Djur

Om och kring andra djur. Hästar, hundar och katter har egna forum. Huvudmoderator: lizan

Filtrera med prefix:

S
Övr. Djur Hur tidigt har ni varit med om att marsvin blivit könsmogna. Jag har haft marsvin som tyvärr visade sig vara mottagliga redan efter 3...
Svar
2
· Visningar
1 026
Senast: Anna_Fransiska
·
W
Övr. Djur Kan ni inte lägga upp bilder på era /några av era marsvin så man får se :D? Bidrar med en av min små grisar; Himpa Vimpa! Även kallad...
Svar
9
· Visningar
1 070
·
P
Övr. Djur 1. Jag har fått lära mig att gamla hankaniner (över ca 7 år) ofta inte kan få bebisar. Köper mina kaniner genom en väldigt duktig kvinna...
Svar
3
· Visningar
919
Senast: Zuzzi
·
Övr. Djur två söta råttflickor :love: Så nu har jag 7 marsvin (fler kommer), 2 råttor och en hamster :)
Svar
13
· Visningar
912
Senast: gul_zebra
·
Övr. Djur Vi har sju vuxna katter (och sex smattingar men de raknas inte i det har fallet) och forra veckan fick vi ett marsvin. Marvin ar en 8...
Svar
2
· Visningar
809
Senast: Jillybean
·
Övr. Djur Jag har över vintern passat en hermelinkanin åt en släkting. Det är en liten hane på ca ett år. Bara efter nån vecka började han pinka...
Svar
8
· Visningar
1 861
·
J
Övr. Djur Har en kaninhane som är 7 år i augusti. Han är en utekanin och har tappat pälsen i baken! :cry: Han bor i en hage på två gånger tre...
Svar
2
· Visningar
748
·
Övr. Djur Läste att man inte ska ha kaniner inomhus för att luften är för torr för dem. stämmer det..? funderar på att skaffa en kanin eller...
Svar
10
· Visningar
1 599
·
K
Övr. Djur Hallå där ute är det någon människa som har erfarenhet av att verka getter... jag har 2 stycken och en av dom skulle behöva trimma till...
Svar
2
· Visningar
1 139
Senast: annabo
·
J
Lantbruksdjur Om jag skulle vilja köpa ett gäng tackor för att slakta lammen, vilken ras borde jag välja? Personligen skulle jag välja Oxforddown...
Svar
3
· Visningar
1 171
Senast: Snuffsan
·
D
Övr. Djur jag såg på tv idag om att man ska ha råttor som försöks djur i en studie om fettma.. stackars råtttor som ska bli gödda så de får...
2 3
Svar
41
· Visningar
3 434
·
B
Övr. Djur Hej! Våra palettciklider har fått ungar för 1½ vecka sedan. Hur lång tid tar det för dom här småfiskarna att växa till sig egentligen...
Svar
4
· Visningar
1 255
Senast: loveponies
·
Övr. Djur Jag har på senaste tiden blivit väldigt nyfiken på gerbiler och funderar på att skaffa ett par. Dock funderar jag lite på hur många man...
Svar
12
· Visningar
1 525
·
E
Övr. Djur Är det någon här som har en sådan kanin? Jag skulle gärna vilja se lite bilder för jag har alltid undrat hur dom ser ut! :)
Svar
3
· Visningar
967
Senast: Miggy
·
R
Övr. Djur hej jag har tänkt skaffa en vattensalamander eller leguan lite senare skulle vilja ha expert råd och sånt om terarium vatten mat och...
Svar
5
· Visningar
1 731
Senast: escodobe
·
R
Övr. Djur ..... råttor ? vad jkan man ha för leksaker till sina råttor jag har en katt boll som de inte använder en hängmatta en grov gren två...
Svar
9
· Visningar
1 039
Senast: rattalskare
·
H
Övr. Djur Köpte 2 guldfiskar/slöjstjärtar för ca 2 veckor sedan. Ena dog i natt, inte ska jag väl behöva betala 35 kr för en fisk som lever i 14...
Svar
10
· Visningar
13 104
Senast: Isis
·
Övr. Djur Har ett 80l akvarium med diverse fiskar i. Men jag har ett problem som jag inte begriper mig på. Det är så att en kort tid efter att...
Svar
5
· Visningar
3 450
Senast: Prosit
·
A
Övr. Djur saknar Tindra, men lille Tulle (Zalomon) kan inte vara själv, har han aldrig vatt förr.. stackaren.. så ja va iväg idag o köpte honom en...
Svar
5
· Visningar
815
·
D
Övr. Djur Har en hamster som har fått en kal fläck på magen, eller jag vet inte om det är en sårskorpa kanske, den är i vilket fall gul, som om...
Svar
5
· Visningar
897
Senast: Poxz
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama