blå Gurami

ja visst har jag det jag registrerade mig i england och berättade det i ett brev till min syster att jag hetter Rattalskare men inte mitt lösenord det måste hon ha fixat själv
mmhmmmm jojo visst :smirk:

Om du vart borta i ett år, hur kom det sig att du bara råkade gå in just nu när din syster skrivit det här och bara råkat se det här inlägget?

Bara ren fundering, jag vet inte vad som är sant.

NEJ! det har jag inte gjort men hon har hittat på det eftersom jag har samma lösenord till alla ställen där jag är medlem så nu är min hotmail sabbad ochså :mad:

Jo hon sade att hon hade varit tvungen att *låna* mitt namn p.g.a en kompis som ville ha ett svar härifrån om vad vet jag inte men jag sade nej men det kan hon inte ha lyssnat på...

Liknande trådar

Relationer Visste inte vad jag skulle döpa tråden till... Men normen är väl i stora drag att man har en relation oftast med en person. Kanske...
2 3
Svar
57
· Visningar
4 467
Senast: gullviva
·
Anläggning Kortversion: Vad har ni för erfarenhet av kaniner som tillfälligt sällskap till häst? Bra, dåligt, ingen effekt alls? Stressad kanin...
2
Svar
28
· Visningar
3 458
Senast: tanten
·
Juridik & Ekonomi Anonymt nick. Väldigt långt inlägg, då jag delvis behövde skriva ner mina tankar för mig själv också ;) Jag är i 30-års ålder och lever...
2 3
Svar
49
· Visningar
5 184
Foder & Strö Hej! Nu behöver jag lite input från er. Det är lång läsning och jag förstår om ni inte orkar läsa 😅 Jag vill vara tydlig från början med...
Svar
18
· Visningar
1 622
Senast: Shaggy
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Målbilder för trubbnosar.
  • Uppdateringstråd 30
  • Senast tagna bilden XV