Djur

Om och kring andra djur. Hästar, hundar och katter har egna forum. Huvudmoderator: lizan

Filtrera med prefix:

K
Övr. Djur Har nytt namn, nu hemsida, ny adress, nya marsvin tingade.. Marsvinsuppfödningen alltså :D Titta gärna in www.mitis.tk :banana...
Svar
6
· Visningar
869
Senast: Karamella
·
Övr. Djur Marsvin!! :bump:Jag har två, men jag vill ha två till, små ungar!! :D :love: Dom är så söta! :love: Ni som är marsvinsägare, hur många...
Svar
14
· Visningar
929
Senast: Qvip
·
P
Lantbruksdjur Vi har nyligen fått hem 2 getter, vilket vi aldrig haft förrut! :crazy: Vet inte åldern på dem, men några år på nacken har de... Ena har...
Svar
2
· Visningar
1 971
Senast: EmblaAsk
·
Övr. Djur :D Föddes idag i stallet, 9 ägg var det men jag tvivlar på att alla kommer kläckas... Återkommer med bilder om jag kommer åt att fotta...
Svar
1
· Visningar
779
Senast: Modig_Korn
·
Övr. Djur Idag födde två av mina honor ungar, den ena upptäckte jag i morse och den andra nu på kvällen (fast mamma såg dem innan också). Så...
Svar
14
· Visningar
1 408
Senast: Modig_Korn
·
Övr. Djur Nån här som är bra på råttors genetik? Har en kull ungar, där mamman är phantom masked och pappan är phantom masked (vita med svart...
Svar
2
· Visningar
777
Senast: Meibla
·
Övr. Djur mer än jag? *hoppas* Fan vad nervös jag är nu. Frasse har blivit biten av Gudrun i benet, så han kanske inte kommer igenom...
2
Svar
22
· Visningar
1 595
Senast: gul_zebra
·
Övr. Djur Jag funderar på om hönor som lägger sig på ägg värper mindre. Jag får ett ägg mindre varannan dag och en höna lägger sig på äggen och...
Svar
3
· Visningar
1 956
Senast: Francess
·
O
Övr. Djur Har haft en tankte i huvudet en länge tid. Jag har sett på så många anonnser nu på senaste tiden att det är så mkt smådjur som...
Svar
5
· Visningar
1 922
Senast: Osis
·
Övr. Djur ...har Gudrun vikt ut sig. Som tur är har jag haft kamera hemlånad (kanske märks på bildtrådarna? ;)) så jag kan ju visa upp honom! :D...
Svar
18
· Visningar
910
Senast: Tviggy1081
·
Övr. Djur Vår kvarvarande gerbil (den andra dog i vintras) har nu börjat visa att hon är gammal även hon. Fast inte på annat vis än att hon blir...
Svar
2
· Visningar
1 633
Senast: Lejonflickan
·
S
Övr. Djur Har just städat buren till hamstern och satte in hö då syrran säger: Jag har hört att man inte ska ha hö till hamstrar för då kan dom få...
Svar
3
· Visningar
843
Senast: Stallflicka
·
S
Övr. Djur Ska maybe köpa råttor. Men först vill jag VETA allt om dom.. Burar? Mat? Skötsel? Sjukdomar? Stabilast av hanar/honor? Mår dom dåligt av...
Svar
9
· Visningar
990
Senast: Lejonflickan
·
Övr. Djur Jag har länge funderat på att skaffa mig två slöjstjärtar att ha i en "guldfiskskål" som jag haft stående ett bra tag. Men jag har lite...
Svar
14
· Visningar
1 034
Senast: aiquen
·
L
Övr. Djur Hur gör ni när ni åker bort? Lämnar ni fåglarna till någon, tar ni med dem dit ni ska eller kommer någon hem till er och ser till dem...
Svar
5
· Visningar
892
Senast: sleepy
·
M
Övr. Djur Mitt mkarsvin var för runt 2 veckor sen lös i magen och ville mest ligga ner den dagen. Varade bara en dag och han var sedan pigg som...
Svar
3
· Visningar
786
Senast: HumleDumle
·
Övr. Djur För ca 2 år sen fick min kanin ngn slags ohyra eller något ovanför svansen. Vi fick tipset att tvätta med hundschampo, det hjälpte inte...
Svar
3
· Visningar
805
Senast: Poxz
·
H
Övr. Djur Är det nån som kan lite om dom? Jag har fått två vaktelägg av min granne, men jag kan INGENTING. Hur sköter man äggen? Hur lång tid tar...
Svar
3
· Visningar
2 307
Senast: Hajjen
·
T
Övr. Djur Kan man det utan att det blir liv i gården? Jag har Blommisar och vill i så fall ha nåt som ruvar. Ti_Ti
Svar
2
· Visningar
1 169
Senast: Ti_Ti
·
I
Övr. Djur ... att sluta sakna någon så ? Han va ju min dammtuss... :cry: Det va den 7 maj i år som det hände... mamma ropade på mej på...
Svar
4
· Visningar
838
Senast: IsaIrina
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• DIY hästvård
  • Atletix