Djur

Om och kring andra djur. Hästar, hundar och katter har egna forum. Huvudmoderator: lizan

Filtrera med prefix:

T
Övr. Djur Nu får ni hjälpa mig att välja. Alternativen är chinchilla, gerbil, marsvin eller en till utekanin. Har bara möjlighet att ha ett av...
Svar
1
· Visningar
760
Senast: Kilauea
·
S
Övr. Djur Min hamster har fått konstigt på huden i öronen tycker jag. Det ser ut som torrt skin, kan de va svamp påbörjning i öronen?? vad säger...
Svar
2
· Visningar
886
Senast: Stallflicka
·
Övr. Djur Här ska ni få se en riktig liten goding............. :love: dunboll Man riktigt känner hur dunig den är, eller hur!
Svar
4
· Visningar
938
Senast: Widerberg
·
P
Övr. Djur Många av er har råttor, kaniner, marsvin, fåglar m.m. Nu efterlyser jag er med dom lite mer exotiska djuren. Vad har ni? Själv har jag...
2
Svar
33
· Visningar
2 090
Senast: jemaha
·
Övr. Djur Har ju tidigare gått och blivit allergiskmot kaniner och marsvin... Så nu börjar det utökas. Har sedan ett tag tillbaka reagerat...
2
Svar
23
· Visningar
1 603
Senast: gul_zebra
·
Övr. Djur som troligtvis har en tumör på magen? Men för övrigt är pigg och kry? Kaninen är min gamla barndomspresent som nu bott hos mina...
Svar
8
· Visningar
2 572
Senast: EVA
·
D
Övr. Djur Hej! Jag undrar hur långt tid det tar för en Kartsköldpadda(Vattensköldpadda) att växa och bli stor :angel: /Donald Duck
Svar
7
· Visningar
1 405
Senast: Donald_Duck
·
S
Övr. Djur hur bra minne har en hamster? jag kommer tyvärr måsta vara borta från min hamster i ungefär en vecka (den har såklart omvårdnad av restn...
Svar
5
· Visningar
2 012
Senast: Stallflicka
·
H
Övr. Djur Jag har några frågor till Er som har kanin. :smirk: *Hur ofta städar Ni till Er kanin? *Hur städar Ni? *Vad har Er kanin för...
Svar
11
· Visningar
1 078
Senast: taccotad
·
L
Övr. Djur Hej! Jag har inte skrivit mycket här men läser desto mer. :) I söndags kväll hämtade jag hem två marsvinspojkar, den ena är 7...
Svar
5
· Visningar
797
Senast: Stollan
·
J
Övr. Djur Jag har en liten marsvinshanne på ett år hemma, Björnbusen heter han. Han är väldigt lung och snäll. Jag undrar om man kan skaffa ett...
Svar
4
· Visningar
786
Senast: Lea_83
·
Lantbruksdjur kan kanske hjälpa mig? Jag har en tupp och 2 hönor som jag har haft i 5½ år och har nu skaffat 2 nya hönor som är födda detta året...
Svar
10
· Visningar
4 556
Senast: Nidorina
·
Övr. Djur Jag saknar honom så mycket. :( 030327 - 040804 Under höstlöven Den sista sommaren med vännerna
Svar
5
· Visningar
684
Senast: rattalskare
·
Q
Övr. Djur Hej! Jag undrar om ni brukar klippa klorna själva på era djur eller om ni låter en veterinär eller djuraffär göra det. Hitills har jag...
Svar
5
· Visningar
2 049
Senast: Lejonflickan
·
Övr. Djur Blir allt mer intresserad av djur som inte är direkt "gosvänliga", eller hur man nu ska kalla de. Och nu är man ju sugen på att skaffa...
Svar
12
· Visningar
2 418
·
R
Övr. Djur vad kan man ha för djur i en bur som är 58*41*52 L*B*H? ge tips på alla slags djur den har plast botten och galler "väggar"
2
Svar
24
· Visningar
1 607
·
L
Övr. Djur Satt och funderade på det härom dagen. Jag/vi har ju haft råttor och ökenråttor springande lösa här de senaste 15 åren, och därmed har...
Svar
12
· Visningar
1 077
Senast: sleepy
·
R
Övr. Djur Hej! Jag har sett att det finns flera av oss/er so gärna berättar vad era djur gör för satyg så nu är det dags att skaka loss! Ni...
Svar
10
· Visningar
895
Senast: Nettan83
·
Övr. Djur Så nu ska ni få se lite bilder, vad det är ser ni nog själva... ;) Konrad...
Svar
8
· Visningar
790
·
Övr. Djur *Vad har du för djur? *Vad är det bästa med djuret/djuren? *Vad är det sämsta med djuret/djuren? *Är det krävande djur? *Hur mycket...
Svar
7
· Visningar
744
Senast: Moej
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama