Achatina fulica?

haha... näää jag tror bestämt fulica står för att den sniglarna är fula.. ;)
eller ja.. fula e dom väl inte direkt.. men äckliga :D

:chocked:
var tusan får man tag på sånna? kostar hur mkt?
skulle va kul å ha en :) PM:a gärna

Finns en kille i Uppsala som har, honom ska jag köpa från iaf. Roikardo på Zoonen.com, kika där :)
Har för mig att det finns något annat ställe också, ska se om jag hittar.
Pris vet jag inte, och enligt Roikardo ska de visst trivas bättre med fler ihop ;)

Men serru då bussar jag en av mina framtida achatina achatina på dig när de är fullvuxna. Antar att du inte vill ha 30 cm snäcka efter dig...? :devil:

nä, tror inte det... lämnade bara över den te köparen.. undvek å hålla i den så mkt som möjligt hehe :D

haha jo... jag gillar inte dom alls.. maskarna kan man ju ta me en sån där jättepincett men syrsorna måste man ju ta me händerna :crazy:

Liknande trådar

Övr. Hund Hej, Jag och min sambo skaffade hund i mars, en springer spaniel hane. Vi har sen innan pratat om att vi gärna skulle ha två hundar. Vi...
2
Svar
25
· Visningar
1 569
Övr. Katt Jag har två kastrerade honkatter som jag köpte på katthem för länge sedan. De börjar bli gamla och har inte längre så mycket jaktlust...
Svar
2
· Visningar
196
Senast: MJLee
·
Katthälsa Hoppas på tips, tankar och idéer. Uppgiven då vår ena katt inte har synts till sedan natten till den 19e oktober :( Hon är en katt som...
2
Svar
37
· Visningar
2 684
Senast: Frida.G
·
R
Gnägg Jag vet inte om jag valde rätt ämne nu. Och ursäkta om det är en dum fråga! Men jag undrar hur man gör ifall man bara har två hästar på...
2 3
Svar
46
· Visningar
4 306
Senast: Raderad medlem 149524
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar