Djur

Om och kring andra djur. Hästar, hundar och katter har egna forum. Huvudmoderator: lizan

Filtrera med prefix:

D
Övr. Djur Hej!!!! Jag önskar inredningstips för chinchillabur,typ bra länkar, ritningar mm. :bow: Mina chinchillor är sååå aktiva :bump: :)
Svar
4
· Visningar
1 677
Senast: offspring
·
F
Övr. Djur Från Djurkliniken Roslagstulls hemsida (hemsida) "Underlaget på burbottnen kan utgöras av tidningspapper eller pappershanddukar...
Svar
4
· Visningar
1 312
Senast: Tican
·
Övr. Djur Hur reagerar era marsvinsflickor när de brunstar? Innan jag skaffade Nora märktes det aldrig att Tuva brunstade, hon hade ju ingen att...
Svar
17
· Visningar
4 890
Senast: Kilauea
·
L
Övr. Djur Hej! En av mina undulater sitter ofta och kliar sig...under vingar, på "hakan" osv osv..kan de göra det i perioder eller bör jag bli mer...
Svar
8
· Visningar
4 147
Senast: Lukka_82
·
Lantbruksdjur Jag har ju en flock finullsfår, 13 st varav 6 är bruna, 3 svarta, vita och en "vitaktig" korsning. Jag har förstått dels att ullen...
Svar
4
· Visningar
1 090
Senast: Masse
·
M
Övr. Djur Födda den 17 maj! Sötnosarna
Svar
5
· Visningar
726
Senast: gul_zebra
·
I
Övr. Djur nån som vill ge mej råd m.m ? snälla. :) hehe.
2
Svar
25
· Visningar
4 090
Senast: Francess
·
S
Övr. Djur Jag ska köpa 2 Roborovski men jag vill veta mera om dom.. Annars hur är sibirisk hamster??
Svar
10
· Visningar
1 136
Senast: Stollan
·
T
Övr. Djur Den enda som såg fin och nogorlunda lagom ut till två undulater hade dessa mått: 64 cm bred 60 cm hög 42 cm djup Tillräckligt? Det...
Svar
8
· Visningar
821
Senast: TCJ
·
I
Övr. Djur Kom hem precis och såg att mitt marsvin fått sina bäbisar. Fyra st men en död tyvärr. Men det verkar som om hon inte bryr sig om dem...
Svar
13
· Visningar
1 086
Senast: Lina_Zacha
·
S
Övr. Djur ..för första gången i år! Nu är det verkligen sommar i luften, iaf här där jag bor! Det är +22,9 grader i skuggan! :D Har just kommit...
Svar
11
· Visningar
949
Senast: Hamster_gullet
·
A
Lantbruksdjur Hallå hallå! Min killes mamma funderar på att hyra höns i sommar och hur mycket jag än letar på nätet så hittar jag inte någon som hyr...
Svar
4
· Visningar
2 251
Senast: Stoppard
·
F
Övr. Djur Hur vanligt är det att fågelägg "går över tiden"? Hur länge brukar det röra sig om?
Svar
4
· Visningar
722
Senast: Fjunet
·
Övr. Djur Nu kommer bilderna på mina marsvin. MOLLY: RONJA Hoppas det fungerar
Svar
3
· Visningar
836
Senast: Dravena
·
Övr. Djur Var inne i en djuraffär idag. En alldeles förliten bur för kanin/marsvin lr vad man nu tänkte ha för djur i den. Den är i storlek av en...
Svar
3
· Visningar
1 017
Senast: Stollan
·
Övr. Djur eftersom jag är heeeeeeemskt dålig på andra färger än hästfärger...så undrar jag om någon ev har en bild på en japantecknad kanin...
2
Svar
22
· Visningar
4 101
Senast: paradiset
·
Övr. Djur Vågar man hälla det på getterna tro? Så att de inte ska få fästingar...
2
Svar
20
· Visningar
2 439
Senast: Sweet
·
L
Övr. Djur Har tagit mej i kragen och vägt mina djur.. 8-månaders gerbilhonorna vägde 67 gram resp 111 gram....skillnad jag vet! Faddermarsvinet...
Svar
17
· Visningar
1 057
Senast: Poxz
·
I
Övr. Djur Hej! Mitt marsvin ska när som helst ha bebisar, hon har redan gått över tiden två dagar tror jag det är. Är det vanligt? Vill gärna att...
Svar
7
· Visningar
1 034
Senast: Modig_Korn
·
R
Övr. Djur Jag har en dvärgvädur, en hona, på 1 och ett halvt år. Jag har funderat på att lära henne gå i sele och då få kunna komma ut på gräset...
Svar
10
· Visningar
1 393
Senast: Raeman
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka