Djur

Om och kring andra djur. Hästar, hundar och katter har egna forum. Huvudmoderator: lizan

Filtrera med prefix:

I
Övr. Djur Undrar om det är nån som vet varför våran lilla hamstertjej gnager så frenetiskt på gallret, särskillt när vi ska sova och det är tyst...
Svar
13
· Visningar
6 128
Senast: Stollan
·
Övr. Djur Måste ju visa upp premiärkorten från nya kameran ;) Råttor: http://www.zoonen.com/res/user/99814/galleri/260337/dsc00112_orig_SE.jpg...
Svar
15
· Visningar
1 246
Senast: TCJ
·
L
Övr. Djur Har ni varit med om det? Lång historia i kortversion: Gerbilflickans styvsyster bet av Ellas tå till hälften för ett par veckor sen...
Svar
8
· Visningar
1 224
Senast: Lejonflickan
·
Övr. Djur Tänkte bara tipsa om en sida med första hjälpen för smådjur som kan vara bra att läsa ifall att :)...
Svar
2
· Visningar
669
Senast: gul_zebra
·
D
Övr. Djur har hittat en fågel(vet inte vad det är men ser ut som nån "husdjursfågel")den verkar sjuk lr nåt den sitter bara blickstilla :crazy...
2
Svar
20
· Visningar
3 435
·
Övr. Djur Jag har precis tagit hand om en 7 månader gammal kaninhona. Har inte haft kanin på något år nu utan haft marsvin och de bits ju näst...
Svar
3
· Visningar
3 888
Senast: Kilauea
·
Övr. Djur Detta är vår lilla nymfkakadua (nymfparakit) Skruttan :D Hon blev "plockad" av sina förra burkamrater (vilket kan förklara oredan i...
Svar
11
· Visningar
1 021
Senast: rattalskare
·
Övr. Djur Nu börjar det bli dags att få ner lilla Grogg till Stockholm, men vi har lite problem med transportbur. Hur tror ni att en glassbutt (2...
2
Svar
33
· Visningar
2 202
·
Lantbruksdjur Ska, om planerna blir som det hoppas, flytta till eget hus och till det kan jag hyra stall med mkt betesmark till. Tänkte då att jag...
Svar
3
· Visningar
839
Senast: Ti_Ti
·
Övr. Djur Min ena kanin har fått som nån sorts ruvor på sina öron. Det ser ut som såna man får när sår läker, fast hon har inte haft några sår...
Svar
1
· Visningar
664
Senast: Brummelisa
·
D
Övr. Djur Hej! Tänkte köpa ett nytt eller begangnat terrarium till min vattensköldpadda, vart kan man få tag på det??:confused: /Donald duck
Svar
5
· Visningar
831
Senast: Donald_Duck
·
A
Övr. Djur ehm, mitt ena marsvin, Legolas e stormförtjust i gräslök! :d de hör väl inte direkt till de vanligaste..? Men Zalomon gillar de inte...
Svar
14
· Visningar
3 042
Senast: Anna_Fransiska
·
L
Övr. Djur Jag har brytt min hjärna och kommit fram till att kons magar heter: Löpmage, bladmage, nätmage och vom. Är det rätt? MEN i vilken...
Svar
3
· Visningar
7 047
·
Övr. Djur Har köpt en kaninunge, hona=) vill ha förslag på namn! Skriv så många ni kan komma på:P
Svar
2
· Visningar
780
Senast: Notorius
·
Q
Övr. Djur Jag har hört att torrfodret till råttorna, som bas, ska innehålla de fyra sädesslagen havre, korn, råg och vete. Nu undrar jag hur de...
Svar
4
· Visningar
1 265
Senast: Vargdotter
·
Övr. Djur Hur kan man avgöra om en tacka är dräktig eller inte? För en vecka sedan köpte jag en liten fårflock bestående av två vuxna tackor, ett...
Svar
4
· Visningar
1 648
Senast: Albatross
·
Övr. Djur hejsan..! har haft kanin förut & nu funderar jag på att skaffa det igen, så har några "frågor". ett problem är att jag nuförtiden (och...
Svar
14
· Visningar
1 100
Senast: Lully
·
F
Övr. Djur Vad är det för djur egentligen? Skötsel, hur tama blir de etc?
Svar
6
· Visningar
819
·
D
Övr. Djur Hur?? Hon vet att hon ska gå på lådan och det gick bra ett tag förut men nu bryr hon sig inte längre..hon vet att hon ska gå där och...
Svar
1
· Visningar
888
·
V
Övr. Djur Silke är lite irriterad i ena ögat idag, det har runnit lite och är liiite svullet på ögonlocket. Hon har sovit på en del ställen där...
Svar
2
· Visningar
736
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka