Uppsala Zoo-expo

Å jag som höll utkik efter dej! Jo, det gick bra för rexdamen Majsan, 88p och CK och sheltiekillen Zodiac fick 87p i klippt långhår.

Jag hade på mig en lång, brun mockakappa och kånkade runt på en sån hylla de sålde i montern (passade på att köpa istället för att bygga en egen ;)). Vad roligt att det gick bra för dina grisar! Och vilken sötnos du har tagit hem från Lisbeth! :love:

Jaaaaa....kanske jag har nåt vagt minne av en sån människa, ja ;) Visst är hon väl för söt min lilla Vienna *tycka om*

Det var många att hålla reda på! ;) Lisbeth fortsatte kampanjen för att få mig att börja ställa ut, och nu är jag riktigt sugen. Men det verkar vara så mycket att hålla reda på! :crazy:

Liknande trådar

Övr. Barn Jag är lite rådvill... dottern vill ju ha ett husdjur, och jag har tittat på massor av olika djur som kanske kunde funka men jag vet...
2 3
Svar
42
· Visningar
5 043
Senast: Amha
·
Hundavel & Ras Hej! Planen är att köpa en valp men jag är inte helt säker på ras eller uppfödare/föräldradjur än. Haft finsk lapphund tidigare. Är ute...
4 5 6
Svar
100
· Visningar
10 326
Hundavel & Ras Tänkte fråga lite öppet här där det säkert finns en del erfarenheter. Funderar på kommande hund. Jagar och har kommit in på att fundera...
2
Svar
24
· Visningar
2 190
Hundavel & Ras Hoppas det är okej med en till sådan här tråd. Jag visste inte om jag skulle posta eller ej, känns som om jag mest skrivit, tagit bort...
2
Svar
34
· Visningar
3 592
Senast: Sasse
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar