
2
Svar
22
· Visningar
1 870
Senast: turbofling
·
Övr. Djur Eller ja, om råttorna får säga sin mening om att bada då ;) Bortsett från Sivert förstås, fast han var lite missnöjd över den låga...
6 7 8
Svar
144
· Visningar
6 159
Senast: Amania
·
Övr. Djur Mamma hämtade ju tre nya lessons igår... ;) Blev två blåa honor och en faded hane. hanen, Mongo, ska äldsta syrran ha tillsammans med...
Svar
11
· Visningar
887
Senast: Lena_Morse
·
Övr. Djur Får de ha fåglar och gnagare (marsvin, degusar (?), hamstrar och chinchillor) i samma rum? Det är ju ett fruktansvärt liv med ett gäng...
Svar
2
· Visningar
978
Senast: amkm
·
S
Övr. Djur Här är mina två små sötingar Sudden och Simson. Världens sötaste, busigaste och roligaste små getter!! :love: Simson äter löv...
Svar
9
· Visningar
1 342
Senast: gadriel
·
T
Övr. Djur Hur kan man inreda en marsvinsbur? Tänkte ha ungefär nåt sånthär , plus ett hus, och matskål. Mer då? :crazy: :D Kan man ha...
Svar
6
· Visningar
4 156
Senast: Nidorina
·
L
Övr. Djur Värmen i vår lägenhet är inte igång än, tydligen är det nåt fel på pannan. Innan de får tummen ur att laga den så dröjer det säkert en...
Svar
4
· Visningar
772
·
C
Övr. Djur vad har hänt med den? hemsidan har ju vart nere ett bra tag nu och även uppfödarnas hemsidor är ouppdaterade...saknar att snacka gerbil...
Svar
3
· Visningar
1 382
·
Q
Övr. Djur Vad finns det för likhet mellan vissa gnagare? Kan t.ex. hamster och mus ha ungefär lika slags bur? Eller kan t.ex. marsvin och...
Svar
1
· Visningar
1 018
·
Övr. Djur Hur länge klarar 2 marsvin (vuxna) vara ute på hösten innan de fryser? Det är 10 grader på nätterna här nu och ännu känner jag att deras...
Svar
7
· Visningar
2 463
Senast: paradiset
·
Övr. Djur Flyttar nu i slutet på oktober till ett eget hus. Min kanin har bott ute hela sitt liv (han blir 6 år i maj) och då undrar jag bara hur...
Svar
5
· Visningar
1 941
Senast: gosebus
·
T
Övr. Djur :devil: :devil: :devil: Om ni blir lika kära i ALLT som jag blir. www.petsmart.com :love: :love: :love:
Svar
3
· Visningar
797
Senast: gul_zebra
·
Övr. Djur http://tamrotter.com/forum/viewtopic.php?t=1039
Svar
4
· Visningar
735
Senast: gul_zebra