vet inte jag kanske inte vill bli anklagad för att vara djurplågare vilket vissa andra är (jag syftar INTE på dig eller någon här)

Jag anklagar inte dig för att vara djurplågare, jag vet ju inte hur dina djur har det. Däremot finns det så mycket folk som tar hand om djuren fel pga okunnighet så man inte kan räkna längre :crazy: Så det är ju bra om de personerna får veta att de gör fel och hur de egentligen ska göra så att det kan bättras på :)

Liknande trådar

Gnägg Hej alla glada :banana: Jag har en fråga, jag visste inte i vilken tråd jag skulle ställa den här frågan i, men hoppas det är okej här...
2
Svar
25
· Visningar
5 286
  • Låst
  • Artikel Artikel
Dagbok Jag har verkligen snöat in på att lära mig mer om hormoner och hälsa nu, och jag älskar verkligen känslan av att vara driven av ett...
Svar
0
· Visningar
1 645
Senast: cassiopeja
·
  • Låst
  • Artikel Artikel
Dagbok Jag jobbar vidare med att förbättra min hälsa, och jag måste säga att det går stadigt framåt! :) Sen min stresskrasch 2008 har jag mått...
Svar
0
· Visningar
492
Senast: cassiopeja
·
  • Låst
  • Artikel Artikel
Dagbok Lämnade Australien den 22 januari för att åka till Niseko (Japan) och snowboarda. Efter 4 dagar där var det dags att åka till Tokyo och...
Svar
0
· Visningar
450
Senast: Seabaz
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• Dressyrsnack 17
  • "Sitt som ett m**go" - Aftonbladet