Djur

Om och kring andra djur. Hästar, hundar och katter har egna forum. Huvudmoderator: lizan

Filtrera med prefix:

E
Övr. Djur funderar lite på det här med hamsterhjul. personligen tycker jag att det är djurplågeri, att inte kunna stimulera djuren på annat sätt...
2
Svar
25
· Visningar
7 484
Senast: gul_zebra
·
Övr. Djur I ett avlångt akvarium som är 25L har haft fiskar men tycker det är för litet och nu har jag dessutom ingen luft pump har haft möss i...
Svar
4
· Visningar
934
Senast: ask
·
S
Övr. Djur mitt marsvin, Ronia, tappar små tussar med hår, hon har inga kala fläckar eller så, men det kan ju ändå inte vara bra att hon tappar...
Svar
6
· Visningar
4 328
Senast: snaddra
·
E
Övr. Djur problem med \"djävulsgerbil\" (LÅNGT) *ledsen* igår var jag tvungen att flytta tyson till en egen bur eftersom hon är så j*vla dum mot...
2
Svar
34
· Visningar
3 994
Senast: **BORTTAGEN**
·
Övr. Djur Min syster har börjat med marsvinsuppfödning och har införskaffat några sötnosar..Abel och Toker heter dessa!söta?nä inte ett dugg! :love:
2
Svar
30
· Visningar
2 751
Senast: Stollan
·
S
Övr. Djur hihi... Stackars lilla Rocco blev alldeles till sig när han kände lukten av Sotis kiss i påsen Så han började gnugga sig lite här...
Svar
6
· Visningar
980
Senast: squirlett
·
B
Övr. Djur Hej på er! Jag har läst att en dräktig kaninhona ska ha mer mat än vanligt och två gånger om dagen... Det har jag också gett ihn...
Svar
1
· Visningar
789
Senast: empty
·
M
Övr. Djur Har lyckats få det lilla yrvädret att fastna på bild! :D Det är albumet till höger som är nytt, det andra är bilder från när Bubbe var...
Svar
14
· Visningar
1 027
Senast: darkmoon
·
P
Övr. Djur Ni som har era kaniner i uteburar: hur gör ni med vindskydd? Jag har burar med galler för som fönster och i varje burdel finns ett hus...
Svar
6
· Visningar
4 814
Senast: B1an
·
S
Övr. Djur hihi... Stackars lilla Rocco blev alldeles till sig när han kände lukten av sotis kiss i påsen Så han började gnugga sig lite här...
2
Svar
20
· Visningar
3 082
Senast: squirlett
·
Övr. Djur Min kaninhane (dvärgvädur) andas för högt tycker jag. Det låter som att han är täppt i näsan samt sprungit ett maratonlopp...om man...
Svar
6
· Visningar
10 489
Senast: empty
·
Övr. Djur Hur gammal bör en kanin vara innan man börjar hoppa med den? Vilka höjder rör det sig om då?
Svar
4
· Visningar
883
·
Övr. Djur Jag har en hona som är i fjärde veckan nu... enligt mina beräkningar ska hon få ungar på lördag (31 dagar).... Men hon har ej börjat...
Svar
4
· Visningar
2 165
·
B
Övr. Djur Hur ska vi få våra marsvinsungar sålda? Någonsom har nått bra tips. Från början sålde vi dom för 200 kronor... Ingen ringde... Vi sänkte...
Svar
4
· Visningar
869
·
A
Övr. Djur Jag har hittat tre st "knölar" på kaninen. En av dom sitter på högra sidan, de två andra sitter nästan precis bredvid varandra på...
Svar
8
· Visningar
1 254
Senast: Tuki
·
A
Övr. Djur Vi har precis skaffat oss ett litet marsvin och skulle nu vilja ha lite goda råd och allmäna tips om hur vi bäst sköter om denna lilla...
2
Svar
25
· Visningar
1 610
Senast: annele
·
M
Övr. Djur Funderar på att kastrera min hankanin och köpa en hona till honom. Någon här som gjort detta och kan berätta lite om hur det gick...
2
Svar
25
· Visningar
4 185
Senast: Kilauea
·
S
Övr. Djur Det finns ju föreningar för det mesta, men hur jag än letar och söker på webben hittar jag ingen Åsneförening! Är det någon som har ett...
Svar
4
· Visningar
842
Senast: Imladris
·
Övr. Djur Min hona Saga har tyvärr fått en allt större hakpåse är nu som en liten påsen under hakan även när hon står upp, ca 6-7 cm lång och 4 cm...
Svar
2
· Visningar
905
Senast: paradiset
·
D
Övr. Djur Vad tycker ni är en lämplig bur för gerbiler? Föredrar ni råttbur eller hamster bur eller något annat?? :bow:sam för svar
Svar
4
· Visningar
1 373
Senast: Trazzelsudd
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka