Djur

Om och kring andra djur. Hästar, hundar och katter har egna forum. Huvudmoderator: lizan

Filtrera med prefix:

S
Övr. Djur Nån kunnig om hamstrar och/eller gerbiler... Jag har nu två stycken gerbil hannar som börjar bli lite till åren. Jag och sambon har...
Svar
16
· Visningar
1 067
Senast: squirlett
·
Övr. Djur Min dvärgvädur äter saltstenar som om det vore godis. Har påpekat detta för vet, men hon visste inte riktigt varför :confused:. Hur...
Svar
7
· Visningar
923
·
Övr. Djur Min saltätandes kanin. Söt va ;) http://f1.pg.photos.yahoo.com/ph/jeanettenylander/detail?.dir=/Mina+bilder&.dnm=a012.jpg
Svar
9
· Visningar
859
·
Övr. Djur Tintin hermelin snart 4 år har nu varit til från lös i magen. betfor gör det värre så det ger jag inte och grönskaer upphörde jag med...
Svar
8
· Visningar
900
Senast: empty
·
D
Övr. Djur Jag har tänkt att skaffa gerbil, blev nämligen kär när jag lånade en bok på bibblan om dem:love:. Men en sak har jag inte förstått, i...
Svar
9
· Visningar
938
Senast: Donalds
·
S
Övr. Djur Min kompis har två gerbiler. Hon undrar om en grej för en kompis till oss ringde till henne och sa att hon trodde att hennes gerbiler...
Svar
10
· Visningar
1 089
Senast: **BORTTAGEN**
·
H
Övr. Djur jag skulle vela ha lite info om hamstrar...jag har en hamster men skulle veta lite mera om de.... jag har haft 3 hamstrar.. lr jag har 2...
Svar
7
· Visningar
1 407
Senast: Kilauea
·
Övr. Djur Var bara tvungen att visa bild på en av de nya tjejerna, Lolita :) Gick dessvärre inge bra att knäppa på Diva men det kommer väl senare...
Svar
8
· Visningar
903
Senast: Donalds
·
S
Övr. Djur Jag har två st guldhamstrar (inte syskon). Den ena är svart :love: Jätte gullig och fin! När jag köpte honom var det bara han av...
Svar
10
· Visningar
2 637
Senast: Stallflicka
·
D
Övr. Djur Min kanin Matilads lilla unge Blunder i somras! :love: Blunder
Svar
4
· Visningar
815
·
D
Övr. Djur Har funderat på att skaffa möss..:idea: Har haft fyra dvärghamstrar men tycker de är lite "sega".. Jag känner inte någon som har möss...
Svar
5
· Visningar
921
Senast: **BORTTAGEN**
·
B
Övr. Djur en sån här :love:
Svar
12
· Visningar
980
Senast: eldione
·
A
Övr. Djur Hur är det egentligen med temperaturväxlingar och kaniner? Jag har ju blivit med en innekanin som så småningom skall bli utekanin. När...
Svar
1
· Visningar
992
Senast: Kilauea
·
T
Övr. Djur Hoppade med min kanin idag. Hon svischade över ett hinder på 35 cm och 60 långt, ett 25 högt å 85 långt, lätt. Är det bra? Hon hoppade...
Svar
7
· Visningar
901
Senast: Tican
·
Övr. Djur Om vi nu skulle behöva avliva vår ena gerbil (se tråden "sjuk gerbil!"), då blir ju den andra ensam. Hur gör vi då för att introducera...
Svar
7
· Visningar
1 712
·
M
Övr. Djur Såg ett så himla sött marsvin häromdagen så att det var inte sant åt det. och nu undrar jag hur bra går det att sätta ihop två marsvins...
Svar
8
· Visningar
1 123
Senast: moonlightgarden
·
H
Övr. Djur Hejsan!! :idea: har någon en bra gåta eller historia :confused: (eller liknade) :p Berätta !! Berätta!! Berätta !! :banana: (jag...
Svar
9
· Visningar
1 077
Senast: Hamster_gullet
·
Övr. Djur Jag ska troligtvis få en hamster. Min bror köpte den till sin son men de har väl tröttnat på den *sucka*. Jag har sagt att jag kan ta...
Svar
7
· Visningar
3 480
Senast: Cattis_E
·
F
Övr. Djur Beställde en bur idag till mina fyra fåglar och den kommer eventuellt på lördag. Kostar max 1150:- och är 170 hög, 130 bred och 65 djup...
Svar
2
· Visningar
735
Senast: Fjunet
·
S
Övr. Djur Hjälp! Hamstern har fått små kala fläckar i pälsen, ca en halv centimeter - så dom är inte så stora, som han har kliat på ungefär på...
Svar
8
· Visningar
3 056
Senast: Stallflicka
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Akvarietråden V
  • Kattbilder #9
  • Uppdateringstråd 30