Achatina fulica?

haha... näää jag tror bestämt fulica står för att den sniglarna är fula.. ;)
eller ja.. fula e dom väl inte direkt.. men äckliga :D

:chocked:
var tusan får man tag på sånna? kostar hur mkt?
skulle va kul å ha en :) PM:a gärna

Finns en kille i Uppsala som har, honom ska jag köpa från iaf. Roikardo på Zoonen.com, kika där :)
Har för mig att det finns något annat ställe också, ska se om jag hittar.
Pris vet jag inte, och enligt Roikardo ska de visst trivas bättre med fler ihop ;)

Men serru då bussar jag en av mina framtida achatina achatina på dig när de är fullvuxna. Antar att du inte vill ha 30 cm snäcka efter dig...? :devil:

nä, tror inte det... lämnade bara över den te köparen.. undvek å hålla i den så mkt som möjligt hehe :D

haha jo... jag gillar inte dom alls.. maskarna kan man ju ta me en sån där jättepincett men syrsorna måste man ju ta me händerna :crazy:

Liknande trådar

Övr. Hund Hej, Jag och min sambo skaffade hund i mars, en springer spaniel hane. Vi har sen innan pratat om att vi gärna skulle ha två hundar. Vi...
2
Svar
25
· Visningar
1 922
Katthälsa Hej. Jag undrar hur säkra alla hem-test för Gardia är? Jag har 7 katter, testade en på måfå som inte har symtom. Enligt testet är han...
2
Svar
28
· Visningar
1 305
Hundhälsa Häromdagen kom en annons från en hunduppfödare i min närhet om nyfödda valpar som skulle vara leveransklara i mitten av december. Det...
Svar
13
· Visningar
1 484
Senast: Puffindog
·
Övr. Katt Jag har två kastrerade honkatter som jag köpte på katthem för länge sedan. De börjar bli gamla och har inte längre så mycket jaktlust...
Svar
2
· Visningar
293
Senast: MJLee
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• DIY hästvård
  • Atletix