Sv: bur

Gul_zebra: För att jag mätte buren själv och då blev resultatet detta! jag gick ju förut på säljarens mått men det tyckte jag var lite litet på en "jätte" bur så måttet blev detta när jag mätte själv!! någon mer fråga Gul_zebra?

rattalskare skrev:
Gul_zebra: För att jag mätte buren själv och då blev resultatet detta! jag gick ju förut på säljarens mått men det tyckte jag var lite litet på en "jätte" bur så måttet blev detta när jag mätte själv!! någon mer fråga Gul_zebra?

Ok. Sorry, missade det.

gul_zebra skrev:
Ok. Sorry, missade det.

Det gör inget! :smirk:

vad kan man ha för djur i den? helst en gnagare och en fågel art!

(inte tillsamans men som tips i annonsen)

den är för hög för en hamster..de har nästan inget balanssinne på höjder..om den ramla ner så dör den eller skadar sig allvarligt..hamstrarm ska ha låga burar..de behöver inte så stort utrymme eftyer som att de nästan bara springer i sitt hjul när de är vakna:P

Bladluz skrev:
den är för hög för en hamster..de har nästan inget balanssinne på höjder..om den ramla ner så dör den eller skadar sig allvarligt..hamstrarm ska ha låga burar..de behöver inte så stort utrymme eftyer som att de nästan bara springer i sitt hjul när de är vakna:P

Det är inte meningen att de ska få all motion i hjulet.

Liknande trådar

Övr. Katt Hej, Har precis skaffat två kattungar (Maine Coon). Den ena flyttade in tre veckor före, M, och H kom 3 veckor efter och är således tre...
Svar
5
· Visningar
1 624
Senast: MissFideli
·
Skola & Jobb Hej! Här på Buke verkar det finnas kloka och hjälpsamma människor, postar nu min fråga efter att ha läst på forumet i flera veckor. Jag...
2 3
Svar
56
· Visningar
5 230
Senast: Mabuse
·
Katthälsa Hej Jag provar att fråga här. Snälla inga påhopp, jag är här för att be om tips o råd. Jag gör det bästa jag kan för mina katter efter...
Svar
18
· Visningar
4 422
Kropp & Själ Min story: Jag kraschade på mitt sommarjobb efter mitt sista år på gymnasiet. Betygspressen hade haft mig på högvarv i tre år och pga av...
2
Svar
20
· Visningar
4 531
Senast: Ramona
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar