blå Gurami

ja det ser man på färgerna osv... nej nu ska jag dra men jag ser väl nästa helg om ni har skrivit något mera och då har jag nog en blå gurami..

Jisses! Jag hoppas att det inte var för någon längre stund för de kan inte haft mycket utrymme att simma runt på.

Ska ta och lägga mig nu, antar att jag får läsa imorgon om vilken fisk det blev.

Antar att h*n inte kommer att lyssna...
Hoppas att de i affären säger nej..
Kan man inte bärga sig att köpa en ska man nog inte ha någon, isof vänta tills man får reda på mer om fisken.
Tänk att tvingas bo i en för liten lägenhet tillsammans med 11 andra.. Det jag skulle göra som fisk är 1. äta upp de andra och 2. dö...

men har du tänkt på alla guramier som lever i ett ty 3-30liters kar ensama och utan växter andra fiskar osv. osv.

Det finns ju massor av djur som vansköts, det gör väl inte att det är mer ok? Om min granne inte städar i deras katters toalådor, behöver inte jag heller göra det då? De dör ju inte...
Dum kommentar! :mad:

Du verkar ju inte bry dig nämnvärt om hur dina djur mår, bara du får ha det som du vill. Skaffa leksaksdjur istället, de kan du behandla som du vill.

okej okej allihopa ni gick på det skämtet hahahhahahah

(lättlurade är ni allihopa allihop.....)

Efter dina förra trådar så tror jag inte att det var ett skämt.
Och skulle det vara det så borde du skaffa lite humor.

Vilken trist humor du har. Tror du verkligen att såna skämt går hem på ett djurforum? :smirk: :confused:
Jag tror inte ett dugg på att du skämtade, tror bara du skäms nu och försöker bortförklara dig.

Asså Detta var inte mitt inlägg och inga andra heller jag har ju varit borta i ett år Det måste vara någon annan som har gjort intrång på mitt namn och lösenord undrar vem..... Antagligen min tvillingsyster jag ska slå henne gul och blå pga. det här nu är ju verkligen ALLA glada på mig inte sant?????

ja visst har jag det jag registrerade mig i england och berättade det i ett brev till min syster att jag hetter Rattalskare men inte mitt lösenord det måste hon ha fixat själv

Asså Detta var inte mitt inlägg och inga andra heller jag har ju varit borta i ett år Det måste vara någon annan som har gjort intrång på mitt namn och lösenord undrar vem..... Antagligen min tvillingsyster jag ska slå henne gul och blå pga. det här nu är ju verkligen ALLA glada på mig inte sant?????
Men ni skriver exakt likadant båda två, samma stavfel o s v. Hur går det ihop? :smirk:

Liknande trådar

Relationer Visste inte vad jag skulle döpa tråden till... Men normen är väl i stora drag att man har en relation oftast med en person. Kanske...
2 3
Svar
57
· Visningar
4 467
Senast: gullviva
·
Anläggning Kortversion: Vad har ni för erfarenhet av kaniner som tillfälligt sällskap till häst? Bra, dåligt, ingen effekt alls? Stressad kanin...
2
Svar
28
· Visningar
3 458
Senast: tanten
·
Juridik & Ekonomi Anonymt nick. Väldigt långt inlägg, då jag delvis behövde skriva ner mina tankar för mig själv också ;) Jag är i 30-års ålder och lever...
2 3
Svar
49
· Visningar
5 184
Foder & Strö Hej! Nu behöver jag lite input från er. Det är lång läsning och jag förstår om ni inte orkar läsa 😅 Jag vill vara tydlig från början med...
Svar
18
· Visningar
1 622
Senast: Shaggy
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Målbilder för trubbnosar.
  • Uppdateringstråd 30
  • Senast tagna bilden XV