Någon annan som såg INSIDER igår??

Jag såg det också och det är klart att det är hemskt, men jag kan ändå hålla med om det som Stoppard och Mynta2 har skrivit i sina inlägg.

Ingenting kan försvara det dom har gjort, men det kan ju slå slint i huvudet på en människa och får honom att göra saker som han egentligen inte ville göra.

Idag är det väl bonden själv som får betala kontrollerna när djurskyddsinspektören kommer och hälsar på.

Såg en prislista för ett tag sedan!

Jag såg det också och det är klart att det är hemskt, men jag kan ändå hålla med om det som Stoppard och Mynta2 har skrivit i sina inlägg.

Ingenting kan försvara det dom har gjort, men det kan ju slå slint i huvudet på en människa och får honom att göra saker som han egentligen inte ville göra.

Visst är det så, det vet jag också. Min hästs förre ägare är en dömd djurplågare och "blev" det pga personliga problem som gjorde att han tappade kontrollen...
MEN som du skrev: INGENTING kan försvara det dom gjort!!
Och ARG O BESVIKEN måste man ju få vara ändå, men ilskan kanske inte ska riktas PERSONLIGEN på dom...

Det spelade jag in. Visade en del för pappa när han ändå var i närheten och sa att "och det där stöjder alltså du då" lite lagom surt :p Men icke då, inte den djurhållningen. Jo tjena och så spolade jag tillbaka och visade de där magra slaktdjuren med löss. Då sa han inte så mycket :smirk:

Skitbra program :bow:

Vad jag inte fattar är hur den personen kan komma och påstå att han älskar sina djur. Älskar man sina djur så ger man de den mat och tid som behövs, inte behöver man sova hela natten, lite senare gör ingenting om det verkligen är kärlek till djuren. Älskar han verkligen de så kan han offra lite tid till de också och inte låta det gå så långt.
Och om det nu inte gick, varför SÅLDE han inte? Det tar inte långa stunder att skriva en kort annons!
Näe, falska jävel säger jag bara,. Tror inte ett skit på det han sa.

Skulle jag ha vissa adresser till vissa gårdar här i Svea rike så skulle ge mig ut på mördarturné a´la natural born killer.... fy fan säger jag bara...

Då får du följa med mig och zebran på våran mördar turne
som föresten fick fler medlemmar av motsatta sidan idag
fast de ska bara få ett traktor hjul över sig en gång eller så, det borde räcka...

Nänä, försök inte. TVÅ traktorhjul skare va, men skolans största traktor - en sån där stor gul de brukar ploga med :devil:

Liknande trådar

Hästmänniskan Måste bara få uttrycka mig..... :devil: :cry: :devil: :cry: :devil: :cry: Jag hoppas att alla hästmänniskor är medvetna om att...
2
Svar
37
· Visningar
2 657
Senast: CallMeAce
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Akvarietråden V
  • Promenadskor vinter