Djur

Om och kring andra djur. Hästar, hundar och katter har egna forum. Huvudmoderator: lizan

Filtrera med prefix:

R
Övr. Djur fick just veta att klorgrodor blir hur stora som helst kan det stämma???
Svar
7
· Visningar
1 258
Senast: rattalskare
·
P
Övr. Djur Jag undrar en sak.. Jag hämtade min lille Romeo förra onsdagen :love: och jag undrar vad han kan vara för ras. Nu sa han på djuraffären...
Svar
4
· Visningar
1 077
Senast: Anna_Fransiska
·
Övr. Djur Jag är djurtokig å har tre katter, en vovvis å två pållar. I juni flyttar jag ihop med min underbara pojkvän i GBG. Enda nackdelen är...
Svar
10
· Visningar
4 252
Senast: Anna_Fransiska
·
Övr. Djur Hur funkar det att ta en kull på en hona med icke godkänd färg? Går det inte att stambokföra ungarna då?
Svar
3
· Visningar
842
Senast: TeamTanja
·
L
Övr. Djur För ett tag sedan berättade jag ju om min skalliga nymfparakit. Hennes förra ägare påstod att hon hade blivit plockad av sin elaka...
Svar
2
· Visningar
1 010
Senast: Fjunet
·
K
Övr. Djur Hejsan Jag har ett par bourkesparakiter som lagt ägg. Eftersom jag inte var säker på att det var en hona och en hane lyste vi äggen vid...
Svar
1
· Visningar
1 096
Senast: Fjunet
·
Övr. Djur :cry: Har en gammal kaninhane på 7 år... han är jättepigg och glá utav sig i sin bur....(två våningar).... Men så fort man tar upp...
Svar
2
· Visningar
868
Senast: empty
·
T
Övr. Djur Luktar dväghamstrar? Alltså det är ju självklart att det börjar lukta om man inte städar buren men jag menar typ som råttor och möss.
Svar
7
· Visningar
1 316
Senast: Tican
·
O
Övr. Djur Provar att lägga upp lite bilder för första gången :love: jag hoppas att det fungerar! lägg gärna in bilder på era marsvin här med...
Svar
10
· Visningar
853
Senast: Osis
·
Övr. Djur Nu till påsk, någon som ska dit? Jag ska dit på lördag iaf. Tänkte passa på att träffa Noras uppfödare och titta hur det går för hennes...
2
Svar
23
· Visningar
1 786
Senast: Dravena
·
L
Övr. Djur Efter 4 veckors intensiv väntan och längtan har det nu börjat hända saker i Pärlans bur. *håller alla tummar jag har* att allt går...
Svar
6
· Visningar
772
Senast: Zuzzi
·
Övr. Djur Fick hem kaninen idag. Ser ut som en rexkanin, typ gyllenbrun, ca. 8 månader. Heter Kajsa för stunden, men det hiskeliga namnet tänker...
Svar
3
· Visningar
828
Senast: elefanten
·
P
Övr. Djur När jag kom ner till ormrummet imorse såg jag att en av ormarna fått ungar inatt :bump: Det blev bara 9 och en verkar väldigt hängig så...
Svar
6
· Visningar
825
Senast: pippi27
·
Övr. Djur Jag har fått ett kanon erbjudande! En kakariki fågel som är min drömfågel kostar 400:- Men så har vi ju ingen bur, då blev vi erbjudna...
Svar
14
· Visningar
2 576
Senast: Hind
·
Övr. Djur Vi ska inom kort börja med grisar.Och det värsta av allt det är detta med kastreringen :( Jag tycker det är fruktansvärt att man...
Svar
19
· Visningar
2 159
Senast: KungTulle
·
E
Övr. Djur Ville bara hedra Stampe! :love: Min allra bästa vän! Han var den finaste kanin som fanns!
2
Svar
22
· Visningar
1 754
Senast: TCJ
·
Övr. Djur Det verkar som att mitt arsvin äntligen ska få en kompis eller 2, det är en hane o kompisen/arna likaså. han är 5 mån o de andra 1 år...
Svar
3
· Visningar
743
Senast: Osis
·
T
Övr. Djur Bygga egen \"glasbur\" Ska troligtvis skaffa dvärghamstrar (roborowsis). Vill göra en imitation av deras naturliga miljö och tänkte då...
Svar
4
· Visningar
1 732
Senast: Stollan
·
T
Övr. Djur Ni som först hade en kanin och sedan skaffade en till (alltså den första och den nya bor tillsammans) hur har er relation med den första...
Svar
1
· Visningar
774
Senast: paradiset
·
S
Övr. Djur Hej!! Kolla in på den här sidan http://w1.462.telia.com/~u46203649/tavlingsbidrag.html . Billy och Tommy är mina hamstrar. Söta va...
Svar
5
· Visningar
843
Senast: Stallflicka
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama