Djur

Om och kring andra djur. Hästar, hundar och katter har egna forum. Huvudmoderator: lizan

Filtrera med prefix:

R
Övr. Djur till mina marsvin :love: som jag inte har skaffat än :p två honor ska det vara, släthår, satin, teddy eller rex :love: dom ska vara...
2 3
Svar
41
· Visningar
2 304
Senast: gul_zebra
·
P
Övr. Djur Ska hämta min lille Ettan imorgon :love: och idag när jag började fundera på var jag skulle ha buren,så kom jag på att jag inte hade en...
Svar
8
· Visningar
966
·
R
Övr. Djur Jag vet att jag har frågat förr men jag har glömt era svar :crazy: Kan man ha marsvin i ett rum med hundar som skäller en hel del...
Svar
11
· Visningar
923
Senast: magda
·
Övr. Djur Inte ska jag behöva bada min kanin heller!? Jag har en dvärgvädurs hona som fyller 6 år i juni. För 1-2 år sen (minns inte exakt)...
Svar
11
· Visningar
896
Övr. Djur Det är förstås olika för olika arter, men är det någon som vet "genomsnitts-ålder" på de vanligaste akvarie-fiskarna, eller finns det...
Svar
4
· Visningar
1 064
Senast: Fideli
·
Övr. Djur ... hämtar jag mina marsvins bebisar. Det är två söta flickor, en släthårig som är vit med brunt huvud och ett virvelmarsvin som är...
Svar
9
· Visningar
976
Senast: magda
·
L
Lantbruksdjur Här har man fodrat hela vintern och hängt upp värmelampa, strött ut halm. Det är nu till påsk man förväntar sig återbäringen i form av...
2
Svar
37
· Visningar
6 327
Senast: Jadzia
·
E
Övr. Djur vad ska jag göra???? som ni alla vet så har jag vart tvungen att skilja tyson från de andra två då hon var överjävlig mot pipen, den...
Svar
10
· Visningar
2 488
Senast: Trazzelsudd
·
C
Övr. Djur Är det någon som vet om/hur man kan introducera två vuxna degushanar? Jag hade två degushanar, den ene visste jag säkert ålder på (unge...
Svar
1
· Visningar
956
Senast: Vargdotter
·
P
Övr. Djur Vår dvärgvädurskanin är två år i juli, han bor i en hästbox tillsammans med en häst på torvströbädd. Han äter i huvudsak hö men får...
Svar
3
· Visningar
2 446
Senast: Marilyn
·
Övr. Djur Idag har jag varit hos veterinären med mitt ena marsvin. Hon har en tumör vid juvret. Veterinären tyckte jag skulle åka hem och fundera...
Svar
3
· Visningar
1 605
Senast: skogsflicka
·
Övr. Djur Vi var tyvärr p.g.a. akut sjukdom tvugna att avliva vår ena kanin. Nu blev ju den andra (hona) ensam kvar. Hon är 3-4- år gammal. Man...
Svar
4
· Visningar
844
Senast: Stallflicka
·
K
Övr. Djur vill ha vill ha vill ha. min gamling kan behöva lite sällskap nu när hon blivit ensam... ska åka till djuraffären och kolla... vill ha...
Svar
2
· Visningar
747
Senast: KataNoi
·
S
Övr. Djur Vilken hamster ras är eran favorit? Vilken är lättast/svårast att tämja? Vem lever längst av tex. guld och dvärg hamster? Har hitills...
Svar
6
· Visningar
2 212
·
S
Övr. Djur Snart är det sommar. :bow: Då ska jag äntligen få gå ut med min hamster för första gången i hamsterkopplet. Hade det till förra...
Svar
4
· Visningar
763
·
L
Övr. Djur Vad bör en kanin ha för mat och grönsaker. Vitaminer o allt sånt. Vore super om någon ksulle kunna skriva ett foderstat :)
Svar
12
· Visningar
993
Senast: KataNoi
·
Övr. Djur Går verkligen suveränt bra här. Äldsta syrran och mamma är ju allergiska mot Lurvas sen en tid tillbaka och pappas höallergi har ju...
Svar
8
· Visningar
835
·
S
Övr. Djur ...av undulaten til et vennepar av oss... Den har ikke vært ute av buret én eneste gang siden de kjøpte den for fem måneder siden. Og nå...
Svar
4
· Visningar
733
Senast: sleepy
·
Övr. Djur Idag har en höna dött *Snyft* Tråkigt när det händer men naturen har ju sin lag.
Svar
3
· Visningar
688
Senast: mörkros
·
Övr. Djur Igår var det marsvinsutsällning i Tågarp i skåne. Jag gjorde mitt skriftliga prov för att bli petdommare. Nästa utsällning ska jag dömma...
Svar
10
· Visningar
855
Senast: Anna_Fransiska
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Akvarietråden V
  • Promenadskor vinter
  • Uppdateringstråd 30