Djur

Om och kring andra djur. Hästar, hundar och katter har egna forum. Huvudmoderator: lizan

Filtrera med prefix:

Övr. Djur Skrev tidigare en tråd om hamsterutställning. Pga av min hjärna tillfälligt slutade fungera, blandade jag ihop de två små gulliga...
Svar
9
· Visningar
987
Senast: Modig_Korn
·
E
Övr. Djur Tycker ni min hane kanin ska heta Kecke eller Kevin?
Svar
5
· Visningar
871
Senast: ninni_
·
Övr. Djur Fortsätter desperat med mina mer eller mindre allergivänliga djur... Måste juh ha en liten kelgris även när ja flyttar från missarna å...
Svar
14
· Visningar
1 374
Senast: TjejTjejen
·
R
Övr. Djur Fick höra att det var speciellt vanligt med parasiter hos lamm som gjorde dom lösa i magen, just i år så var det tydligen många som...
Svar
2
· Visningar
1 085
Senast: annele
·
Övr. Djur Skall ge prednisolon (tabletter) till mitt marsvin, han vill väl inte riktigt äta upp dem, testade att blanda en väldigt delat tablett...
Svar
3
· Visningar
1 169
S
Övr. Djur Allergivennlige djur är et populært tema her, så jag vil dele denne siden med dere! Middelet har fått en pris av den engelske astma- og...
Svar
2
· Visningar
711
Senast: gul_zebra
·
M
Övr. Djur Jag har ju skaffat mig ännu en hankanin. Ruben är kastrerad för snart två veckor sedan och Herman är okastrerad än så länge... Tanken...
Svar
10
· Visningar
920
Senast: Mulen
·
Övr. Djur Såg en annons kring om dessa djur. Är dom verkligen tillåtna här i Sverige? Någon som vet?
Svar
2
· Visningar
872
Övr. Djur \"bondgårdsdjur\" och liknande.. Nån som är bra på att räkna ut foderstater till sådana? (o vet hur o när dem skall skötas) Vi skulle...
Svar
2
· Visningar
1 242
L
Övr. Djur När jag var mindre hade jag ett marsvin i många år, han bodde i mitt kök och var en sällskaplig liten herre som både visslade och...
2
Svar
24
· Visningar
2 713
Senast: Orfeus
·
M
Övr. Djur För ungefär en månad sen fick min kanin Ruben en ny "lillebror", det blev en liten Herman. Lite bilder på sötdjuret: (albumet som heter...
Svar
10
· Visningar
881
Senast: squirlett
·
Övr. Djur Idag såg vi en blå huggorm i trädgården! Jag har aldrig varkt sett eller hört talas om att det finns den färgvarianten! dessutom hade...
2
Svar
25
· Visningar
6 302
Senast: Tviggy1081
·
Övr. Djur Måste juh ha ett lägenhetsdjur, som dessutom är allergivänligt (min pojkvän är pälsdjallergiker), personligt, som vill kela med en å...
Svar
9
· Visningar
980
Senast: Millz
·
A
Övr. Djur Nu behöver jag hjälp! Mina föräldrar har nyss skaffat sig en liten goja, en Meyers. Den är hur söt som helst och en riktig liten pajas...
Svar
10
· Visningar
1 043
Senast: Ammi_L
·
E
Övr. Djur Jag ska köpa 1 hane och 2 honor (kaniner.) Dom är inte så gammla kan dom gå i samma bur alla 3 första veckorna? eller ska jag sära på...
Svar
3
· Visningar
810
Senast: empty
·
Övr. Djur Ska spara en jätte gullig pet hane i en av de kullarna jag har nu. Systern ska heta Modig Korns Candy Cane (Candy Cane nämns i en...
Svar
5
· Visningar
2 084
Senast: Anna_Fransiska
·
Övr. Djur Måste bara fråga - är det vanligt med hamsterutställningar? Jag har aldrig hört talas om det förut, men så råkade jag bli vittne till en...
Svar
13
· Visningar
2 859
Senast: morris
·
Övr. Djur 3 fina sheltiehanar blev det! Alla tre uppifrån, 1 timme efter födseln. 2 dagar gamla Rockstars Alkazar Rockstars Alice...
Svar
16
· Visningar
1 059
Senast: ScissorHands
·
Övr. Djur Kolla in hemsidan: 2 kullar Bilder på 4 st 10 dagars och 7 st 5 dagars alla till salu utom 1! :love:
Svar
4
· Visningar
979
Senast: Mynta2
·
Svar
8
· Visningar
1 906
Senast: Youma
·