Djur

Om och kring andra djur. Hästar, hundar och katter har egna forum. Huvudmoderator: lizan

Filtrera med prefix:

Övr. Djur kan man ha dem ihop ?? Jag har en ökenråtta (3 mån)men funderar på att även skaffa en tamråttbebis. Kan man ha dem tillsammans ?
Svar
6
· Visningar
1 519
Senast: Tviggy1081
·
Övr. Djur Någon som har erfarenhet av den kaninrasen? Vill bara höra lite allmänt hur de är att ha som "gårdskanin". Våran älskade Gunvald har...
Svar
4
· Visningar
1 877
Senast: ninni_
·
B
Övr. Djur Vår nyinköpta hamster har rymt och nu har jag hittat 8 bittesmå hamsterungar i buren,troligtvis bara någon timma gammla. Vi hittar ínte...
Svar
4
· Visningar
1 148
Senast: blinker
·
Övr. Djur Går det att ha kattsand som bottenunderlag till marsvin? Min sambo tycker att svinen luktar mkt (fast jag gör rent ofta) han är...
Svar
6
· Visningar
977
Senast: Modig_Korn
·
Q
Övr. Djur Är det okej att endast ge kaninen gräs på sommaren? Då menar jag inget annat foder för utom gräs? Kaninen går då inte i en "gräs - bur"...
Svar
7
· Visningar
2 440
Senast: aramis
·
Övr. Djur Hej hej! Känner mig ganska ny på den här delen av buke... Men nu är saken den att jag just i all hast "adopterat" en kompis marsvin (då...
Svar
7
· Visningar
1 163
Senast: kirin
·
Övr. Djur Mitt semester projekt är att bygga en ny bur till mina marsvin. Jag har lite ont om plats och kan inte hitta en bur i affären som får...
Svar
11
· Visningar
11 484
Senast: gul_zebra
·
S
Övr. Djur Freya var vi tvugna att avliva =( Å Loke har flyttat... Så nu har Ecstasy bara Svea kvar.
Svar
1
· Visningar
720
Senast: kaffekart
·
Övr. Djur Jag kopte en pafagelscichlid for drygt 3 manader sedan. Tiger bor ensam i ett 50-liters akvarium. Akvariet har vitt grus, bitar av...
Svar
4
· Visningar
1 027
Senast: lovehorses
·
T
Övr. Djur :( Barbie och Örnie köpte jag i söndags i en djuraffär, Barbie den lugnare och Örnie skrajsnare och livligare. Igår eftermiddag/kväll...
Svar
9
· Visningar
1 821
Senast: TCJ
·
T
Övr. Djur \"Inhoppning\" av lilla Smilla. Några tips? Min lilla kanin är ca 10 veckor nu, pigg och glad och har inga protester alls mot selen...
Svar
5
· Visningar
923
Senast: Tican
·
T
Övr. Djur Åh jag är så sugen på marsvin. :crazy: :love: Har: 2 kaniner, varav den ena bäbis. 1 häst, ska skaffa en shettis också som kommer vara...
Svar
6
· Visningar
888
Senast: Stollan
·
K
Övr. Djur ...för Busan att föda. Tror det kommer bli 3-4 ungar :love: Hoppas bara allt går bra :crazy: :)
Svar
9
· Visningar
866
Senast: Dravena
·
F
Övr. Djur Jag vill ha en stor och robust kanin - vilken ras är något för mig?
Svar
19
· Visningar
1 252
Senast: Djurjouren
·
Q
Övr. Djur Var någonstans hålls rått - utställningen i Hofors? Kan man åka dit och titta utan att va rått - ägare?
Svar
6
· Visningar
844
·
Q
Övr. Djur Om ni sett på framsidan av boken "lammen tystnar" så har ni ju sett fjärilen med dödskallen på. Nu undrar jag, finns de i verkligheten...
Svar
6
· Visningar
3 797
Senast: Queen
·
Övr. Djur ...så jag måste ju förstås berätta hur det gick på utställningen :idea: Visade sig tyvärr att Sivert hade löss och blev diskad. Jag som...
Svar
8
· Visningar
952
·
D
Övr. Djur ..mellan vanlig australiensk undulat och engelsk. Det ända jag har hört är att den engelska är större och inte lever lika länge som den...
Svar
6
· Visningar
2 981
Senast: Dolores_88
·
D
Övr. Djur vad kan man ge för några leksaker till en kanin? hon bor i en utehage (3*1m) i den har hon ett hus grenar jord så hon kan gräva men...
Svar
11
· Visningar
2 494
Senast: Zuzzi
·
S
Övr. Djur Mitt ena marsvin har fått en ganska stor knöl på sidan ungefär som en cysta som nu har börjat spricka. Det är ingen varböld, såret är...
Svar
12
· Visningar
6 470
Senast: Natt1s
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama