Djur

Om och kring andra djur. Hästar, hundar och katter har egna forum. Huvudmoderator: lizan

Filtrera med prefix:

S
Övr. Djur Jag är väldigt förtjust i ormar och skulle gärna ha en men jag vill gärna höra från någon som har orm, lite för- och nackdelar med att...
Svar
4
· Visningar
852
Senast: pippi27
·
T
Övr. Djur Äntligen! Två små undulater - Barbie o Örnie - har nu flyttat in. :) :love: Först var dom riktigt skrajsna, nu har dom utforskat buren...
Svar
3
· Visningar
732
Senast: Fjunet
·
Övr. Djur OBS! Ingen admina får ta bort det nu, det är mest på skoj, jätte kul dock :love: http://www.smallcritters.com/ Man kan ha...
Svar
11
· Visningar
978
Senast: IsaIrina
·
A
Övr. Djur lite kort jag tog idag http://f2.pg.photos.yahoo.com/ph/lovesis_sara/album?.dir=/b5d3
Svar
17
· Visningar
1 119
Senast: B1an
·
Övr. Djur Som ni vet fick min lilla kanin åka akut till roslagstull för inte så farligt länge sen för han hade trum-sjuka. I helgen visade han...
Svar
9
· Visningar
924
Senast: jerseyko
·
Övr. Djur ...ut för sommaren! Igår eftermiddag ströade jag den nya uteburen med massa spån och ännu mer halm, samt körsbärskvistar (dom har rena...
Svar
4
· Visningar
779
Senast: _Runaway_
·
T
Övr. Djur Vad gillar era undisar för leksaker? Tycker de om: speglar? stegar? ringar? gungor? Var sover de helst? Vad gnager de helst på...
Svar
5
· Visningar
2 844
Senast: gul_zebra
·
K
Övr. Djur Ska lägga ut en annons på några av mina marsvin som jag ska sälja. Då min hemsida bara kan ta emot ett X antal besökare varje dag...
Svar
10
· Visningar
955
Senast: Karamella
·
Övr. Djur Idag gjorde jag rent buren och stod som alltid ute på balkongen. De senaste gångerna har Tuva kommit fram till dörren och pratat lite...
Svar
12
· Visningar
925
Senast: Vaccan
·
T
Övr. Djur Hej! Är daggkåpor ätliga för marsvin? Finns det några fler bra, ätliga, vilda växter att äta för marsvin förutom gräs,maskrosblad och...
Svar
1
· Visningar
1 863
Senast: Lejonflickan
·
F
Övr. Djur http://www.carolineskrakor.tk/ :banana:
Svar
1
· Visningar
718
Senast: _Dimma_
·
D
Övr. Djur Har just lärt mig att lägga ut bilder så nu testar jag,hoppas det fungerar :D Bilder på min kanin Och några fler: Lillan
Svar
17
· Visningar
926
Senast: _Dimma_
·
Övr. Djur Varför är det så svårta att få sålt sköldpaddor? :confused: Jag har två stycken som jag tänkte sälja (jag skänker ALDRIG ett djur), men...
Svar
3
· Visningar
745
Senast: KungTulle
·
L
Övr. Djur Vi har en lite rävvalp som kommer fram till vårt hus och gnäller och gnyr. Vi vet inte vad som ev, hänt mamma räv, men ingen av...
Svar
3
· Visningar
798
·
L
Övr. Djur Min ena gerbil höll på att dö i söndags, hon låg bara och flämtade halvt avsvimmad i 1½ dygn. Nu är hon pigg som en mört igen. Troligen...
Svar
2
· Visningar
1 056
·
Övr. Djur Så har man fått otrevligt mycket alger i sitt akvarium. Har fått göra rent det varannan dag för att det ska hålla sig någorlunda. Har...
Svar
7
· Visningar
2 868
A
Övr. Djur EN liten fråga? Kan man få japantecknade kaninbebisar även om bara en av föräldrarna har denna färg? //Anna
Svar
5
· Visningar
1 858
Senast: Francess
·
F
Övr. Djur Mitt ena marsvin, en teddyhona tappar jättemkt hår.. :( Mest på magen men även på nackan , sidorna och ljumskarna. Nås som vet vad det är?
Svar
6
· Visningar
1 525
Senast: Kilauea
·
F
Övr. Djur För att göra det kort: Mamma och jag åkte in till stan igår, för att käka en McDonalds. På vägen hem kör vi min "favoritväg", förbi...
Svar
10
· Visningar
3 058
Senast: Anna_Nyberg
·
Övr. Djur Knäppt lite bilder på syrrans lessons så man får väl visa upp lilla Cocco också då... :)...
Svar
10
· Visningar
1 507
Senast: gul_zebra
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama