Achatina fulica?

haha... näää jag tror bestämt fulica står för att den sniglarna är fula.. ;)
eller ja.. fula e dom väl inte direkt.. men äckliga :D

:chocked:
var tusan får man tag på sånna? kostar hur mkt?
skulle va kul å ha en :) PM:a gärna

Finns en kille i Uppsala som har, honom ska jag köpa från iaf. Roikardo på Zoonen.com, kika där :)
Har för mig att det finns något annat ställe också, ska se om jag hittar.
Pris vet jag inte, och enligt Roikardo ska de visst trivas bättre med fler ihop ;)

Men serru då bussar jag en av mina framtida achatina achatina på dig när de är fullvuxna. Antar att du inte vill ha 30 cm snäcka efter dig...? :devil:

nä, tror inte det... lämnade bara över den te köparen.. undvek å hålla i den så mkt som möjligt hehe :D

haha jo... jag gillar inte dom alls.. maskarna kan man ju ta me en sån där jättepincett men syrsorna måste man ju ta me händerna :crazy:

Liknande trådar

R
Övr. Djur Hej! Jag undrar med er som t.ex. har hamstrar att luktar dessa i normala fall? Jag vill minnas att när djur ännu såldes i butiker så...
Svar
18
· Visningar
976
Senast: hastflicka
·
Hundavel & Ras Hej! Någon här som har gråhund eller erfarenhet? Vi står just nu på kö på en kull som ev föds i januari om de tog sig. 2a plats på en...
Svar
9
· Visningar
1 133
Senast: _Taggis_
·
Däggdjur Jag har växt upp med husdjur; katter, hamstrar, kaniner och hundar. Från 11 till 19 år hade jag därtill minst en häst, totalt 4 egna och...
Svar
8
· Visningar
1 045
Senast: Bison
·
Övr. Hund Hej, Jag och min sambo skaffade hund i mars, en springer spaniel hane. Vi har sen innan pratat om att vi gärna skulle ha två hundar. Vi...
2
Svar
25
· Visningar
2 027

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka