Djur

Om och kring andra djur. Hästar, hundar och katter har egna forum. Huvudmoderator: lizan

Filtrera med prefix:

S
Övr. Djur Jag ska köpa 2 Roborovski men jag vill veta mera om dom.. Annars hur är sibirisk hamster??
Svar
10
· Visningar
1 134
Senast: Stollan
·
T
Övr. Djur Den enda som såg fin och nogorlunda lagom ut till två undulater hade dessa mått: 64 cm bred 60 cm hög 42 cm djup Tillräckligt? Det...
Svar
8
· Visningar
819
Senast: TCJ
·
I
Övr. Djur Kom hem precis och såg att mitt marsvin fått sina bäbisar. Fyra st men en död tyvärr. Men det verkar som om hon inte bryr sig om dem...
Svar
13
· Visningar
1 085
Senast: Lina_Zacha
·
S
Övr. Djur ..för första gången i år! Nu är det verkligen sommar i luften, iaf här där jag bor! Det är +22,9 grader i skuggan! :D Har just kommit...
Svar
11
· Visningar
949
Senast: Hamster_gullet
·
A
Lantbruksdjur Hallå hallå! Min killes mamma funderar på att hyra höns i sommar och hur mycket jag än letar på nätet så hittar jag inte någon som hyr...
Svar
4
· Visningar
2 250
Senast: Stoppard
·
F
Övr. Djur Hur vanligt är det att fågelägg "går över tiden"? Hur länge brukar det röra sig om?
Svar
4
· Visningar
722
Senast: Fjunet
·
Övr. Djur Nu kommer bilderna på mina marsvin. MOLLY: RONJA Hoppas det fungerar
Svar
3
· Visningar
836
Senast: Dravena
·
Övr. Djur Var inne i en djuraffär idag. En alldeles förliten bur för kanin/marsvin lr vad man nu tänkte ha för djur i den. Den är i storlek av en...
Svar
3
· Visningar
1 015
·
Övr. Djur eftersom jag är heeeeeeemskt dålig på andra färger än hästfärger...så undrar jag om någon ev har en bild på en japantecknad kanin...
2
Svar
22
· Visningar
4 100
Senast: paradiset
·
Övr. Djur Vågar man hälla det på getterna tro? Så att de inte ska få fästingar...
2
Svar
20
· Visningar
2 437
Senast: Sweet
·
L
Övr. Djur Har tagit mej i kragen och vägt mina djur.. 8-månaders gerbilhonorna vägde 67 gram resp 111 gram....skillnad jag vet! Faddermarsvinet...
Svar
17
· Visningar
1 057
Senast: Poxz
·
I
Övr. Djur Hej! Mitt marsvin ska när som helst ha bebisar, hon har redan gått över tiden två dagar tror jag det är. Är det vanligt? Vill gärna att...
Svar
7
· Visningar
1 034
Senast: Modig_Korn
·
R
Övr. Djur Jag har en dvärgvädur, en hona, på 1 och ett halvt år. Jag har funderat på att lära henne gå i sele och då få kunna komma ut på gräset...
Svar
10
· Visningar
1 393
Senast: Raeman
·
D
Övr. Djur På en bur för 4-5 undulater:confused:? Tacksam för svar!
Svar
4
· Visningar
739
Senast: Donalds
·
Lantbruksdjur Det har i två års tid fungerat galant med elfårstängsel tills igår. Var i stallet och ryktade min Flinga då jag hör den yngsta geten bäa...
Svar
7
· Visningar
1 168
·
D
Övr. Djur Ni vet slakthönan Agda, som jag skrev om för någon dag sedan, hon var egentligen en tupp och häromdagen var kvällsposten i stallet och...
Svar
3
· Visningar
976
Senast: Dimmans_Elaine
·
Övr. Djur Familjens lilla \"gris\"=) gjorde rent i buren och fick ett ryck och fotade lille Hugo :love...
Svar
12
· Visningar
1 138
Senast: Arabizar
·
Övr. Djur Nu har jag släppt en harunge som jag tagit hand om i ca 1 vecka :)(jag vet att man inte får ha dem mer än 48h men det här var ett...
Svar
12
· Visningar
1 128
Senast: Lejonflickan
·
N
Övr. Djur Mina två små flickor... Vittra, liten svart hona 2 år hoppar svårklass Cera, hona 8 mån Hoppas de fungerar!! Vad tycker ni?
Svar
9
· Visningar
989
Senast: Cani_SWE
·
G
Övr. Djur är det någon som har en ovanligt gammal kanin? hur gammal är den i så fall?
Svar
11
· Visningar
1 103
Senast: empty
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama