Djur

Om och kring andra djur. Hästar, hundar och katter har egna forum. Huvudmoderator: lizan

Filtrera med prefix:

J
Övr. Djur Hur länge ha era levt? Har ni enbart ett kön eller har ni blandat? Hur bor de? vad ger ni dem för mat? MVH julia
Svar
9
· Visningar
1 335
Senast: Mia_R
·
Övr. Djur Nån som sysslar med kaninhoppning? Vill gärna se bilder på era hoppande ninisar :D Och är det nån som har bilder på kaniner ni har fött...
Svar
16
· Visningar
2 682
Senast: paradiset
·
H
Övr. Djur hur stort terrarium rekomenderas att ha till en vattensköldpadda:confused: ........... Habby
Svar
1
· Visningar
890
Senast: habby
·
Övr. Djur Nån som föder upp RENRASIGA kaniner här på Buke? Intressant att prata med fler som gör det :) Vilka raser?
2 3
Svar
41
· Visningar
5 501
Senast: Hajjen
·
F
Övr. Djur Mitt marsvin har massor av kala fläckar , magen är nästan naken , innersidan av benen är också nästan kala ,vid nacken och på sidorna är...
Svar
4
· Visningar
964
Senast: Manzana
·
Övr. Djur Min kompis passar en kakaduahona, som brukar sitta och hålla sin egen vinge med sina klor med jämna mellanrum. Vad kan detta bero på?
Svar
2
· Visningar
696
Senast: TCJ
·
R
Övr. Djur kan man ha en ensam gurami i ett 37literskar ihop med 11 guppihanar eller trivs den inte ensam (har sett flera ensama guramier utan...
2 3
Svar
46
· Visningar
8 702
Senast: roux
·
Övr. Djur Har ju hört en massa om att råttor vill åt vårt saliv, har även fått det bekräftat X antal gånger (hmm, råttbebbar som trycker in hela...
Svar
12
· Visningar
917
Senast: Lejonflickan
·
Övr. Djur Reno: http://www.zoonen.com/res/user/99814/galleri/234246/reno_orig_SE.jpg...
2 3
Svar
54
· Visningar
3 432
Senast: moonlightgarden
·
L
Övr. Djur Är det någon som har några tips på vilka krukväxter som är ogiftiga för burfåglar? Tänkte nämligen att jag skulle bygga ett klätterträd...
Svar
2
· Visningar
1 777
Senast: Fjunet
·
P
Övr. Djur Jag har lite prolem med livet. Mitt största intresse är hästar, eller var, jag kan nt säga att dt e mitt intresse längre :S:S, vet nt...
Svar
1
· Visningar
828
Senast: Orfeus
·
Övr. Djur Jag var hos en kompis som passade en ca 13-15 år gammal kakaduahona åt en arbetskamrat. De matade den hejvilt med allt ifrån smör...
Svar
7
· Visningar
893
Senast: Tviggy1081
·
I
Övr. Djur ... leksaker man kan ha till kaniner ? har letat på internet och så... men ja tänkte om någon här kan/har kommit på något... :)...
Svar
9
· Visningar
914
Senast: IsaIrina
·
K
Övr. Djur Har nytt namn, nu hemsida, ny adress, nya marsvin tingade.. Marsvinsuppfödningen alltså :D Titta gärna in www.mitis.tk :banana...
Svar
6
· Visningar
868
Senast: Karamella
·
Övr. Djur Marsvin!! :bump:Jag har två, men jag vill ha två till, små ungar!! :D :love: Dom är så söta! :love: Ni som är marsvinsägare, hur många...
Svar
14
· Visningar
927
Senast: Qvip
·
P
Lantbruksdjur Vi har nyligen fått hem 2 getter, vilket vi aldrig haft förrut! :crazy: Vet inte åldern på dem, men några år på nacken har de... Ena har...
Svar
2
· Visningar
1 967
Senast: EmblaAsk
·
Övr. Djur :D Föddes idag i stallet, 9 ägg var det men jag tvivlar på att alla kommer kläckas... Återkommer med bilder om jag kommer åt att fotta...
Svar
1
· Visningar
777
Senast: Modig_Korn
·
Övr. Djur Idag födde två av mina honor ungar, den ena upptäckte jag i morse och den andra nu på kvällen (fast mamma såg dem innan också). Så...
Svar
14
· Visningar
1 407
Senast: Modig_Korn
·
Övr. Djur Nån här som är bra på råttors genetik? Har en kull ungar, där mamman är phantom masked och pappan är phantom masked (vita med svart...
Svar
2
· Visningar
776
Senast: Meibla
·
Övr. Djur mer än jag? *hoppas* Fan vad nervös jag är nu. Frasse har blivit biten av Gudrun i benet, så han kanske inte kommer igenom...
2
Svar
22
· Visningar
1 592
Senast: gul_zebra
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar