Djur

Om och kring andra djur. Hästar, hundar och katter har egna forum. Huvudmoderator: lizan

Filtrera med prefix:

Övr. Djur Såg en annons kring om dessa djur. Är dom verkligen tillåtna här i Sverige? Någon som vet?
Svar
2
· Visningar
871
Övr. Djur \"bondgårdsdjur\" och liknande.. Nån som är bra på att räkna ut foderstater till sådana? (o vet hur o när dem skall skötas) Vi skulle...
Svar
2
· Visningar
1 242
L
Övr. Djur När jag var mindre hade jag ett marsvin i många år, han bodde i mitt kök och var en sällskaplig liten herre som både visslade och...
2
Svar
24
· Visningar
2 712
Senast: Orfeus
·
M
Övr. Djur För ungefär en månad sen fick min kanin Ruben en ny "lillebror", det blev en liten Herman. Lite bilder på sötdjuret: (albumet som heter...
Svar
10
· Visningar
880
Senast: squirlett
·
Övr. Djur Idag såg vi en blå huggorm i trädgården! Jag har aldrig varkt sett eller hört talas om att det finns den färgvarianten! dessutom hade...
2
Svar
25
· Visningar
6 302
Senast: Tviggy1081
·
Övr. Djur Måste juh ha ett lägenhetsdjur, som dessutom är allergivänligt (min pojkvän är pälsdjallergiker), personligt, som vill kela med en å...
Svar
9
· Visningar
979
Senast: Millz
·
A
Övr. Djur Nu behöver jag hjälp! Mina föräldrar har nyss skaffat sig en liten goja, en Meyers. Den är hur söt som helst och en riktig liten pajas...
Svar
10
· Visningar
1 043
Senast: Ammi_L
·
E
Övr. Djur Jag ska köpa 1 hane och 2 honor (kaniner.) Dom är inte så gammla kan dom gå i samma bur alla 3 första veckorna? eller ska jag sära på...
Svar
3
· Visningar
810
Senast: empty
·
Övr. Djur Ska spara en jätte gullig pet hane i en av de kullarna jag har nu. Systern ska heta Modig Korns Candy Cane (Candy Cane nämns i en...
Svar
5
· Visningar
2 084
Senast: Anna_Fransiska
·
Övr. Djur Måste bara fråga - är det vanligt med hamsterutställningar? Jag har aldrig hört talas om det förut, men så råkade jag bli vittne till en...
Svar
13
· Visningar
2 859
Senast: morris
·
Övr. Djur 3 fina sheltiehanar blev det! Alla tre uppifrån, 1 timme efter födseln. 2 dagar gamla Rockstars Alkazar Rockstars Alice...
Svar
16
· Visningar
1 059
Senast: ScissorHands
·
Övr. Djur Kolla in hemsidan: 2 kullar Bilder på 4 st 10 dagars och 7 st 5 dagars alla till salu utom 1! :love:
Svar
4
· Visningar
978
Senast: Mynta2
·
Svar
8
· Visningar
1 904
Senast: Youma
·
Övr. Djur som flyttade in till oss i torsdags. Hon är en hittekanin som Djurens Ö hade fått tips om och plockat upp nånstans norr om sthlm. Hon är...
Svar
2
· Visningar
757
Senast: Apollo
·
Övr. Djur Ok, hjälp mej nu, jag har hört olika bud... Hur e d egentligen med minigrisar och allergi... min pojkvän är pälsdjursallergiker... men d...
Svar
8
· Visningar
10 383
Senast: Haukur
·
A
Övr. Djur och Zalomon får vara me på ett hörn han me, hehe.. Zalomon är den brun, svarta virvle blandrasen.. & Legolas e den svart, vita...
Svar
12
· Visningar
1 025
Senast: Osis
·
Q
Övr. Djur Hej :) Hur utfodrar man sin råtta på bästa sätt :confused: Räcker det med att ge råttorna de fyra sädesslagen vete, havre, korn och...
Svar
4
· Visningar
911
Senast: Queen
·
E
Övr. Djur Hur lär man kanin ungen att gå i koppel? Vad ska man tänka på mm. :)
Svar
5
· Visningar
12 502
Senast: Elwis_86
·
Övr. Djur Hur stort bör ett hönshus vara om man vill ha 4-6 normalstora höns och en tupp? Och hur högt i tak för att sittpinnen ska hamna på en...
Svar
2
· Visningar
1 096
Senast: Ti_Ti
·
Övr. Djur Ev. Fått med en artikel till näst nummer Marsvins Magazinet? *Na, na, na, na, na, naa* :banana:
Svar
10
· Visningar
961
Senast: gul_zebra
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama