Djur

Om och kring andra djur. Hästar, hundar och katter har egna forum. Huvudmoderator: lizan

Filtrera med prefix:

Övr. Djur *Grr* Att man bara kan komma på tanken att göra något så hemskt :mad: Artikel"]http://www.expressen.se/index.jsp?d=10&a=131109#ned]Artikel
Svar
13
· Visningar
986
Senast: squirlett
·
J
Övr. Djur Høll næstan på att køra øver en liten undurlat i lørdags.. Hoppade ut ur bilden och såg att det va en liten vit undurlat. Fångade den...
Svar
19
· Visningar
1 391
Senast: Tviggy1081
·
Övr. Djur När jag gick in på zoonen nu precis hade jag fått ett medelande från en av de blivande marsvinsuppfödarna här i skåne. Hon hade haft...
Svar
5
· Visningar
1 079
Senast: Tviggy1081
·
Övr. Djur Viola min fina goa chinchillafärgade dvv hona bara 3 mån blev illa biten av en dräktig hona efter bara några dar hos mig, då de bröt sig...
Svar
3
· Visningar
1 226
Senast: paradiset
·
Q
Övr. Djur Hej! Vilket strö använder ni till era råttor, finns det något negativt och/eller positivt med det? Är Toa - Lätt ett bra alternativ?
Svar
11
· Visningar
1 140
Senast: MissDaisy
·
R
Övr. Djur vi gadda ihop oss vem vet vad som händer med mina marsvin annars? de har ridit (på va´randra) och skrikit hela natten :cry: de är...
Svar
13
· Visningar
1 063
Senast: Stollan
·
Övr. Djur Vad har man möss till (hehe, dum fråga kanske :confused:)? Blir dom tama? Hur många möss bör man ha tillsammans? hur länge lever...
Svar
5
· Visningar
904
Senast: Stallflicka
·
Övr. Djur Nån skånskmarsvinstok under 18 här som man inte känner till? Om inte... Nån som har en marsvinsrelaterad dikt som ni kan bidra med till...
Svar
2
· Visningar
922
Senast: KungTulle
·
Övr. Djur Vet inte om detta inlägg passar här men jag gör ett försök i alla fall. Min pålle har på grund av en senskada ordinerats boxvila en...
Svar
13
· Visningar
1 408
Senast: gul_zebra
·
T
Övr. Djur Nu efter tre år har mina två tuppar börjat slåss.Den ena är riktigt blodig runt näbben och den andra har blod lite smetat här och var på...
Svar
15
· Visningar
6 769
Senast: Stoppard
·
F
Övr. Djur Vilka här får bebisar i vår/sommar? Mina fåglar gör sig redo för häckning just nu så jag borde ha en unge den 19:e maj :)
Svar
9
· Visningar
875
Senast: Sandrra
·
Övr. Djur Har sett att de säljer pirayor i olika djuraffärer.. Är det någon speciell sort? För vissa piray sorter är ju stimmlevande och andra...
Svar
2
· Visningar
978
Senast: Cuaifeach
·
Övr. Djur :( Idag har min lilla kanin flicka flyttat :cry: Men det var en familj som har stora hästboxar till sina marsvin och kaniner. De har...
Svar
1
· Visningar
704
Senast: paradiset
·
Övr. Djur Skrev tidigare en tråd om hamsterutställning. Pga av min hjärna tillfälligt slutade fungera, blandade jag ihop de två små gulliga...
Svar
9
· Visningar
986
Senast: Modig_Korn
·
E
Övr. Djur Tycker ni min hane kanin ska heta Kecke eller Kevin?
Svar
5
· Visningar
871
Senast: ninni_
·
Övr. Djur Fortsätter desperat med mina mer eller mindre allergivänliga djur... Måste juh ha en liten kelgris även när ja flyttar från missarna å...
Svar
14
· Visningar
1 373
Senast: TjejTjejen
·
R
Övr. Djur Fick höra att det var speciellt vanligt med parasiter hos lamm som gjorde dom lösa i magen, just i år så var det tydligen många som...
Svar
2
· Visningar
1 085
Senast: annele
·
Övr. Djur Skall ge prednisolon (tabletter) till mitt marsvin, han vill väl inte riktigt äta upp dem, testade att blanda en väldigt delat tablett...
Svar
3
· Visningar
1 169
S
Övr. Djur Allergivennlige djur är et populært tema her, så jag vil dele denne siden med dere! Middelet har fått en pris av den engelske astma- og...
Svar
2
· Visningar
711
Senast: gul_zebra
·
M
Övr. Djur Jag har ju skaffat mig ännu en hankanin. Ruben är kastrerad för snart två veckor sedan och Herman är okastrerad än så länge... Tanken...
Svar
10
· Visningar
920
Senast: Mulen
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama