Djur

Om och kring andra djur. Hästar, hundar och katter har egna forum. Huvudmoderator: lizan

Filtrera med prefix:

Övr. Djur Har läst lite om de och är intresserad av att skaffa ett par morhuvade sötnosar. Inte nu då, men i framtiden, när jag har flyttat...
Svar
8
· Visningar
3 837
Senast: Asia
·
B
Övr. Djur Jag har parat 2 honor med en hane och dom är tillsammans nu , men hanen var för sig själv innan. Måste jag ta ut honom innan ungarna...
Svar
5
· Visningar
828
Senast: Dravena
·
T
Övr. Djur \"Sne\"! Kaninhjälp!! Min kanin ser alldeles sne ut! :confused: Som om hon hade nackspärr ungefär. Dricker, äter, skuttar och är glad...
Svar
9
· Visningar
1 489
Senast: empty
·
W
Övr. Djur Hej hopp! :cool:Har allt ett par marsvins grabbar, teddy & släth, hanar. Älskar dem över allt annat :love: Någon som kan...
Svar
3
· Visningar
771
Senast: havet
·
Övr. Djur har jag idag tingat :bump: Två systrar, en coronet och en shelti :cool: Vissa här vet nog vilka det är ;) En liten Celéste och hennes...
Svar
17
· Visningar
1 258
Senast: Orfeus
·
Övr. Djur Mina holländska vithättor är nog hopplösa. *Suck* De går inte ut själva och inte in heller utan tittar förvånat mot hålet ut i...
Svar
7
· Visningar
851
S
Övr. Djur Ska få hem två små kastrerade dvärggetter snart och jag har några frågor. Har sökt på nätet men inte hittat alls mycket om dessa...
Svar
10
· Visningar
2 017
Senast: Sweet
·
Övr. Djur Såg annons om billigt akvarium på 40 liter. Hur stort är det egentligen? Ska inte ha några fiskar eller så utan tänkte kanske att man...
Svar
13
· Visningar
1 020
Senast: gul_zebra
·
D
Övr. Djur Hur ska man göra för att få en fågel som inte är handmatad tam?? Jag har ju tänkt att skaffa undulat, men min kompis har köpt en och den...
Svar
3
· Visningar
1 525
Senast: Donalds
·
Q
Övr. Djur Jag har nyss köpt två tamråttor, två honor. De har en ganska stor bur så de kan röra sig ordentligt i den men jag undrar hur mycket ni...
Svar
15
· Visningar
3 034
Senast: Qelina
·
E
Övr. Djur Jag ska köpa 2 st kanin honor, den ena är grå och den andre är vilt brun. Kan ni hjälpa mig med namn på dom? Något bra förslag? :)
Svar
6
· Visningar
962
Senast: Elwis_86
·
S
Övr. Djur Ska getter avmaskas? I så fall hur ofta och med vilket preparat? :confused:
Svar
2
· Visningar
1 299
Senast: Sweet
·
Övr. Djur Har precis läst en intressant forskningsartikel ang kamelens mjölk (Yagil). En kamel väger ca 600kg varav 200kg är vatten. Kamelen kan...
Svar
3
· Visningar
1 168
A
Övr. Djur han tycks inte gå upp i vikt! de får hö, sallad, morötter, ibland paprika o tomat.. han äter av torrfodret (har 2 sorter) Zooman o...
Svar
9
· Visningar
1 172
Senast: Anna_Fransiska
·
O
Övr. Djur Nu får ni djurexperter ta och hjälpa mig! I stallet har vi en kanin, han är född sommaren/hösten -03, alltså är han lite mindre än ett...
Svar
18
· Visningar
1 960
Senast: Orkide
·
Övr. Djur Vi skaffade ett marsvin for nagra veckor sedan, jag skrev ett inlagg om hur han jagade vara katter runt vardagsrummet :D Pga av...
Svar
13
· Visningar
1 299
Senast: Lejonflickan
·
R
Övr. Djur tja jag har ett j*kla problem mina guppis och platys ynglar av sig så fruktansvärt så vad ska jag göra med ynglen? kan man typ ge bort...
2
Svar
21
· Visningar
5 155
Senast: Julia_G
·
Övr. Djur Tänkte jag skulle höra mig för lite här, för skojs skull. Det är ju så många här som har marsvin. Hur mycket har ni era "grisar" uppe...
Svar
6
· Visningar
1 224
Senast: Miggy
·
R
Övr. Djur Hej hoppas att alla som läser det här mår bra jag skulle vilja ha en kampfiskhanne och mina föräldrar har gått med på det så nu vill...
Svar
16
· Visningar
4 167
Senast: Cuaifeach
·
E
Övr. Djur Kan 2 kanin honor gå i samma bur? Dom är syskon! Snälla svara!!! Tack på förhand!
Svar
8
· Visningar
875
Senast: Elwis_86
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama