Djur

Om och kring andra djur. Hästar, hundar och katter har egna forum. Huvudmoderator: lizan

Filtrera med prefix:

D
Övr. Djur På en bur för 4-5 undulater:confused:? Tacksam för svar!
Svar
4
· Visningar
739
Senast: Donalds
·
Lantbruksdjur Det har i två års tid fungerat galant med elfårstängsel tills igår. Var i stallet och ryktade min Flinga då jag hör den yngsta geten bäa...
Svar
7
· Visningar
1 169
Senast: Stollan
·
D
Övr. Djur Ni vet slakthönan Agda, som jag skrev om för någon dag sedan, hon var egentligen en tupp och häromdagen var kvällsposten i stallet och...
Svar
3
· Visningar
976
Senast: Dimmans_Elaine
·
Övr. Djur Familjens lilla \"gris\"=) gjorde rent i buren och fick ett ryck och fotade lille Hugo :love...
Svar
12
· Visningar
1 138
Senast: Arabizar
·
Övr. Djur Nu har jag släppt en harunge som jag tagit hand om i ca 1 vecka :)(jag vet att man inte får ha dem mer än 48h men det här var ett...
Svar
12
· Visningar
1 130
Senast: Lejonflickan
·
N
Övr. Djur Mina två små flickor... Vittra, liten svart hona 2 år hoppar svårklass Cera, hona 8 mån Hoppas de fungerar!! Vad tycker ni?
Svar
9
· Visningar
989
Senast: Cani_SWE
·
G
Övr. Djur är det någon som har en ovanligt gammal kanin? hur gammal är den i så fall?
Svar
11
· Visningar
1 103
Senast: empty
·
M
Övr. Djur Min lilla ekorre dog tyvärr igår, han fick trummsjuka :(
Svar
15
· Visningar
1 308
Senast: jerseyko
·
Övr. Djur Och vad är den korrekta stavningen på just Voljär ? Som jag stavade nu eller ? Min kompis vill köpa en sådan...men finns det företag som...
Svar
4
· Visningar
1 276
Senast: aramis
·
Övr. Djur Läser ofta i tidningen Land om sådana udda djur som är till salu. Vad har man dem till egentligen? Som sällskap eller att titta på eller...
Svar
4
· Visningar
3 458
Senast: bengibollen
·
T
Övr. Djur Jag funderar på att skaffa fågel, ett av de få djur mina förräldrar inte är allergisk mot, och dom är ju så fina.. :) Arterna jag...
Svar
11
· Visningar
3 977
Senast: TCJ
·
Övr. Djur Min kompis ska få marsvinsbäbisar som jag ska tjata på mamma lite om (min stora dröm har varit å ha marsvin sen jag va 5), men nu är det...
Svar
7
· Visningar
785
Senast: Orfeus
·
I
Övr. Djur ... vad getterna har sina "skinnpåsar" till...? (som sitter på halsen...) elr, finns dom bara där? :confused:
Svar
7
· Visningar
1 565
Senast: IsaIrina
·
O
Övr. Djur Har just fått en kull med små söta marsvinsbäbisar...3 stycken sheltisar, 2 tjejer och en kille blev det :love:
Svar
9
· Visningar
883
Senast: Stollan
·
Övr. Djur Idag åkte min älskling in till akuten, Trumsjuka! Men han är så snäll, tar sin medicin och äter snällt sin barnmat ;) Vart så otroligt...
Svar
6
· Visningar
1 030
Senast: Hamster_gullet
·
M
Övr. Djur Mina marsvin tycker att den färska vitkålen är så himla mycket godare än den lagrade vitkålen, det säger nästan bara shvysch om den så...
Svar
2
· Visningar
903
Senast: moonlightgarden
·
A
Övr. Djur Hur långt upp i åldern kan man kastera en hankanin? Min Harry är nästan tre... Kan man ha en kastrerad hane tillsammans med en honkanin...
Svar
5
· Visningar
1 051
Senast: Kilauea
·
Övr. Djur att skiljas från min Linus. Inte Greta heller. De hör hemma här. Nu sitter Linusen i mitt knä och tittar på när jag skriver. I love him...
2
Svar
28
· Visningar
1 699
Senast: Tuki
·
D
Övr. Djur Förra veckan hittade min kompis pappa en liten höna mitt på 108. Hon bara satt/låg där helt apatisk :(. Min kompis pappa tog hem henne...
Svar
12
· Visningar
1 023
Senast: Dimmans_Elaine
·
Övr. Djur Hjääääälp! Dotterns Scalarer har under gårdagen lagt ägg och jag behöver veta ALLT om vad som nu ska ske!. Hur gör man för att ha bäst...
Svar
7
· Visningar
6 665
Senast: antiloop8
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka