Djur

Om och kring andra djur. Hästar, hundar och katter har egna forum. Huvudmoderator: lizan

Filtrera med prefix:

S
Övr. Djur En av mina kaniner, kastrerad hanne som är åtta år, har börjat magra av rejält. Han är utekanin och behöver ju lite fett för att inte...
Svar
7
· Visningar
785
Senast: Sonita
·
Övr. Djur Snyggt det blev på buke nu... Jo jag letar efter ett djur; det ska vara ett som man kan hålla på med, som inte tar så mkt plats eller...
Svar
14
· Visningar
1 142
Senast: gul_zebra
·
I
Övr. Djur ...med förstoppning... vi har ringt veterinär och hon trodde att det var förstoppning... Han var/är slö, hängig, hade inte ätit och...
Svar
8
· Visningar
904
Senast: IsaIrina
·
D
Övr. Djur Känner att jag inte riktigt aktiverar mina fåglar tillräckligt vad kan man göra med dem/ åt dem. De får givetvis vara ute och flyga...
Svar
3
· Visningar
895
Senast: cemillan
·
T
Övr. Djur Det här ska jag ha till min nya voljär och mina nya birds :): Perch Poncho :love: Leather & Straw Tror ni den här skulle...
Svar
13
· Visningar
901
·
Övr. Djur Någon som har tips på en bra ställning man kan bygga åt sin nymf?? saknar idéer... :confused: :crazy: Tacksam för hjälp.. :bow:
Svar
3
· Visningar
777
·
T
Övr. Djur Hej..vad är det för fel om undulater tappar stjärtfjädrar (stjärtpennor alltså)? En av mina undulater har väldigt lätt för att tappa...
Svar
5
· Visningar
6 819
·
P
Övr. Djur Hur fixar man vattnet till kaninerna ute på vintern :confused: Denna tanke slog mig först ikväll när jag var ute och tittade till våra...
Svar
3
· Visningar
810
Senast: Pip
·
M
Övr. Djur Om man skulle bygga en bur i form av en låda till en guldhamster/dvärghamster, hur hög skulle kanten behöva vara för att den inte skulle...
Svar
3
· Visningar
4 348
Senast: MyLittlePony
·
Övr. Djur Men jag gör det iafl :p Nanananaa :devil: Bebis bilder: http://www.zoonen.com/perzoonen/galleri.asp?oid=90354&gid=236023 Ngra av de...
Svar
8
· Visningar
758
M
Övr. Djur Hej funderar på att skaffa kanin och en jag hade för många år sedan var rumsren när jag köpte han. Men hur får man en kanin rumsren...
Svar
5
· Visningar
941
Senast: Liljan
·
Lantbruksdjur Skall eventuellt bli med får (fem stycken) någon gång i höst och undrar vilket försäkringsbolag ni har era får försäkrade i? Om fåret...
Svar
5
· Visningar
982
Senast: EmblaAsk
·
L
Övr. Djur Min är 12 år =) Pelle
Svar
11
· Visningar
1 348
Senast: prince77
·
Övr. Djur Har hon det :devil: ? Från Rickard? Eller har du ångrat dig, eller kommer de senare? Ska eventuellt skaffa ngra från han..
Svar
1
· Visningar
742
·
V
Övr. Djur Eftersom SRS forum är nere nu (nåja, det gamla är ju uppe igen, men det är så fruktansvärt segt), så tänkte jag fråga er råttkunniga...
Svar
18
· Visningar
1 078
Senast: Vargdotter
·
D
Övr. Djur Kommer två nya undulater imorgon:smile:. Så min lilla pippi ska få sällis, men nu undrar jag hur jag bäst ska presentera dem för...
Svar
2
· Visningar
914
Senast: Fjunet
·
D
Övr. Djur Hur vet man när en vattensköldpadda (Kartsköldpadda) blir könsmogen ??? :smirk: ................... Donald_Duck
Svar
1
· Visningar
622
Senast: Osis
·
Övr. Djur Sådär, nu är jag ägare till fem får :bump:. Eftersom detta skedde ganska spontant har jag inte så stora kunskaper om dessa djur. den...
Svar
8
· Visningar
8 255
Senast: Flash
·
Övr. Djur Har varit på en liten utflykt idag och tog såklart med mig en liten råtta. Eller liten och liten, 850-grammare utan att vara fet...
2
Svar
37
· Visningar
3 862
·
M
Övr. Djur För ett tag sen köpte jag o min pojkvän två st. dvärghamstrar, Krister o Åke :love:(moget jag vet, 25 o 33 år gamla)... Har tidigare ägt...
Svar
5
· Visningar
1 105
Senast: Meibla
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama