Djur

Om och kring andra djur. Hästar, hundar och katter har egna forum. Huvudmoderator: lizan

Filtrera med prefix:

R
Övr. Djur Hej jag ville bara säga det att har du en ensam råtthane där hemma som du vill ska ha en vän så kan du alltid kasterera honom men han...
2
Svar
21
· Visningar
1 519
Senast: gul_zebra
·
K
Övr. Djur är det nån som har en belgisk jättekanin till salu eller känner nån som har det? (inom sörmland). har letat hur länge som helst nu!
Svar
1
· Visningar
1 071
Senast: empty
·
Övr. Djur Herregud, hur kan man vara så GRYMMMMMMM??!! Jag mår illa av detta sätt att behandla djur... har inte ord nog att att beskriva...
2
Svar
29
· Visningar
1 707
·
P
Övr. Djur Jag har funderat på att inskaffa några zebrafinkar o jag undrar lite hur dom är. Temperament,skräpiga,högljudda osv.. funderar kanske på...
Svar
7
· Visningar
2 421
Senast: skimmer
·
Övr. Djur Jag har fyra underbara kaninungar på 9 dagar! :rofl: Men jag undrar när dom öppnar sina ögon? :confused: I böcker står det 8-10 dagar...
Svar
3
· Visningar
5 097
Senast: squirlett
·
A
Övr. Djur :cry: Mitt marsvin Tindra dog idag... inga vetrinärer i denna kommun ville ta emot henne! alla gav mig kalla handen.. varför förstår ja...
2
Svar
20
· Visningar
1 559
Senast: Anna_Fransiska
·
P
Övr. Djur Till råttor alltså! Tänkte gå ner till veckan o inhandla det viktigaste och jag undrar om jag fått med allt? Bur(självfallet) :smirk...
Svar
7
· Visningar
1 109
Senast: Isis
·
T
Övr. Djur Mina 2 tjejer(leguaner) 6 år gamla nu i maj.Jag har hört att dom blir ca 8 år men har även hört att dom kan bli upp till 30 det är en...
Svar
8
· Visningar
864
Senast: tjipp
·
Övr. Djur Ja, nu börjar bortskänkes sesången på riktigt. Har kollat på annonser idag och de flesta inte alla förstås men många har vart just...
Svar
12
· Visningar
1 610
Senast: Modig_Korn
·
Övr. Djur Är det farligt för dem? Lade ut tidningspapper runt buren idag pga jag har tröttnat på att torka upp kiss från golvet (de hinner inte in...
Svar
12
· Visningar
2 165
Senast: Anna_Fransiska
·
Övr. Djur eftersom det möjligen (ingen vet riktigt )kunde vara kvalster på min kliandes kanin så har jag nu inköpt Tiguspray. eftersom det är...
Svar
6
· Visningar
3 406
Senast: Mynta2
·
S
Övr. Djur Jag trodde att jordbruksverket hade en sida med skötselregler för smådjur, men jag kan inte hitta den. Blandar jag ihop det med en...
Svar
4
· Visningar
992
Senast: psychogrrl
·
S
Övr. Djur Jag har en dvärjkanin(med uppåtstående öron)hona. Hon är albino. Jag tänker antagligen avla på henne till sommaren. Jag har hittat en...
Svar
8
· Visningar
4 189
Senast: semlizz
·
E
Övr. Djur funderar lite på det här med hamsterhjul. personligen tycker jag att det är djurplågeri, att inte kunna stimulera djuren på annat sätt...
2
Svar
25
· Visningar
7 467
·
Övr. Djur I ett avlångt akvarium som är 25L har haft fiskar men tycker det är för litet och nu har jag dessutom ingen luft pump har haft möss i...
Svar
4
· Visningar
934
Senast: ask
·
S
Övr. Djur mitt marsvin, Ronia, tappar små tussar med hår, hon har inga kala fläckar eller så, men det kan ju ändå inte vara bra att hon tappar...
Svar
6
· Visningar
4 326
Senast: snaddra
·
E
Övr. Djur problem med \"djävulsgerbil\" (LÅNGT) *ledsen* igår var jag tvungen att flytta tyson till en egen bur eftersom hon är så j*vla dum mot...
2
Svar
34
· Visningar
3 986
Senast: **BORTTAGEN**
·
Övr. Djur Min syster har börjat med marsvinsuppfödning och har införskaffat några sötnosar..Abel och Toker heter dessa!söta?nä inte ett dugg! :love:
2
Svar
30
· Visningar
2 750
Senast: Stollan
·
S
Övr. Djur hihi... Stackars lilla Rocco blev alldeles till sig när han kände lukten av Sotis kiss i påsen Så han började gnugga sig lite här...
Svar
6
· Visningar
979
Senast: squirlett
·
B
Övr. Djur Hej på er! Jag har läst att en dräktig kaninhona ska ha mer mat än vanligt och två gånger om dagen... Det har jag också gett ihn...
Svar
1
· Visningar
788
Senast: empty
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama