Massor av bilder!

Det är så svårt att få med på bild. Han kan hoppa jämfota upp i luften en dm från stillastående :D
Sen ibland när han är ute och springer så bockar han som en häst. han är så söt :love:
 
NEJMEN FY FAN VAD GULLIG! :eek: :love: :eek: :love:

Jordgubbsbilderna :love:

Stegringen :love:

Trappbilden :love:

Sovbilderna :love:

Han i största allmänhet :love:

Oh gosh jag kommer röva bort honom en mörk natt. :idea: :love:
 
Fy skutton vad söt han var när han går ner för trappen! :love:
Måste skärpa mig och sätta in bilder på mina pojkar också!! :p
:rofl:
//Malin
 
Han är ju så ofattbart söt!!! :love: Och så läskigt lik min gamla marsvinsflicka :cry: (visserligen är väl marsvin rätt lika, men..) Blir helt sjuk efter mina älsklingar när jag ser din.....
Njut så länge du har honom!!!!! :(
 
vilken söt o TAM! fina bilder!
passa bara så att vattenflaskan inte sitter för lågt... ser rätt lågt ut nämligen :)
 
Du skulle bara våga :mad:
Förresten så pissar han på dom han inte känner :angel: :banana:

Men nu har han fått ny bur! Kompisens kanin har dött så hon sålde buren till mig för 200 kronor (nypris 700). Buren är 50x100 cm. Satte ner han i den idag efter noga rengöring (kaninen dog visserligen av livmodersinflammation vilket jag tvivlar starkt på att han kan få och buren var redan tvättad) så efter två timmar så var den ren.
Än så länge ser han ut att stormtrivas :love: Fast jag måste köpa ett hus till han. Det gamla huset är han för tjock för. Kommer inte igenom dörröppningen även fast han har ätit upp halva väggen så är han fortfarande för fet :crazy: In kommer han men när han ska gå ut har det hänt att huset fastnat vid magen på honom :angel:
 
Joo, faktiskt så tror jag han har något fel i huvudet eller så är han bara något så enormt smart :crazy: Vet inte än :crazy:
 
Jag njuter för fullt av att han lever (även om jag tänkt ibland "Äh, jag behöver inte köpa sådär dyra saker till han han dör ju ändå snart :o :crazy:)
Förstår inte hur jag ska klara mig utan han :( Han är det mest personliga djur jag haft. inte ens hundarna var såhär. Trodde inte det var möjligt att bli så fäst vid dom små även om jag haft både hamster och kanin :crazy:
Men han är bara tre än så länge så några år till lever han väll :love:

Fast han har varit sjuk nu. Igår så låg han helt uppburrad när jag såg han och var slö. Sen så var han lös i magen. Gav han några grässtrån. Han åt lite men ville inte ha så mycket. tog bara grässtrån ett och ett och du ser ju själv på bilden hur matglad han är :crazy:
Han fick en liten bit gruka med och sen efter lunch blev han piggare. Idag har han varit matglad men ganska slö på morgonen men han är på bättringsvägen :) Jag har också varit slö och mått illa igår och idag :crazy:
Men vi håller båda på att bli bättre som tur är :D
 
Vattenflaskan sitter högre upp än vad det ser ut som på bilderna men den åker ner ibland så ofta sitter den för lågt :crazy: Men nu har han fått en ny begagnad bur så det problemet är löst :banana:
 
Han är så annorlunda mot de andra marsvinen jag sett (kusinerna har två och en del kompisar har).
Det är onaturligt att vara sådär tam. Sen ibland får han tokryck och bara kutar runt runt i buren tills han slår i en vägg. Och jag har aldrig sett ett smådjur som är så ilsken mot andra djur :crazy:
För att inte tala om när man släpper ut han och han kutar iväg medan han bockar i varenda språng och skriker allt vad han kan :crazy: :rofl:

Han är inte riktigt normal ;)
Antingen har han något fel eller så är han bara enormt smart.
 
Men att kuta iväg och bocka och ha sig är väl bara ren glädje :D Och tam är ju inte onaturligt. Min Zorro var också ilsken mot andra djur.. Eller ja, marsvinshanar då :p Fullt förståeligt efter att syrrans svin drog honom i pungkulorna... :crazy:
Men väggen vete sjutton... :crazy:
 
Jo, han är ju glad av sig ;) Jag reagerade först inte på när folk sa "Vad tam han är!" tänkte att det är väll alla. Men efter att ha sett alla de här folkskygga marsvin som är lika skygga även fast ägarna tar upp dom och klappar mer än vad jag gör med Mixen så började jag undra.
Ja, vuxen marsvinshane + vuxen marsvinshane är inte alltid en så jättebra kombination ;) Men Mixen han gör det ju fan bara för att jävlas :crazy:. En kompis har en hund som ofta följer med hit. Första gången de hälsade på varandra. Mixen han kutade direkt fram till hunden och de nosade på varandra. Helt plötsligt biter Mixen hundstackarn i nosen :crazy: Samma med katter. Först leka vänlig sen när de minst anar det bita HÅRT.
Och det där med väggen är bara konstigt. Men ganska roligt att se på :rofl:
 

Liknande trådar

D
Utrustning Funderar på att köpa en till sadel, helst en lätt sadel i syntet. Vill ha den som omväxling till min bomlösa ST Dressage, som funkar...
Svar
19
· Visningar
1 497
Utrustning Jag börjar bli lite desperat, ska ringa en sadelutprovare i morgon jag fått nr till av en vän, men vill ändå ha lite synpunkter från er...
2
Svar
37
· Visningar
3 539
Senast: nexxa
·
K
Utrustning Hejsan! Jag var och kpte en sadel idag, Det är en Frank Beins (stavas de så?) 17" Normal mot vid bom tror jag att jag kom fram till att...
2
Svar
23
· Visningar
1 923
Senast: Kelly
·
T
Övr. Hund Alltid när jag har klippt honom blir jag lika förvånad över vilken skillnad det blir :D Stoor och lurvig :) Nyklippt :)...
Svar
2
· Visningar
833
Senast: aenglah
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp