Min älskade Stampe har dött! =(

Seså barn....sluta bråka nu och låt Elvis sorgetråd få stå för sorg efter ett älskat djur och inget annat :(
Måste ni fortsätta kan ni väl vara så vänliga och göra det via pm ;)
Visa lite respekt för Elvis och inget... -Hon gör det ju inte, tack för här är inte bara den som kastade första stenen som bara är skyldig utan även alla andra som måste svara med samma mynt och sänka sig till den första dumma kommentarens nivå.
Så för Elvis skull låt det bero från och med nu.

Till Elvis...det är alltid jobbigt när någon man tycker om dör vare sig det är en mus, kanin, hund, människa osv som gör det.
Känslan måste ju inte vara mindre bara för att kroppen på den som dör är det.
Själv erkänner jag att jag gråter då mina djur dör vuxen som jag är.

Liknande trådar

Övr. Hund Ja, som frågan lyder ovan. Hur kommer man över sorgen över sina älskade hundar? Fick ta bort min sista hund i veckan. För ca ett år...
Svar
17
· Visningar
1 406
Senast: Troll
·
Övr. Barn Jag är lite rådvill... dottern vill ju ha ett husdjur, och jag har tittat på massor av olika djur som kanske kunde funka men jag vet...
2 3
Svar
42
· Visningar
5 043
Senast: Amha
·
L
  • Artikel Artikel
Dagbok Denhär berättelsen börjar i december året 2006. Det var en mamma en pappa och deras lilla bebis som var i himlen. Dom skulle få en till...
2
Svar
37
· Visningar
2 976
Senast: manda
·
L
  • Artikel Artikel
Dagbok Det händer såmycket helatiden. Jag har tagit upp skolan igen och jag galopperade på ridningen förra veckan som jag skrev om ❤️ Och även...
Svar
12
· Visningar
1 037
Senast: LiviaFilippa
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama