Djur

Om och kring andra djur. Hästar, hundar och katter har egna forum. Huvudmoderator: lizan

Filtrera med prefix:

Övr. Djur Ska ha APU from nästa vecka och 6 veckor framåt... Har dock inte fått tag i APU-plats så det lär bli skolans stall jag är i. Kommer isf...
Svar
6
· Visningar
884
Senast: gul_zebra
·
Övr. Djur :banana: Köpte djur uppe i djurstallarna på skolan. De skulle blivit ormat någon gång nästa vecka :( Nu har jag världens sötaste och...
Svar
3
· Visningar
710
·
L
Övr. Djur Hey! Finns det någon här som har leguan? Är det någon som vill lägga ut bilder på både vuxna och bebisar? Jag håller på med ett arbete...
Svar
2
· Visningar
735
Senast: pippi27
·
Övr. Djur Jag tror Grogg och pappa Sivert är i stort behov av en slickepott. Se själva: Och Gudrun ska bli tassmodell, och...
Svar
19
· Visningar
904
·
Övr. Djur Nu han man fallit för trycket och skaffat kanin till sonen (inte alls så att mamma behövde en ursäkt :angel: ). Min fråga är då denna-...
2
Svar
21
· Visningar
1 876
Senast: Mynta2
·
T
Övr. Djur Letar efter ett nymfpar (förra köpet misslyckades :(), och hittar INGENTING? Sitter på: Blocket Papegojprat www.giv.se Eniro...
Svar
7
· Visningar
872
Senast: TCJ
·
T
Övr. Djur Vilka här har? Vilka arter? Tell me all about it. :)
Svar
11
· Visningar
1 394
Senast: Lena_Morse
·
J
Övr. Djur Min syster ska kastrera sin kaninhane så att han ska kunna bo med min kanin och mitt marsvin, men hjälper det alltid? Slutar dom att...
Svar
2
· Visningar
730
Senast: JennyK
·
M
Övr. Djur Har en kanin på drygt 12 veckor som varit exemplarisk sedan vi fick henne då hon var 6. Hon har inte bitit på sladdar/väggar/lister...
Svar
1
· Visningar
2 676
Senast: Kilauea
·
B
Övr. Djur Min lilla kanin är just nu ganska så sjuk (ligger nu i min famn invervad i flies täcke). Han har haft super mycket hosta och snor och...
Svar
14
· Visningar
1 525
·
P
Övr. Djur Ska äntligen köpa en ny hamster. :banana: Hade kontakt med en uppfödare tidigare men nu har jag inte hört nåt på ett par veckor, så...
2
Svar
24
· Visningar
3 870
Senast: potion
·
Övr. Djur har tänkt köpa en chinchilla såfort jag har övertalat mamma, nästan klart..har haft en när jag var mindre hemma hos pappa som jag bodde...
Svar
4
· Visningar
5 408
Senast: enjes
·
Övr. Djur Håller på med en ny hemsida om råttor och har lagt ut en del tillfälligt på msn, där det kommer ligga tills jag fattat hur man lägger ut...
Svar
5
· Visningar
744
Senast: Donalds
·
Övr. Djur och skulle knäppa lite kort på rådisarna. Tog med Gudrun också såklart, trots att han fortfarande är lite skraj. Tänkte att det kan...
2 3 4
Svar
71
· Visningar
3 702
Senast: Meibla
·
D
Övr. Djur Kan man ha några fiskar i ett akvarium på 60 liter,lr är det på tok för litet?
Svar
7
· Visningar
13 913
Senast: _Dimma_
·
M
Övr. Djur Lite nya kort på mina marsvin Sally, hennes son Diesel och Wilma Alla tre Diesel och Sally Wilma
Svar
4
· Visningar
961
Senast: _Dimma_
·
T
Övr. Djur http://www2.blocket.se/view/3249382.htm?l=0&c=1&city=0 GUUUD vad underbart med såna små sötisar! :love: Men, vad tror ni? Är det...
Svar
14
· Visningar
4 292
Senast: Stollan
·
O
Övr. Djur Jag har länge tänkt att kastrera mina två marsvinspojkar men har backat varenda gång för priset (ca 500:-/st) och varit rädd för att de...
Svar
3
· Visningar
1 575
·
I
Övr. Djur Någon som har chinchilla här? Behöver prata chilla med folk för jag kanske ska få hem en men kan inte mycket alls om dom. :o Nån som...
2
Svar
27
· Visningar
2 200
Senast: cämela
·
Övr. Djur ........när ungarna växer sig större än sig själv :confused: LITE kul är det att titta på hur hönorna tuktar sina adoptivkycklingar...
Svar
7
· Visningar
870
Senast: Trissa
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama