Djur

Om och kring andra djur. Hästar, hundar och katter har egna forum. Huvudmoderator: lizan

Filtrera med prefix:

Övr. Djur Nån mer än jag som ska dit? Nån som ställer ut? Vilken/vilka råttor isf? Jag ska ställa ut Sivert, Frasse och Diva jag iaf :) Första...
2 3 4
Svar
65
· Visningar
3 372
Senast: Meibla
·
Övr. Djur Och de är så söta! Springer runt och smakar på allt, och lilla Tarja är en riktig liten pussgurka :love: Visste att ungar skulle vara...
Svar
5
· Visningar
666
·
T
Övr. Djur Mina små pippisar fick en ny klock-leksak, ringar med en plinga längst ner...först såg de väl lite tveksamma ut...men sen kom den ena på...
Svar
5
· Visningar
952
Senast: Dolores_88
·
Övr. Djur Jag var nyss ute och gick en kvällspromenad med hunden. Då såg jag en blåmesunge ligga mitt på asfalten i regnet. Jag lyfte upp han och...
Svar
2
· Visningar
877
Senast: Natt1s
·
Övr. Djur Hur många här e det som har tamråttor?? :) Har ju inte vart så aktiv på detta forumet så jag har inte satt mej in i hur många det e. :)
Svar
14
· Visningar
773
·
A
Övr. Djur Vi har fått lamm :bump: Det var inte alls väntat nu men i morse hade en av ungtackorna fått ett litet tacklamm. Jag har inte märkt...
Svar
1
· Visningar
702
Senast: Alvia
·
M
Övr. Djur Köpte pellets till marsvinet eftersom han började på att bli överviktig (eller ja, man har aldrig riktigt sett skillnad på när han står...
Svar
18
· Visningar
1 244
Senast: Dravena
·
F
Svar
3
· Visningar
754
Senast: Lejonflickan
·
L
Övr. Djur I lördags vid 17-tiden lyckades marsvinet jag passar bita av toppen på en plastspruta (hon får huskur). Den var ungefär lika stor som en...
Svar
11
· Visningar
2 672
Senast: Lejonflickan
·
Övr. Djur http://www.zoonen.com/perzoonen/galleri.asp?oid=99814&gid=157633 http://www.zoonen.com/perzoonen/galleri.asp?oid=99814&gid=218233...
Svar
1
· Visningar
731
Senast: gul_zebra
·
Övr. Djur Måste ju visa upp lite nyare kort! :idea: Tarja: http://www.zoonen.com/res/user/99814/galleri/222946/dsc02211_orig_SE.jpg Soli...
Svar
5
· Visningar
953
·
L
Övr. Djur Någon som vet något om dessa arter? Funderar på att skaffa en, men vet inte vilken då båda verkar vara mysiga. Vad kostar en handmatad...
Svar
10
· Visningar
6 936
Senast: Lena_Morse
·
Övr. Djur är det någon som kan skänka mig lite pengar för en sådan vill jag ha :love: Kolla in öronen :D Det är en afrikansk långörad igelkott.
Svar
8
· Visningar
1 042
Senast: Fjunet
·
Övr. Djur Jag fick en smärre chock när jag skulle städa buren åt dvärghamstrarna idag; ut ur boet ramlade 6 nyfödda ungar! :o Hm! Det var just...
Svar
7
· Visningar
2 530
Senast: Donalds
·
J
Övr. Djur Jag vill ju ge Lisa lite godis och god mat, men hon verkar nöjd om hon får leva på sallad. Inte gillar hon pellets, jag får köpa...
Svar
5
· Visningar
1 394
Senast: sleepy
·
Övr. Djur Jag fick övertog en marsvins hane för ca 2 veckor sedan och han hade "kala" fläckar på båda bakbenen, pälsen börjar växa tillbaka nu...
Svar
5
· Visningar
2 441
Senast: Kilauea
·
M
Övr. Djur Försviner C-vitaminen ur frysta grönsaker, eller går det lika bra att köpa fryst tillexempel broccoli som färsk broccoli? (äfferens...
Svar
7
· Visningar
1 499
Senast: moonlightgarden
·
Övr. Djur Jag har ju två söta råttflickor hemma och makens kusin skall omplacera sina råttor så då tänkte jag att ta två av dom också. Allihop...
Svar
3
· Visningar
1 244
·
F
Övr. Djur Mitt barnbarn, min bebis som föddes idag vid 12-snåret har det lite svårt just nu :( Hans föräldrar stöter ut honom :( Antagligen så...
Svar
12
· Visningar
895
Senast: Fjunet
·
M
Övr. Djur Har fått ta hand om en liten ekorrbebis, han är ca 2 veckor gammal och en katt hade burit hem honom till sin familj. Kort 1 Kort 2...
2
Svar
33
· Visningar
2 654
Senast: Marie_C
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Målbilder för trubbnosar.
  • Akvarietråden V