Djur

Om och kring andra djur. Hästar, hundar och katter har egna forum. Huvudmoderator: lizan

Filtrera med prefix:

A
Övr. Djur hehe.. va tvungen att bada dem kände jag.. :smirk: de va lite smutsiga om man säger så.. hehe.. Nu e detta en Lunar-film så ja tror att...
Svar
7
· Visningar
939
Senast: Anna_Fransiska
·
Övr. Djur Vi har nu satt ihop vår hona med en annan hona. Vår hona försöker para sig med den andra honan. Vi blir lite konfunderade för vi vet att...
Svar
11
· Visningar
1 066
Senast: Apollo
·
Övr. Djur Är ju på jakt efter spotted och collared men har fått reda på att inga finns i varken sverige eller norge. Såg att de ingår i standarden...
Svar
2
· Visningar
899
Senast: gul_zebra
·
B
Övr. Djur Hej! Var kan man regga sina kaniner? Alltså registrera dom... På utställningar eller? Hur gör man då?
Svar
8
· Visningar
792
Senast: B1an
·
L
Övr. Djur Någon som har mågon erfarenhet om det? Hur reagerar dom efteråt? Blir dom lugnar efteråt, idag slåss dom en heldel och behöver vara...
Svar
6
· Visningar
1 317
Senast: Liljan80
·
Övr. Djur Något jag borde tänka på, något som ska med? Kan det kanske vara en bra idé att släpa med Diva (Lolitas halvsyrra) när det blir dags för...
Svar
6
· Visningar
947
·
Övr. Djur Ännu en marsvins tråd :cool: Mina marsvinflickor är nu 8 veckor och har efter två veckor hos mig blivit lite modigare och piggare. De är...
Svar
3
· Visningar
1 001
Senast: Kilauea
·
D
Övr. Djur Är det någon som har erfarenhet av marsvin med något av det? Skriv om det, marsvinets symptom, vad behandlingen kostade om ni fick...
Svar
7
· Visningar
6 092
Senast: Youma
·
A
Övr. Djur Det viktigaste att komma ihåg då det gäller marsvinsavel är att honan måste betäckas mellan 4-7 månaders ålder om hon i framtiden...
Svar
9
· Visningar
1 015
·
F
Övr. Djur Har två små marsvin , den ena låter så fruktansvärt konstigt :( Hon andas väsande och snabbt tills det slutar i en hostning , är tyst...
Svar
4
· Visningar
737
·
S
Övr. Djur ...själv om ni har tid och omsorg för dom alla? Jag kjennar liksom et lite "stikk" i hjertet när jag tenker på at undulaten min och...
Svar
7
· Visningar
918
Senast: sleepy
·
A
Övr. Djur Jag har börjat hoppa lite med min tremånaders lejonhövdade kanin. Han tycker att det är jättekul, men jag tycker hindren för tävling...
Svar
8
· Visningar
922
Senast: Tican
·
Övr. Djur Hur ofta har ni fått traska ditt? Anledning/djurslag? Någon mer än jag som aldrig behövt det kanske? (eller ja, nu kommer ju mitt första...
Svar
3
· Visningar
1 163
Senast: Petunia
·
Övr. Djur Har hittat en knöl på Lolita, precis mellan fram- och bakben på höger sida. Hård och under skinnet, "fristående", stor som en tumnagel...
Svar
18
· Visningar
3 429
·
Övr. Djur I måndags kväll när jag var ute hos mina kaniner så skuttade alla 3 omkring som vanligt och hade god aptit. Tisdag morgon satt en av...
Svar
1
· Visningar
728
Senast: Cattis_E
·
E
Övr. Djur Jag har läst och hört att man inte får ta in en utekanin en stund på vintern inne i huset för sen när man tar ut den så börjar den att...
Svar
1
· Visningar
785
Senast: Cattis_E
·
E
Övr. Djur Kan ni komma på något bra tjej namn till en kanin? Nått gulligt äldre namn gärna! :)
Svar
13
· Visningar
868
Senast: Elwis_86
·
D
Övr. Djur Mamma har äntligen sagt ja till fågel:D. Men jag vet inte vilken sort jag ska ha, jag vill inte ha en allt för liten, jag vill liksom...
2
Svar
22
· Visningar
3 717
Senast: Donalds
·
Övr. Djur Ville bara göra lite reklam för min minigris uppfödare Eva. Hon ska vara med i tv4 imorgon klockan 21:00. Kika på det alla minigris...
Svar
5
· Visningar
818
Senast: sleepy
·
R
Övr. Djur läste just i ett väldigt gammalt inlägg om en som sade att hermerliner är felavlade alltså de som sälgs i zoobutiker det håller jag med...
Svar
12
· Visningar
1 055
Senast: aramis
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama