Djur

Om och kring andra djur. Hästar, hundar och katter har egna forum. Huvudmoderator: lizan

Filtrera med prefix:

Övr. Djur Imorse när jag skulle utfodra mina holländska vithättor så räknade jag 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10, 10??? Det blev 10 stycken! Jag...
Svar
2
· Visningar
765
T
Övr. Djur Okej, Teddy, Sheltie å vad alla nu pratar om - visa bilder! :)
2
Svar
22
· Visningar
2 344
Senast: Modig_Korn
·
T
Övr. Djur Äntligen ska jag få köpa kanin igen :bump: Känner mej som en nykär tonåring :o men så är det när man har en allergisk sambo. Nu har vi...
Svar
5
· Visningar
786
Senast: Hajjen
·
I
Övr. Djur Cookie. Dee Dee. Melker. Snövit. Tarzan. Tufs. Uddan. Ludde. har en dvärgvädur till, som heter doris. jätte söt...
Svar
9
· Visningar
953
Övr. Djur vad är han för ras? när jag köpte honom så sa dom att han var en blå safir. men jag hittar inget sådant på ras/färgbeskrivningar. när...
Svar
5
· Visningar
823
Senast: paradox
·
Övr. Djur http://www2.blocket.se/view/2911597.htm?l=0&c=1&city=0 Varför skulle kaninen i fråga få fluglarver i pälsen ?? Och en sådan ras (vad...
2
Svar
20
· Visningar
1 512
Senast: gul_zebra
·
Q
Övr. Djur Jag har några frågor angående Grön Leguan. Vad äter den? Hur gammal blir den? Om man inte har tillgång till ett stor terriarium, kan man...
2
Svar
22
· Visningar
1 958
Senast: Queen
·
Övr. Djur Få se en bild/djur ni har nu! :) Sivert Lolita Diva Cacharel Reno Gudrun Frasse Rex Cartman Grogg Kattmat Nemo Soli Tarja Toumas...
Svar
9
· Visningar
973
Senast: Wrak
·
K
Övr. Djur 4 dagar senare än beräknat. 4 st små bäbisar var i buren. Tyvärr var en av dom döda :cry: Men dom andra 3 springer om kring och mår bra...
Svar
16
· Visningar
1 054
Senast: IsaIrina
·
A
Övr. Djur Jag håller på och lär mig lite om kaninens färger och färgnedärvning. Hade tänkt korsa en madagaskar (AA bb CC DD gg) med en blå (AA BB...
Svar
1
· Visningar
1 036
Senast: paradiset
·
S
Övr. Djur Jag har nyss hittat två små kattungar som troligen kommer att få bo hos oss. Sedan tidigare har vi en vädurshanne hemma som skuttar...
Svar
1
· Visningar
703
Senast: Raeman
·
R
Övr. Djur Våran kanin har ett litet krypin av den luddiga sorten (egentligen till katterna men de är inte intresserade) och hon har byggt bo däri...
Svar
3
· Visningar
779
Senast: Raeman
·
I
Övr. Djur vad brukar ni "göra" med dom varje dag? brukar dom få skutta ngt varje dag ? (rasthage, koppel, golvet...) :banana:
2
Svar
24
· Visningar
1 606
Senast: IsaIrina
·
A
Övr. Djur lite nya blider på fläcken om ni undrar varför han e blött på vissa bilder e det för att han var ute i regnet inatt...
2
Svar
30
· Visningar
1 813
Senast: Amania
·
Övr. Djur Knäppt nya kort på rådisarna! :idea: Sivert Lolita nästan med häng :p Diva vänder baken till Cacharel Reno Gudrun Frasse...
2 3
Svar
42
· Visningar
2 161
Senast: Amania
·
T
Övr. Djur Är det någon här som har en medelstor eller stor papegoja?
Svar
9
· Visningar
1 128
Senast: yackie
·
Övr. Djur Jag ska ju vara marsvinsdommare i augusti... Första riktiga gången :crazy: Har aldrig dömmt mer än kanske 10 djur sammtidigt men nu är...
Svar
18
· Visningar
903
Senast: Karamella
·
M
Övr. Djur Om ni kommer ihåg min tråd om det bortskämda marsvinet så... Här har ni bilder! Massor av bilder 28 stycken närmare bestämt :D Klicka på...
2 3
Svar
52
· Visningar
2 724
·
Övr. Djur Vill någon importera råttor från danmark så är det en bra idé att läsa detta: http://tamrotter.com/forum/viewtopic.php?t=436
Svar
10
· Visningar
1 218
·
M
Övr. Djur ni med marsvin och andra smådjur. Hur ofta tar ni upp dom? Kom på att jag har inte tagit upp Mixen (marsvin) och klappat honom medan han...
Svar
2
· Visningar
766
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Målbilder för trubbnosar.
  • Halt efter vila
  • Senast tagna bilden XV