Djur

Om och kring andra djur. Hästar, hundar och katter har egna forum. Huvudmoderator: lizan

Filtrera med prefix:

M
Övr. Djur Min lilla ekorre dog tyvärr igår, han fick trummsjuka :(
Svar
15
· Visningar
1 307
Senast: jerseyko
·
Övr. Djur Och vad är den korrekta stavningen på just Voljär ? Som jag stavade nu eller ? Min kompis vill köpa en sådan...men finns det företag som...
Svar
4
· Visningar
1 276
Senast: aramis
·
Övr. Djur Läser ofta i tidningen Land om sådana udda djur som är till salu. Vad har man dem till egentligen? Som sällskap eller att titta på eller...
Svar
4
· Visningar
3 458
Senast: bengibollen
·
T
Övr. Djur Jag funderar på att skaffa fågel, ett av de få djur mina förräldrar inte är allergisk mot, och dom är ju så fina.. :) Arterna jag...
Svar
11
· Visningar
3 974
Senast: TCJ
·
Övr. Djur Min kompis ska få marsvinsbäbisar som jag ska tjata på mamma lite om (min stora dröm har varit å ha marsvin sen jag va 5), men nu är det...
Svar
7
· Visningar
785
Senast: Orfeus
·
I
Övr. Djur ... vad getterna har sina "skinnpåsar" till...? (som sitter på halsen...) elr, finns dom bara där? :confused:
Svar
7
· Visningar
1 565
Senast: IsaIrina
·
O
Övr. Djur Har just fått en kull med små söta marsvinsbäbisar...3 stycken sheltisar, 2 tjejer och en kille blev det :love:
Svar
9
· Visningar
883
Senast: Stollan
·
Övr. Djur Idag åkte min älskling in till akuten, Trumsjuka! Men han är så snäll, tar sin medicin och äter snällt sin barnmat ;) Vart så otroligt...
Svar
6
· Visningar
1 029
Senast: Hamster_gullet
·
M
Övr. Djur Mina marsvin tycker att den färska vitkålen är så himla mycket godare än den lagrade vitkålen, det säger nästan bara shvysch om den så...
Svar
2
· Visningar
903
Senast: moonlightgarden
·
A
Övr. Djur Hur långt upp i åldern kan man kastera en hankanin? Min Harry är nästan tre... Kan man ha en kastrerad hane tillsammans med en honkanin...
Svar
5
· Visningar
1 051
Senast: Kilauea
·
Övr. Djur att skiljas från min Linus. Inte Greta heller. De hör hemma här. Nu sitter Linusen i mitt knä och tittar på när jag skriver. I love him...
2
Svar
28
· Visningar
1 698
Senast: Tuki
·
D
Övr. Djur Förra veckan hittade min kompis pappa en liten höna mitt på 108. Hon bara satt/låg där helt apatisk :(. Min kompis pappa tog hem henne...
Svar
12
· Visningar
1 023
Senast: Dimmans_Elaine
·
Övr. Djur Hjääääälp! Dotterns Scalarer har under gårdagen lagt ägg och jag behöver veta ALLT om vad som nu ska ske!. Hur gör man för att ha bäst...
Svar
7
· Visningar
6 660
Senast: antiloop8
·
Övr. Djur Mina 2 kaninhonor som levt tillsammans sen dom var små bebisar (systrar) har på sista tiden börjat bete sig lite märkligt. Dom försöker...
Svar
6
· Visningar
1 039
Senast: Rea
·
Övr. Djur har alltid haft blandning med havre och pellets till mina 2 marsvinsflickor men nu har de slutat att äta pelletsen så jag har köpt "ren"...
2
Svar
20
· Visningar
2 433
Senast: Orfeus
·
Övr. Djur Kan ni hjålpa mig med tips och trix till hur den ultimata uteburen/hagen till kaniner ska se ut? Hur bor era kaniner nu när det blivit...
Svar
2
· Visningar
922
Senast: Comprende
·
Övr. Djur Vet något vad det är för färger på dessa? Pucko (har varit vit med liiiite gult i ansiktet, blivit gulare och gulare hela tiden)...
Svar
11
· Visningar
1 692
Senast: gul_zebra
·
Övr. Djur Någon som vet hur mycket det är i deras påsar? Det står bara "stor påse", det har man ju inte så mycket nytta av.... :confused:
Svar
7
· Visningar
940
Senast: Kilauea
·
Övr. Djur Nu är det grönt på det flesta träd så jag funderar på om man kan ge kaninen några grenar att gnaga på. Finns det något är lämpliga eller...
Svar
10
· Visningar
1 746
Senast: LoveRindi
·
M
Övr. Djur Så här såg han ut när han kom den 9 maj Nu ser han ut så här! Ett kort till Visst är han söt :love:
Svar
17
· Visningar
1 049
Senast: Marie_C
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Julklappar 2024!
  • Valet i USA
  • Dagens nagellack!

Hund, Katt, Andra Djur