Djur

Om och kring andra djur. Hästar, hundar och katter har egna forum. Huvudmoderator: lizan

Filtrera med prefix:

Övr. Djur Jag funderar på om hönor som lägger sig på ägg värper mindre. Jag får ett ägg mindre varannan dag och en höna lägger sig på äggen och...
Svar
3
· Visningar
1 955
Senast: Francess
·
O
Övr. Djur Har haft en tankte i huvudet en länge tid. Jag har sett på så många anonnser nu på senaste tiden att det är så mkt smådjur som...
Svar
5
· Visningar
1 920
Senast: Osis
·
Övr. Djur ...har Gudrun vikt ut sig. Som tur är har jag haft kamera hemlånad (kanske märks på bildtrådarna? ;)) så jag kan ju visa upp honom! :D...
Svar
18
· Visningar
908
Senast: Tviggy1081
·
Övr. Djur Vår kvarvarande gerbil (den andra dog i vintras) har nu börjat visa att hon är gammal även hon. Fast inte på annat vis än att hon blir...
Svar
2
· Visningar
1 629
Senast: Lejonflickan
·
S
Övr. Djur Har just städat buren till hamstern och satte in hö då syrran säger: Jag har hört att man inte ska ha hö till hamstrar för då kan dom få...
Svar
3
· Visningar
842
Senast: Stallflicka
·
S
Övr. Djur Ska maybe köpa råttor. Men först vill jag VETA allt om dom.. Burar? Mat? Skötsel? Sjukdomar? Stabilast av hanar/honor? Mår dom dåligt av...
Svar
9
· Visningar
987
Senast: Lejonflickan
·
Övr. Djur Jag har länge funderat på att skaffa mig två slöjstjärtar att ha i en "guldfiskskål" som jag haft stående ett bra tag. Men jag har lite...
Svar
14
· Visningar
1 032
Senast: aiquen
·
L
Övr. Djur Hur gör ni när ni åker bort? Lämnar ni fåglarna till någon, tar ni med dem dit ni ska eller kommer någon hem till er och ser till dem...
Svar
5
· Visningar
890
Senast: sleepy
·
M
Övr. Djur Mitt mkarsvin var för runt 2 veckor sen lös i magen och ville mest ligga ner den dagen. Varade bara en dag och han var sedan pigg som...
Svar
3
· Visningar
786
Senast: HumleDumle
·
Övr. Djur För ca 2 år sen fick min kanin ngn slags ohyra eller något ovanför svansen. Vi fick tipset att tvätta med hundschampo, det hjälpte inte...
Svar
3
· Visningar
803
Senast: Poxz
·
H
Övr. Djur Är det nån som kan lite om dom? Jag har fått två vaktelägg av min granne, men jag kan INGENTING. Hur sköter man äggen? Hur lång tid tar...
Svar
3
· Visningar
2 306
Senast: Hajjen
·
T
Övr. Djur Kan man det utan att det blir liv i gården? Jag har Blommisar och vill i så fall ha nåt som ruvar. Ti_Ti
Svar
2
· Visningar
1 168
Senast: Ti_Ti
·
I
Övr. Djur ... att sluta sakna någon så ? Han va ju min dammtuss... :cry: Det va den 7 maj i år som det hände... mamma ropade på mej på...
Svar
4
· Visningar
836
Senast: IsaIrina
·
F
Övr. Djur är i min ägo! :love: :banana: Det här är Pee-Wee:
2
Svar
20
· Visningar
5 563
Senast: yackie
·
R
Övr. Djur Ska de ha en "påse" under hakan eller ej???? :confused:
Svar
6
· Visningar
1 078
Senast: Stoppard
·
M
Övr. Djur Jag har hört att flera marsvinsuppfödare låter marsvinsungar svälta ihjäl istället för att ta bort dem. Jag tycker det är hemskt att...
2
Svar
23
· Visningar
3 239
Senast: Stoppard
·
D
Övr. Djur Om två veckor exakt ska jag åka å hämta min lilla illerhona...Nikita ska hon heta å jga längtar så! Finns d nån här som har illrar?
Svar
13
· Visningar
1 033
Senast: enjes
·
C
Övr. Djur Någon som vet om hundar går bra ihop med minigrisar? :confused: Har en liten hund på snart 3 år och ca 8 kg och funderar på att köpa en...
Svar
1
· Visningar
945
Senast: Meibla
·
C
Övr. Djur Lägger tråden här eftersom jag vill ha svar snabbt! Någon som vet om hundar går bra ihop med minigrisar? Har en liten hund på snart 3...
Svar
4
· Visningar
4 770
Senast: Bebben
·
Övr. Djur Fast bara på fåglarna, för mörkt annars... Undulaterna: http://www.zoonen.com/res/user/99814/galleri/234043/dsc02491_orig_SE.jpg...
Svar
4
· Visningar
725
Senast: sleepy
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Sodastream
  • Valet i USA
  • Hiss och diss del 5

Hund, Katt, Andra Djur