MissAndersson
Trådstartare
Jag använder en sån där vanlig "dagisfärg" i flaska till att måla skelett på hästarna i utbildningssyfte. Är vattenlöslig.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag använder en sån där vanlig "dagisfärg" i flaska till att måla skelett på hästarna i utbildningssyfte. Är vattenlöslig.
Har du frågat på Panduro?Jag har letat och letat, hittar inte vad för färg du menar skulle du vilja googla och visa mig hur den ser ut
Hej alla glada
Jag har en fråga, jag visste inte i vilken tråd jag skulle ställa den här frågan i, men hoppas det är okej här ändå
Min dotter och hennes ponny ( ni ser dom på avataren... hoppas jag)
Ska vara med på halloween pay & jump nu den 28e
MEN.... jag har idétorka så till den milda grad,
Det behöver inte vara nåt läskigt
Och sen har jag en fråga till....
om man ska måla på hästen, vilken färg använder man då?
Min inte så ” brighta” släkting hade tagit svart bestående hårfärg och färgade sin ponny till en zebra, det var bara det att ponnyn fick leka zebra i ett halvår eftersom färgen inte gick av folk stannade vid hagen för att fota den tama zebran på Skånes savann hahahaha. Stackars pålle men hysteriskt kul när jag tänker på hur släktingens min såg ut
Så hårfärg ska vi inte använda
Har hört att vattenfärg funkar... men är det helt ofarligt för hästen? Och går det verkligen av direkt? Vill ICKE göra en zebratabbe här
Vore rysligt tacksam för tips & trix ( ska se om jag kan infoga en bild)Visa bifogad fil 20679detta är dotterns ponny, Forever Reunited a.k.a Charlie ❤
Jag har letat och letat, hittar inte vad för färg du menar skulle du vilja googla och visa mig hur den ser ut
Tänkte på temperaJag gissar att det är gouache som @Cherarriduracell pratar om