Djur

Om och kring andra djur. Hästar, hundar och katter har egna forum. Huvudmoderator: lizan

Filtrera med prefix:

Övr. Djur Vet ni ngn bra hemsida för kaniner (med burar, selar, mat och dylikt) som ni kan tipsa mej om? Paradiset här på buke har ju gjort mej...
Svar
5
· Visningar
817
Senast: gul_zebra
·
R
Övr. Djur Jag vill ha ett skojit djur som är socialt och mysigt, inte kostar allt för mycket i månaden och som kan vara i samma hus som galna...
Svar
16
· Visningar
1 457
Senast: Lejonflickan
·
L
Övr. Djur Min söta lilla kaninis fick de efterlängtade bebisarna idag... och så dog dem. :cry: tre så sötnosar... jag är lite lessen, bebisarna...
Svar
2
· Visningar
804
Senast: lilla_jag86
·
A
Övr. Djur något bra tips eller något man absolut bör tänka på när man ska skaffa råttor för första gången får ni gärna dela med er av
Svar
5
· Visningar
790
·
H
Övr. Djur I vilken temparatur kan man släppa ut sköldpaddorna utomhus så dom får krypa runt lite ?:confused: / Habby :D
Svar
6
· Visningar
1 209
Senast: habby
·
Övr. Djur Fick nyligen en stackars undulat i vår ägo. Han var mager och apatisk och sa inte ett pip, stackarn hade suttit i en bur i en bokhylla i...
Svar
14
· Visningar
1 671
Senast: TCJ
·
R
Övr. Djur kan ju undra! satt igår och fikade emd min familj ute på en parkbänk då kom en bofink och satte sig bredvid oss gav den bulla och så...
Svar
6
· Visningar
1 146
Senast: sleepy
·
P
Övr. Djur Jag har lite lektips till din hamster,mus eller råtta: Bygg en laburint av tegelstenar,tomma toalettrullar,plastaskar och annat. Låt...
Svar
2
· Visningar
838
Senast: rattalskare
·
H
Övr. Djur Jag ska bygga en bur till mina gerbiler, men jag behöver lite tips på hur den kan se ut. :confused: Har du byggt en egen bur så kan du...
Svar
1
· Visningar
717
Senast: Lejonflickan
·
A
Övr. Djur Jösses i dag när vi skulle flytta ut våra kaniner till sommarhagen så såg vi att dom hade gjort ett bo i ena hörnan av boxen och där låg...
Svar
2
· Visningar
802
Senast: annele
·
L
Övr. Djur Är hunden! Hon (hunden) slickar svinet om öronen hela tiden när hon får! Men finns det någon risk ang. sjukdomsöverföringar från hund...
Svar
4
· Visningar
839
Senast: LoveRindi
·
R
Övr. Djur hej var just och köpte en vändkölmal vad ska de ha att äta? hur stora blir de? tog mig friheten att sätta in en bild på denna inte...
2 3
Svar
56
· Visningar
3 189
Senast: rattalskare
·
E
Övr. Djur Min kanin har som mjäll över hela kroppen.. hon har aldrig haft nått liknande förr.. :confused: vad beror detta på och vad kan man...
Svar
8
· Visningar
1 631
Senast: Osis
·
D
Övr. Djur Hej!! Jag har två chinchillahanar som inte bråkar.Däremot biter dom sej själva och varandra i pälsen.Vad beror det på och kan man...
Svar
1
· Visningar
816
E
Övr. Djur Här är mina Lejonhuvade kanin ungar!
Svar
15
· Visningar
953
Senast: Tviggy1081
·
E
Övr. Djur Ena min hona tvättar min andre hona nästan hela tiden. Varför gör hon det? Är det ett kompis tecken?
Svar
4
· Visningar
843
Senast: Elwis_86
·
M
Övr. Djur I dag har jag fått in en ny omplaceringskanin, han har jättefin päls. Heter det rex när den är kort och lockig? Gosig är han också...
Svar
16
· Visningar
1 256
Senast: Heulwen
·
Övr. Djur Nu vid halvåret har min hane fått en maffig nacke, ska det vara så?
Svar
7
· Visningar
1 039
Senast: LoveRindi
·
H
Övr. Djur :mad: Nu är det så J*vla mycket pollen i luften, så jag kan knappast vara ute ens, det är knappt att jag klarar att vara ute hos...
Svar
8
· Visningar
843
·
Övr. Djur Nu har jag lagt ner sökandet efter allergivänliga pälsdjur å satsar istället på en orm, har beställt ett gäng böcker om ormar som är...
Svar
3
· Visningar
4 552
Senast: Haukur
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Julklappar 2024!
  • Valet i USA
  • Dagens nagellack!

Hund, Katt, Andra Djur