BLÅ huggorm!! (bild)

näää
vaddå?? vad e d?? :confused:
har man uppfunnit nått nytt nu UTAN att meddela mig??!! :mad:

:angel: :D

nja, kameran hade faktiskt inte supermycket zoom, så jag var tvungen att gå nära också... :D
kröp så nära jag vågade... stannade väl böjd med kameran strax under halvmetern över honom. (henne?)

och som svar på föregående inlägg; ja, klart jag gick in och hämta kameran! ormen var u helt klart orginel! :bump:

Jorå såna där har jag sett... Ja trampa nästan på den innan den slingra iväg...

Lina du är en mycket mycket modig människa :bow:
Jag är livrädd för ormar! När mina kompisar fantiserade om spöken och monster under sängen så hade jag skräckfantasier och mardrömmar om ormar :crazy: (Inte vet jag hur de lyckats komma in i mitt rum men på något vis skulle de säkert kunnat göra det... :angel:)

Liknande trådar

Fordon Skulle köpa kylarvätska idag och blev tillfrågad på macken om jag skulle ha röd, grön eller blå vätska? Killen bakom disken sa att det...
Svar
17
· Visningar
1 424
Senast: Pegasus63
·
Katthälsa Vår 17-åriga bondkatt har det senaste året börjat jama på ett väldigt ovanligt sätt. Hon utger ett mörkare och högre ljud än sina...
Svar
8
· Visningar
781
Övr. Barn Hej på er alla kloka! Förlåt för ett långt inlägg men jag har verkligen ett behov av råd och tips. Jag har sen en tid tillbaka...
2
Svar
26
· Visningar
3 826
Senast: Anonymisten
·
IT & mobiler Jag håller på med ett kreativt projekt där jag har behov av några bilder. Själv har jag god tillgång på egna foton, men just detta...
Svar
0
· Visningar
414
Senast: Myrten
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama