Tyvärr har jag föräldrar som tycker det är bättre att skjutan än att gå till veterinären med han
Men han mår bättre nu. Han har varit sjuk såhär flera gånger och blir alltid bra. Men jag köpte lite extra C-vitamin till honom och godis till honom.
Så fick han ett nytt hus (kostade 149 kronor. Kunde köpt ett fö 50 kronor som var fint men vafan ingången är ju så liten
Tror dom att ett marsvin kommer igenom så små hål? Hade dte varit ett dubbelt så stort hål KANSKE kanske absolut kanske han skulel kommit in så nu blev det ett dyrt hus istället och knappt det kommer han in i
Så köpte jag nytt hö till han. Det andra var så dammigt. Så fick han en ny vattenflaska. Sen saltstenen såg lite äcklig ut så det fick han en ny.
Allting gick på 285 kronor
Jag gick dit för att köpa lite vitamin till han.
Men sen kom jag på allt som han behövde och hur synd det var om honom
Muttrade hela vägen hem om att det är billigare att köpa nytt marsvin och han ska få sluta sitt liv som falafell
Nåja, han älskar iallafall maten, vitaminerna får man tvinga i honom men det går så köpte jag med jordgubbssmak men inte ens det duger.
Huset vågar han inte gå in i än men han har vilat i det en gång. Tror jag ska flytta på det för det var när jag gjorde det som han sov i det. Han aksnke inte gillar platsen det står på.
Vad jag skämmer bort honom
Ändå så såg jag en ursöt marsvinsunge och undrade om inte Mixen kan tänka sig att ha en kompis om det var galler imellan dom