Achatina fulica?

haha alltid du ha djur som vissa inte gillar som typ påttor och sniglar inge fel på det men bara så roligt att jusst du vill ha sniglar ockkså :D ;)

Läbbiga varelser det där. (hade tänk skriva små, men jag ångarde mig):p

Hehe ja, men jag gillar lite "udda" (råttor är iofs inte så udda, men de är bäst ändå :love:)
Hehe sen vill jag ha GP-råtta (men jag måste vänta tills SDA:n är borta ur danmark :(), pygméigelkott och eremitkräftor också :love: Och bli inte chockad nu men... Jag vill ha en hamster också :angel: :love:

Nej jag vill ha massa eremitkräftor! De är skitcoola, fina och det går faktiskt att gosa med de också... Gosh I want a Sebastian and Herrbert igen :love:

Tja, jag har ju ramlat några gånger på fyllan och slagit i huvet i taket på en bil när jag åkte i skuffen... Räknas det? :angel: :D

Liknande trådar

R
Övr. Djur Hej! Jag undrar med er som t.ex. har hamstrar att luktar dessa i normala fall? Jag vill minnas att när djur ännu såldes i butiker så...
Svar
18
· Visningar
976
Senast: hastflicka
·
Hundavel & Ras Hej! Någon här som har gråhund eller erfarenhet? Vi står just nu på kö på en kull som ev föds i januari om de tog sig. 2a plats på en...
Svar
9
· Visningar
1 133
Senast: _Taggis_
·
Däggdjur Jag har växt upp med husdjur; katter, hamstrar, kaniner och hundar. Från 11 till 19 år hade jag därtill minst en häst, totalt 4 egna och...
Svar
8
· Visningar
1 045
Senast: Bison
·
Övr. Hund Hej, Jag och min sambo skaffade hund i mars, en springer spaniel hane. Vi har sen innan pratat om att vi gärna skulle ha två hundar. Vi...
2
Svar
25
· Visningar
2 027

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka