Djur

Om och kring andra djur. Hästar, hundar och katter har egna forum. Huvudmoderator: lizan

Filtrera med prefix:

S
Övr. Djur Ja, som rubriken. Brukar ni göra det? Står i en hamster bok som jag inskaffade för ett tag sedan: Hamstern är ett nattaktivt djur med...
Svar
6
· Visningar
2 516
Senast: Stallflicka
·
N
Övr. Djur Hej! Jag har smugit här i lång tid och av ren slöhet inte skrivit inlägg meeeen, nu är det dags (har kanske ngn bekant här från...
2
Svar
20
· Visningar
1 954
Senast: enjes
·
Övr. Djur Ska antagligen skaffa två achatina fulica i september/oktober, undrar om det är fler här som har någon sorts achatina? :)
2 3
Svar
55
· Visningar
3 301
Senast: Meibla
·
Övr. Djur Vad blir det för ngn korsning?? :confused: Har nyss parat min hermelinhona med en liten dvärgvädur... vad blir det för ngn typ av...
Svar
2
· Visningar
1 050
Senast: Zuzzi
·
L
Övr. Djur Pratade med en bekant som påstår att alla fåglar bär på salmonellasmitta, fast de själva drabbas inte av sjukdomen eftersom de är...
Svar
2
· Visningar
812
Senast: Stoppard
·
D
Övr. Djur Ni som har vattensköldpaddor hur stort akvarium har ni?Tänkte köpa ett nytt som dom kan ha ett bra tag,hur mycket växer dom?Och när är...
Svar
4
· Visningar
2 352
Senast: _Dimma_
·
E
Övr. Djur Kan kaniner få ungar i vintern?
Svar
4
· Visningar
909
Senast: Elwis_86
·
H
Övr. Djur Hur stort terrarium rekomenderas till en kartsköldpadda (Vattensköldpadda), han är ca 10 cm nu hur stort ska han ha när han bilr stor...
Svar
3
· Visningar
869
Senast: habby
·
Övr. Djur Jag tror att mitt marsvin Lucky har fått en fyrfärgad unge, vad jag vet så är det extremt ovanligt med fyrfärgat (utan...
Svar
7
· Visningar
867
Senast: ninni_
·
D
Övr. Djur Hur gör man det egentligen, inte för att jag tänkt testa eller så bara undrar hur det funkar. När tar man dem från föräldrarna...
Svar
3
· Visningar
3 449
Senast: Donalds
·
T
Övr. Djur jag och en polare ("Donalds") bygga voljär åt mina pippisar! :banana: Den blir 140 hög, 110 bred o 80 djup. Fast bara stommen idag...
Svar
6
· Visningar
953
Senast: Lovve
·
Lantbruksdjur Har råkat ut för någor som jag trodde var unikt men som veterinären sa var ganska vanligt. Men äckligt! Fick hem en nyköpt avelsbagge...
2
Svar
24
· Visningar
3 102
Senast: Ti_Ti
·
Övr. Djur Chock! Sitter här vid datorn och plötsligt börjar Cocco (syrrans lesson) akrika, HÖGT :eek: Vad jag har fattat så kan de väl inte ens...
Svar
6
· Visningar
1 034
Senast: gul_zebra
·
P
Övr. Djur Marsvin & Kanin tillsammans? Har en okastrerad han kanin och och undrar om det fungerar att ha masvin i samma bur som kaninen, som...
Svar
14
· Visningar
2 073
Senast: gul_zebra
·
D
Övr. Djur Ska köpa ett nytt akvarium och har några frågor: Vad är ett ytterfilter? Kan man ha akvarielampan(ljusramp har jag för mig att det...
Svar
14
· Visningar
1 838
Senast: Prosit
·
Övr. Djur ...är inte helt lätt när de är unga, vet jag. Men jag tycker mig ha läst något om att räkna spenar osv i nån tråd här för ett tag...
Svar
3
· Visningar
3 260
Senast: pinky
·
Övr. Djur Igår eftermiddag gick min älskade lilla Ikaros ur tiden, endast 1 1/2 år gammal. Jag är så fruktansvärt ledsen, även om jag vet han har...
Svar
10
· Visningar
857
Senast: joey
·
F
Övr. Djur Om några månader så är det tänkt att jag ska bli med kanin, så nu undrar jag vad jag behöver tänka på? Jag kan i stort sett inget om...
2
Svar
29
· Visningar
1 973
Senast: TjejTjejen
·
Övr. Djur MARsvin alltså! ;) De ville inte gärna posera (kameran surrade ju såå läskigt...) men två bilder blev det. Bus poserar med gult...
Svar
6
· Visningar
842
Senast: _Runaway_
·
Övr. Djur Vi ska bygga en kaninbur i stallet och ha 1-2 kaniner har vi tänkt, så nu vill jag ha bilder på era hemmabyggda kaninburar!
Svar
4
· Visningar
3 517
Senast: Opposita
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Målbilder för trubbnosar.
  • Uppdateringstråd 30
  • Senast tagna bilden XV