Djur

Om och kring andra djur. Hästar, hundar och katter har egna forum. Huvudmoderator: lizan

Filtrera med prefix:

J
Övr. Djur Vi köpte ju hamstrar för kanske en månad sedan. Två hanar. Trodde vi och affären i alla fall :) Nu när vi vaknade så hade de tydligen...
Svar
14
· Visningar
1 379
Senast: Jarrah
·
Övr. Djur Måste ju skryta med lite bebisbilder och annat! :idea: Snygg bild på Zorro Sötnos Tvättar sig Cacharelrumpa Cacharel Rex Diva...
Svar
19
· Visningar
957
Senast: Fjunet
·
Övr. Djur Idag fick vi nya marsvins bebisar... Pappa Fenix (rexbärare) Och mamma Artanis Det blev tre stycken :) En rexhona som är...
Svar
9
· Visningar
824
Senast: Marie_C
·
Övr. Djur Igår födde Lolita 8 små sötnosar, helt underbara! :love: Hehe tvungen att skryta lite :D
Svar
11
· Visningar
949
Senast: Marie_C
·
Övr. Djur Mina två marsvinsflickor har en bur på 100x50 cm som jag har inrett med ett hus som är tillräckligt stort för att båda två ska kunna få...
Svar
14
· Visningar
1 586
Senast: Tican
·
O
Övr. Djur I dag så har jag lagt ut annonser lite här och var på alla mina långhår. Har efter moget övervägande och mycket funderingar insett att...
Svar
9
· Visningar
793
Senast: Stollan
·
Övr. Djur Antar att jag nu övertagit min systers två marsvin, som båda är honor. Men de heter ingenting så jag undrar om ni har några förslag att...
Svar
11
· Visningar
1 713
Senast: Modig_Korn
·
Övr. Djur Jag har en katt som jag tog hand om..dvs föddes nog i mars 02 som vildunge och jag hämta hem henne i okt-02...galen och rabbiat var hon...
Svar
2
· Visningar
723
Senast: Mynta2
·
R
Övr. Djur Har snart haft min kanin kanske två år men det är ett lite problem, han anfaller andra. hur ska man kunna lära av han den fula ovanan...
Svar
7
· Visningar
1 514
Senast: B1an
·
Övr. Djur Imorse när jag kom ned så låg min lilla favorithöna Augustina död men jag får väl tänka mig att hennes sista månad var nog bra. Hon...
Svar
4
· Visningar
765
Senast: Vaccan
·
Övr. Djur Paradisets Timotej svartvit japantecknad dvv hona 2 mån (vilken presentation!! :love: Paradisets Klöver bror till ovan, blåvit...
Svar
7
· Visningar
880
Senast: Mynta2
·
P
Övr. Djur Kaninungar och mat! Och lustig \"ras\"? Våran 4h-gård har nu, äntligen, fått två gotlandskaniner till gården. 10 veckor har dem hunnit...
Svar
14
· Visningar
1 787
Senast: pulkan
·
M
Övr. Djur mina marsvin har alltid varit duktiga på att äta upp sina grönsaker å nu är det så att dom har börjat käka mer än femtio procent mindre...
Svar
5
· Visningar
858
Senast: moonlightgarden
·
I
Övr. Djur dom har nu varit hos oss i ungefär en månad, och dom är ca 3 månader gamla. (bilder finns på www.ljungdalsgarden.has.it, :)) Dom är...
Svar
8
· Visningar
983
Senast: IsaIrina
·
Övr. Djur Har sedan länge ett akvarium med honungsguramis, som jag väntat på att få se föröka sig. De andra firrarna i de andra akvarierna pluppar...
Svar
3
· Visningar
927
I
Övr. Djur Hej! Jag har tre marsvinsungar som är 4,5 vecka gamla. Idag så släppte jag ut dem på golvet för första gången o det var ju kul tyckte...
Svar
3
· Visningar
710
Senast: Modig_Korn
·
R
Övr. Djur jag måste bestämma mig för om jag ska avliva min älskling eller inte... usch. Hon är 8 år, dvärgkanin och väldigt fet. :love: Ska...
Svar
7
· Visningar
2 954
Senast: empty
·
M
Övr. Djur hej. min kanin har rymmt, rymmer hela tiden. finns det något bra sätt att fånga henne eller något som man kan locka med??
Svar
3
· Visningar
1 827
Senast: Stoppard
·
P
Övr. Djur Har just fått in en fågelunge i huset! Nej, jag tog inte in den, den kom in från altanen och ramlade ner bakom ett element. Stacars...
Svar
2
· Visningar
754
Senast: pippi27
·
Övr. Djur Någon som har erfarenheter av fasaner? Funderar på att skaffa men har inte hittat jättemycket information om dem. Jag är intresserad av...
Svar
11
· Visningar
1 847

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Valet i USA
  • Vad gör vi? Del CCIV
  • Västeråsträffstråden

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar