Djur

Om och kring andra djur. Hästar, hundar och katter har egna forum. Huvudmoderator: lizan

Filtrera med prefix:

F
Övr. Djur Någon som äger en sån här ? :love:
Svar
3
· Visningar
969
Senast: Bonzaij
·
H
Övr. Djur Nån som har guldfisk här? Har ni 1 eller 2? Har ni dom i en guldfisk skål? Vad kostar maten? Vill ha en guldfisk! :p (har skål)
Svar
19
· Visningar
2 498
Senast: potion
·
S
Övr. Djur Min dvärgvädurskanin Emil, 10,5 år, dog inatt. Moroten han fick igår kväll låg halväten bredvid honom...
Svar
4
· Visningar
808
Senast: Sirisiri
·
Svar
8
· Visningar
878
Senast: TCJ
·
T
Övr. Djur Har en vintervit hamsterhona som ag tycker verkar ha det väldigt tråkigt. Hon har aldrig sprungit i sitt hjul hittills, vilket min gamla...
Svar
9
· Visningar
893
Senast: Stollan
·
M
Övr. Djur Vad ger ni era kaniner för grönsaker, frukt och liknande? Vilka är favoriterna? Tänkte att man kanske kunde få lite nya ideer, min...
Svar
5
· Visningar
1 265
Senast: empty
·
Övr. Djur Min sambo ringde nyss och berättade att vår ena gerbil var dålig! Har ringt vet, men den enda som gick att få tag på var jourhavande...
Svar
18
· Visningar
3 497
Senast: pinky
·
S
Övr. Djur Nån kunnig om hamstrar och/eller gerbiler... Jag har nu två stycken gerbil hannar som börjar bli lite till åren. Jag och sambon har...
Svar
16
· Visningar
1 068
Senast: squirlett
·
Övr. Djur Min dvärgvädur äter saltstenar som om det vore godis. Har påpekat detta för vet, men hon visste inte riktigt varför :confused:. Hur...
Svar
7
· Visningar
924
·
Övr. Djur Min saltätandes kanin. Söt va ;) http://f1.pg.photos.yahoo.com/ph/jeanettenylander/detail?.dir=/Mina+bilder&.dnm=a012.jpg
Svar
9
· Visningar
859
·
Övr. Djur Tintin hermelin snart 4 år har nu varit til från lös i magen. betfor gör det värre så det ger jag inte och grönskaer upphörde jag med...
Svar
8
· Visningar
900
Senast: empty
·
D
Övr. Djur Jag har tänkt att skaffa gerbil, blev nämligen kär när jag lånade en bok på bibblan om dem:love:. Men en sak har jag inte förstått, i...
Svar
9
· Visningar
938
Senast: Donalds
·
S
Övr. Djur Min kompis har två gerbiler. Hon undrar om en grej för en kompis till oss ringde till henne och sa att hon trodde att hennes gerbiler...
Svar
10
· Visningar
1 089
Senast: **BORTTAGEN**
·
H
Övr. Djur jag skulle vela ha lite info om hamstrar...jag har en hamster men skulle veta lite mera om de.... jag har haft 3 hamstrar.. lr jag har 2...
Svar
7
· Visningar
1 408
Senast: Kilauea
·
Övr. Djur Var bara tvungen att visa bild på en av de nya tjejerna, Lolita :) Gick dessvärre inge bra att knäppa på Diva men det kommer väl senare...
Svar
8
· Visningar
903
Senast: Donalds
·
S
Övr. Djur Jag har två st guldhamstrar (inte syskon). Den ena är svart :love: Jätte gullig och fin! När jag köpte honom var det bara han av...
Svar
10
· Visningar
2 647
Senast: Stallflicka
·
D
Övr. Djur Min kanin Matilads lilla unge Blunder i somras! :love: Blunder
Svar
4
· Visningar
819
·
D
Övr. Djur Har funderat på att skaffa möss..:idea: Har haft fyra dvärghamstrar men tycker de är lite "sega".. Jag känner inte någon som har möss...
Svar
5
· Visningar
922
Senast: **BORTTAGEN**
·
B
Övr. Djur en sån här :love:
Svar
12
· Visningar
980
Senast: eldione
·
A
Övr. Djur Hur är det egentligen med temperaturväxlingar och kaniner? Jag har ju blivit med en innekanin som så småningom skall bli utekanin. När...
Svar
1
· Visningar
993
Senast: Kilauea
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka