Djur

Om och kring andra djur. Hästar, hundar och katter har egna forum. Huvudmoderator: lizan

Filtrera med prefix:

S
Övr. Djur Jag tänkte bara passa på att uppfodra kaninägare till att skippa pelletsen nu på sommaren. Om kaninen inte är dräktig eller ska prestera...
Svar
11
· Visningar
1 160
Senast: empty
·
T
Övr. Djur Jag letar ju bur till två nymfar, look here: http://www.faboden.se/burtillverkning.html#para/chin För 635:- Tycker jag verkar bra. Men...
Svar
2
· Visningar
822
Senast: TjejTjejen
·
K
Övr. Djur Vad tycker ni om mina divor som ligger och har det bra efter att ha ätit gräs? Visst är dom söta? :love...
Svar
11
· Visningar
908
Senast: Kilauea
·
F
Övr. Djur Vad ställer ni för krav på köparna?
Svar
6
· Visningar
819
Senast: paradiset
·
S
Övr. Djur Fick bebisarna i natt.. två honor å en hane vart de. Alla vart röda/svart/vita efter mamman. Namnena på dessa e: Loke å svea den tredje...
Svar
3
· Visningar
940
Senast: Modig_Korn
·
W
Övr. Djur Hej! Jag hittade igår en kråka liggande på gräsmattan utanförmitt jobb, en kråkunge. Visste inte om den var skadad, men ville inte röra...
Svar
12
· Visningar
4 268
Senast: Marie_C
·
O
Övr. Djur Får jag visa jordens sötaste pussnäsa tillhörande min rextant Maisol. Bilden är tagen idag när dottern hade henne med på Hobbyns Dag i...
Svar
13
· Visningar
1 145
Senast: PONNY_LOVER
·
Övr. Djur hm i sommar/höst ska jag köpa en raskanin... men vet inte vad rasen heter :crazy: Den är ganska liten (mellanstor) och är lurvig... vet...
Svar
5
· Visningar
766
Senast: empty
·
M
Övr. Djur Ungarna är födda den 17 maj och är tre veckor idag! Hela gänget 3 av bebbarna Liten söt bebis Allihop Två sötnosar
2
Svar
24
· Visningar
1 444
Senast: Hrima
·
T
Övr. Djur Jag vet itne alls hur jag ska göra. såhär är det. min ena häst såldes nyligen, vilket gör att vi letar efter en shettis istället som...
Svar
7
· Visningar
814
Senast: gul_zebra
·
T
Övr. Djur Någon annanstans än Libra Artic? Vilka hinder därifrån isånafall är en bra basutrustning, så att säga? Vill ha ett lite snyggare...
Svar
1
· Visningar
824
Senast: Snuffsan
·
Övr. Djur Kan man smälla upp det bara så där? Djurpassning i sommar helt enkelt? En hobby verksamhet...? Har ju lång erfarenhet av smådjur av alla...
Svar
2
· Visningar
852
Senast: Stollan
·
M
Övr. Djur Så ledsen på månda morgon får min lilla gris vandra ut på det evigt gröna gräset.. tycker så synd om henne .. lilla doris.. kan hon inte...
Svar
5
· Visningar
769
Senast: gabby
·
Övr. Djur Som har gått och blivit petclass dommare? :eek: På mitt skriftliga hade jag bara 2 fel och på det riktiga var det inte så mkt fel lr...
Svar
6
· Visningar
829
Senast: Tviggy1081
·
Övr. Djur Det är så här att min innekanin (dvärgvädur) kliar sig lite från och till på öronen. Han gör det inte jätteofta och absolut inte hela...
Svar
3
· Visningar
1 688
Senast: Cattis_E
·
O
Övr. Djur Lägger upp en bild på min franska vädurs kanin Bamse. han är av färgen Pearl Egern Brokad.. Kan inte ni lägga upp bilder på era eller...
2
Svar
24
· Visningar
2 818
·
Övr. Djur efter ca ett års uppehåll med akvariet har jag äntligen köpt mig några nya firrar! 3 marmorscalarer och 2 guldscalarer. nu har dom...
Svar
1
· Visningar
710
·
Lantbruksdjur Hej alla hönsägare, har ni nå bilder på era höns? Skulle vara kul att se alla snygga höns och höra vad de är för raser! här är i alla...
Svar
8
· Visningar
1 180
Senast: Guest
·
Övr. Djur En av mina gojor, Greta Garbo, leker för fulla muggar. :banana:
Svar
6
· Visningar
965
Senast: horselove
·
Övr. Djur våra sommarfår, åtta stycken, sju vita och ett svart! De är ganska skygga och rör sig i tät flock. Att lasta dem var inga problem, då...
Svar
4
· Visningar
821
Senast: annele
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka