Djur

Om och kring andra djur. Hästar, hundar och katter har egna forum. Huvudmoderator: lizan

Filtrera med prefix:

Övr. Djur Jag tittade på vetrinärerna igår på tv. Där var det ett masvin som var 2 år som var dräktig. Veterinären sa då att ett marsvin ska paras...
Svar
16
· Visningar
2 476
Senast: Osis
·
Övr. Djur Är det fler än jag som brukar leta igenom majbrasor varje år så inga djur blir innebrända? Har ni någonsin hittat några djur? Vad gör ni...
Svar
16
· Visningar
1 208
Senast: gul_zebra
·
L
Övr. Djur Gillar alla gnagare maskrosblad? Mina gerbiler är tokiga i det, men de får bara varsitt per dag, jag vet inte hur mycket man vågar ge...
2
Svar
34
· Visningar
2 562
Senast: Lejonflickan
·
J
Övr. Djur Ja, idag tänkte jag att mitt lilla marsvin skulle få träffa en kompis, så jag bar ut henne till min systers dvärgvädur Knut, som bor...
Svar
6
· Visningar
2 926
Senast: TECKLA
·
Övr. Djur Mina getter vill hänga med när jag rider ibland, men de blir ruskigt andfådda när vi är hemma igen. Vet någon om det är risk för att de...
Svar
10
· Visningar
1 111
Senast: Francess
·
S
Övr. Djur Har två vita dvärggetter som har rosa öron med lite mörka pigmentfläckar på. Nu är det så att dessa små rosa öron är ganska såriga och...
Svar
5
· Visningar
1 404
·
Övr. Djur Härliga bilder eller hur? :love: Va tvungen att ta lite kort när de va ute o "mumsade" :) Coroneten heter Goding och korsningen heter...
Svar
14
· Visningar
1 182
Senast: Orfeus
·
S
Övr. Djur Mina marsvins ska ev. ha marsvinsungar.. Mamma säger att jag inbillar mig men jag tror en liten sparkade därinne igår.. Fast i sånafall...
Svar
1
· Visningar
714
·
H
Övr. Djur Igår när jag kom hem från skolan så gick jag ut till mina kaniner, men när jag tittade in i honan Spots bur så fick jag en chock, hon...
Svar
18
· Visningar
3 706
Senast: Francess
·
J
Övr. Djur Jag och tjejen köpte hamstrar idag.:D Väldigt trevliga djur Webcam nu! Skall leka lite med dem nu. Ni kan kolla på min webcam ifall...
Svar
15
· Visningar
1 158
Senast: ScissorHands
·
Övr. Djur Tankarna kretsar för tillfället kring att skaffa ett litet klätterträd till råttorna. Eller ja, en klättervänlig växt då, inte ett träd...
Svar
13
· Visningar
1 146
Senast: gul_zebra
·
V
Övr. Djur Bara så alla vet ,äre typ sjutti på en väg och nån sitter i baksätet och gnäller över att det går sakta ,skit i dom . Igår kväll typ...
Svar
3
· Visningar
811
·
B
Övr. Djur ...som är lös i magen. Vad ska jag göra?? Jag gör rent ofta i buren och har tvättat rent skålarna. Hon får bara vatten och hö. Jag ger...
Svar
13
· Visningar
1 511
Senast: B1an
·
Övr. Djur Mina getter vill hänga med när jag rider ibland, men de blir ruskigt andfådda när vi är hemma igen. Vet någon om det är ridk för att de...
Svar
3
· Visningar
926
Senast: Aaricia
·
Övr. Djur Har en tacka som är lös i magen till och från, just nu till... Hon är kladdig runt rumpan och på svansen och det är ju inte så himla...
Svar
4
· Visningar
2 251
Senast: annele
·
S
Övr. Djur Kan någon snäll människa ge mig lite grundfakta om får och dess skötsel? Har letat på nätet men ej funnit så mycket. Skall...
Svar
15
· Visningar
2 886
Senast: annele
·
R
Övr. Djur av era djur nu på semestern? asså gnagarna?
Svar
12
· Visningar
892
·
R
Övr. Djur Nu när sommaren börjar så undrar jag måste det vara vindstilla för att marsvin ska kunna gå ut? har ni dem i koppel eller i bur?
Svar
7
· Visningar
899
Senast: Tviggy1081
·
T
Lantbruksdjur Nu kommer jag kanske med en dum fråga men: Kan man ge får fri tillgång till hö (ett hö med bra värden) eller finns det någon risk för...
Svar
7
· Visningar
1 885
Senast: Lena
·
Q
Övr. Djur Skulle den här buren fungera bra som råttbur? http://www.imazo.se/sortiment/artinfo.asp?Artinfo=%20%20424.0010
Svar
9
· Visningar
1 177
Senast: Wandering_Child
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama