Min älskade Stampe har dött! =(

• Övr. Djur
  • Trådstartare Trådstartare Elvis
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 22
  • Visningar Visningar 1 756
Seså barn....sluta bråka nu och låt Elvis sorgetråd få stå för sorg efter ett älskat djur och inget annat :(
Måste ni fortsätta kan ni väl vara så vänliga och göra det via pm ;)
Visa lite respekt för Elvis och inget... -Hon gör det ju inte, tack för här är inte bara den som kastade första stenen som bara är skyldig utan även alla andra som måste svara med samma mynt och sänka sig till den första dumma kommentarens nivå.
Så för Elvis skull låt det bero från och med nu.

Till Elvis...det är alltid jobbigt när någon man tycker om dör vare sig det är en mus, kanin, hund, människa osv som gör det.
Känslan måste ju inte vara mindre bara för att kroppen på den som dör är det.
Själv erkänner jag att jag gråter då mina djur dör vuxen som jag är.

Liknande trådar

Däggdjur Jag har växt upp med husdjur; katter, hamstrar, kaniner och hundar. Från 11 till 19 år hade jag därtill minst en häst, totalt 4 egna och...
Svar
8
· Visningar
1 038
Senast: Bison
·
R
Övr. Djur Hej! Jag undrar med er som t.ex. har hamstrar att luktar dessa i normala fall? Jag vill minnas att när djur ännu såldes i butiker så...
Svar
18
· Visningar
972
Senast: hastflicka
·
Hundhälsa Vi funderar på om vi ska utreda hunden för allergi eller inte och hade behövt lite tankar från er. Hunden är en 2-årig havanais. Inga...
Svar
11
· Visningar
1 031
Senast: Rumpnissen
·
Övr. Hund Runt den 20 januari skrev jag här, och frågade hur man köper en hund. Jag fick massor av tips och råd, och även listor med uppfödare...
Svar
11
· Visningar
1 375
Senast: Raderad medlem 147980
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka