Djur

Om och kring andra djur. Hästar, hundar och katter har egna forum. Huvudmoderator: lizan

Filtrera med prefix:

Övr. Djur hm i sommar/höst ska jag köpa en raskanin... men vet inte vad rasen heter :crazy: Den är ganska liten (mellanstor) och är lurvig... vet...
Svar
5
· Visningar
765
Senast: empty
·
M
Övr. Djur Ungarna är födda den 17 maj och är tre veckor idag! Hela gänget 3 av bebbarna Liten söt bebis Allihop Två sötnosar
2
Svar
24
· Visningar
1 444
Senast: Hrima
·
T
Övr. Djur Jag vet itne alls hur jag ska göra. såhär är det. min ena häst såldes nyligen, vilket gör att vi letar efter en shettis istället som...
Svar
7
· Visningar
814
Senast: gul_zebra
·
T
Övr. Djur Någon annanstans än Libra Artic? Vilka hinder därifrån isånafall är en bra basutrustning, så att säga? Vill ha ett lite snyggare...
Svar
1
· Visningar
824
Senast: Snuffsan
·
Övr. Djur Kan man smälla upp det bara så där? Djurpassning i sommar helt enkelt? En hobby verksamhet...? Har ju lång erfarenhet av smådjur av alla...
Svar
2
· Visningar
852
Senast: Stollan
·
M
Övr. Djur Så ledsen på månda morgon får min lilla gris vandra ut på det evigt gröna gräset.. tycker så synd om henne .. lilla doris.. kan hon inte...
Svar
5
· Visningar
769
Senast: gabby
·
Övr. Djur Som har gått och blivit petclass dommare? :eek: På mitt skriftliga hade jag bara 2 fel och på det riktiga var det inte så mkt fel lr...
Svar
6
· Visningar
829
Senast: Tviggy1081
·
Övr. Djur Det är så här att min innekanin (dvärgvädur) kliar sig lite från och till på öronen. Han gör det inte jätteofta och absolut inte hela...
Svar
3
· Visningar
1 684
Senast: Cattis_E
·
O
Övr. Djur Lägger upp en bild på min franska vädurs kanin Bamse. han är av färgen Pearl Egern Brokad.. Kan inte ni lägga upp bilder på era eller...
2
Svar
24
· Visningar
2 817
Senast: Marie_C
·
Övr. Djur efter ca ett års uppehåll med akvariet har jag äntligen köpt mig några nya firrar! 3 marmorscalarer och 2 guldscalarer. nu har dom...
Svar
1
· Visningar
710
Senast: Marie_C
·
Lantbruksdjur Hej alla hönsägare, har ni nå bilder på era höns? Skulle vara kul att se alla snygga höns och höra vad de är för raser! här är i alla...
Svar
8
· Visningar
1 179
Senast: Guest
·
Övr. Djur En av mina gojor, Greta Garbo, leker för fulla muggar. :banana:
Svar
6
· Visningar
964
Senast: horselove
·
Övr. Djur våra sommarfår, åtta stycken, sju vita och ett svart! De är ganska skygga och rör sig i tät flock. Att lasta dem var inga problem, då...
Svar
4
· Visningar
821
Senast: annele
·
Övr. Djur Mina flickor har haft fri tillgång på pellets/havre nu när de varit bäbisar och vuxit. Men jag funderar på när det är dags att ransonera...
Svar
5
· Visningar
737
Senast: Stollan
·
Övr. Djur Nu har min kamphane Aladdin gjort sin sista resa. Han dog av ålderdom. Han har varit en sån sällskaplig fisk, gärna ätit ur handen. Han...
Svar
12
· Visningar
1 362
Senast: Tviggy1081
·
R
Övr. Djur hej på er nu är det så att mina klorgrodor inte verkar trivas i ett 12literakvarium (de går ihop med yngel) de kan tyvär inte vara i det...
2 3
Svar
46
· Visningar
2 811
Senast: empty
·
R
Övr. Djur i mitt akvarium men ena fick avlivas fort igår då den låg på sida och kämpade med att få luft går de inte ihop eller vad är det...
Svar
1
· Visningar
917
Senast: blindabelinda
·
Lantbruksdjur Går det bra med hästsaltsten (gul med gröna prickar eller kraffts rena) till får eller ska de ha speciella fårsaltstenar?
Svar
4
· Visningar
4 873
Senast: em76
·
O
Övr. Djur Jag skrev en sådan här tråd för ett tag sedan men då hade jag så dåliga bilder, här kommer det några nya bilder så att ni ska kunna se...
Svar
17
· Visningar
1 171
Senast: Osis
·
Övr. Djur Här kommer lite bilder på min dvärgvädurs hona :). Hon är sex år om någon är nyfiken. :D Åh, snälla släpp ut mig! Ahaaa :idea...
Svar
16
· Visningar
1 080
Senast: squirlett
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama