Djur

Om och kring andra djur. Hästar, hundar och katter har egna forum. Huvudmoderator: lizan

Filtrera med prefix:

Övr. Djur Nu börjar det bli dags att få ner lilla Grogg till Stockholm, men vi har lite problem med transportbur. Hur tror ni att en glassbutt (2...
2
Svar
33
· Visningar
2 200
Senast: gul_zebra
·
Lantbruksdjur Ska, om planerna blir som det hoppas, flytta till eget hus och till det kan jag hyra stall med mkt betesmark till. Tänkte då att jag...
Svar
3
· Visningar
839
Senast: Ti_Ti
·
Övr. Djur Min ena kanin har fått som nån sorts ruvor på sina öron. Det ser ut som såna man får när sår läker, fast hon har inte haft några sår...
Svar
1
· Visningar
660
Senast: Brummelisa
·
D
Övr. Djur Hej! Tänkte köpa ett nytt eller begangnat terrarium till min vattensköldpadda, vart kan man få tag på det??:confused: /Donald duck
Svar
5
· Visningar
829
Senast: Donald_Duck
·
A
Övr. Djur ehm, mitt ena marsvin, Legolas e stormförtjust i gräslök! :d de hör väl inte direkt till de vanligaste..? Men Zalomon gillar de inte...
Svar
14
· Visningar
3 032
Senast: Anna_Fransiska
·
L
Övr. Djur Jag har brytt min hjärna och kommit fram till att kons magar heter: Löpmage, bladmage, nätmage och vom. Är det rätt? MEN i vilken...
Svar
3
· Visningar
7 041
Senast: Lejonflickan
·
Övr. Djur Har köpt en kaninunge, hona=) vill ha förslag på namn! Skriv så många ni kan komma på:P
Svar
2
· Visningar
778
Senast: Notorius
·
Q
Övr. Djur Jag har hört att torrfodret till råttorna, som bas, ska innehålla de fyra sädesslagen havre, korn, råg och vete. Nu undrar jag hur de...
Svar
4
· Visningar
1 263
Senast: Vargdotter
·
Övr. Djur Hur kan man avgöra om en tacka är dräktig eller inte? För en vecka sedan köpte jag en liten fårflock bestående av två vuxna tackor, ett...
Svar
4
· Visningar
1 644
Senast: Albatross
·
Övr. Djur hejsan..! har haft kanin förut & nu funderar jag på att skaffa det igen, så har några "frågor". ett problem är att jag nuförtiden (och...
Svar
14
· Visningar
1 098
Senast: Lully
·
F
Övr. Djur Vad är det för djur egentligen? Skötsel, hur tama blir de etc?
Svar
6
· Visningar
817
Senast: Lejonflickan
·
D
Övr. Djur Hur?? Hon vet att hon ska gå på lådan och det gick bra ett tag förut men nu bryr hon sig inte längre..hon vet att hon ska gå där och...
Svar
1
· Visningar
884
·
V
Övr. Djur Silke är lite irriterad i ena ögat idag, det har runnit lite och är liiite svullet på ögonlocket. Hon har sovit på en del ställen där...
Svar
2
· Visningar
735
·
Övr. Djur jag har en fyramånaders utekanin, halvtam, som till en början sitter lugnt och stilla när man har honom inne i knät, men efter ca 5...
Svar
3
· Visningar
835
Senast: Happimess
·
E
Övr. Djur Jag har haft 2 dvärghamstrar och 1 gukdhamster samt 3 kaniner av rasen korsning anogra-vädur. nu undrar jag hur marsvin är. mer/mindre...
2
Svar
22
· Visningar
8 200
Senast: gul_zebra
·
Övr. Djur Jag lovade att visa bilder på den (även om det är förbjudet att visa babybilder :devil: ) :love: Hon ska heta Modig Korns...
Svar
15
· Visningar
1 164
Senast: Moej
·
J
Lantbruksdjur Någon som vet vad Oxforddown lammen ligger på i slaktvikt så där generellt? Brukar ni ge selen injektioner till era tackor innan...
Svar
13
· Visningar
1 267
Senast: Albatross
·
A
Övr. Djur varje gång jag inte är hemma så smyger min pappa ner på mitt rum och ger min chinchilla HAMSTERMAT som innehåller solrosfrön, nötter...
Svar
9
· Visningar
1 573
Senast: Sastra
·
V
Övr. Djur Som jag skrivit i tidigare trådar ska råttflickan Silke få ett par nya kompisar (om ett par månader) nu när hennes syster gått bort. Jag...
Svar
16
· Visningar
881
·
D
Övr. Djur Vi parade vår honkanin v. 33... Redan v.34 visade det sig att hon hade börjat bädda i sitt hus... Är inte det lite tidigt?? Hon är 6...
Svar
1
· Visningar
656
Senast: Ferrari
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama