Djur

Om och kring andra djur. Hästar, hundar och katter har egna forum. Huvudmoderator: lizan

Filtrera med prefix:

Övr. Djur Mina 2 kaninhonor som levt tillsammans sen dom var små bebisar (systrar) har på sista tiden börjat bete sig lite märkligt. Dom försöker...
Svar
6
· Visningar
1 039
Senast: Rea
·
Övr. Djur har alltid haft blandning med havre och pellets till mina 2 marsvinsflickor men nu har de slutat att äta pelletsen så jag har köpt "ren"...
2
Svar
20
· Visningar
2 435
Senast: Orfeus
·
Övr. Djur Kan ni hjålpa mig med tips och trix till hur den ultimata uteburen/hagen till kaniner ska se ut? Hur bor era kaniner nu när det blivit...
Svar
2
· Visningar
922
Senast: Comprende
·
Övr. Djur Vet något vad det är för färger på dessa? Pucko (har varit vit med liiiite gult i ansiktet, blivit gulare och gulare hela tiden)...
Svar
11
· Visningar
1 692
Senast: gul_zebra
·
Övr. Djur Någon som vet hur mycket det är i deras påsar? Det står bara "stor påse", det har man ju inte så mycket nytta av.... :confused:
Svar
7
· Visningar
941
Senast: Kilauea
·
Övr. Djur Nu är det grönt på det flesta träd så jag funderar på om man kan ge kaninen några grenar att gnaga på. Finns det något är lämpliga eller...
Svar
10
· Visningar
1 746
Senast: LoveRindi
·
M
Övr. Djur Så här såg han ut när han kom den 9 maj Nu ser han ut så här! Ett kort till Visst är han söt :love:
Svar
17
· Visningar
1 049
Senast: Marie_C
·
Övr. Djur Vet ni ngn bra hemsida för kaniner (med burar, selar, mat och dylikt) som ni kan tipsa mej om? Paradiset här på buke har ju gjort mej...
Svar
5
· Visningar
817
·
R
Övr. Djur Jag vill ha ett skojit djur som är socialt och mysigt, inte kostar allt för mycket i månaden och som kan vara i samma hus som galna...
Svar
16
· Visningar
1 460
Senast: Lejonflickan
·
L
Övr. Djur Min söta lilla kaninis fick de efterlängtade bebisarna idag... och så dog dem. :cry: tre så sötnosar... jag är lite lessen, bebisarna...
Svar
2
· Visningar
804
Senast: lilla_jag86
·
A
Övr. Djur något bra tips eller något man absolut bör tänka på när man ska skaffa råttor för första gången får ni gärna dela med er av
Svar
5
· Visningar
791
·
H
Övr. Djur I vilken temparatur kan man släppa ut sköldpaddorna utomhus så dom får krypa runt lite ?:confused: / Habby :D
Svar
6
· Visningar
1 209
Senast: habby
·
Övr. Djur Fick nyligen en stackars undulat i vår ägo. Han var mager och apatisk och sa inte ett pip, stackarn hade suttit i en bur i en bokhylla i...
Svar
14
· Visningar
1 681
Senast: TCJ
·
R
Övr. Djur kan ju undra! satt igår och fikade emd min familj ute på en parkbänk då kom en bofink och satte sig bredvid oss gav den bulla och så...
Svar
6
· Visningar
1 146
Senast: sleepy
·
P
Övr. Djur Jag har lite lektips till din hamster,mus eller råtta: Bygg en laburint av tegelstenar,tomma toalettrullar,plastaskar och annat. Låt...
Svar
2
· Visningar
838
Senast: rattalskare
·
H
Övr. Djur Jag ska bygga en bur till mina gerbiler, men jag behöver lite tips på hur den kan se ut. :confused: Har du byggt en egen bur så kan du...
Svar
1
· Visningar
717
Senast: Lejonflickan
·
A
Övr. Djur Jösses i dag när vi skulle flytta ut våra kaniner till sommarhagen så såg vi att dom hade gjort ett bo i ena hörnan av boxen och där låg...
Svar
2
· Visningar
803
Senast: annele
·
L
Övr. Djur Är hunden! Hon (hunden) slickar svinet om öronen hela tiden när hon får! Men finns det någon risk ang. sjukdomsöverföringar från hund...
Svar
4
· Visningar
839
Senast: LoveRindi
·
R
Övr. Djur hej var just och köpte en vändkölmal vad ska de ha att äta? hur stora blir de? tog mig friheten att sätta in en bild på denna inte...
2 3
Svar
56
· Visningar
3 190
Senast: rattalskare
·
E
Övr. Djur Min kanin har som mjäll över hela kroppen.. hon har aldrig haft nått liknande förr.. :confused: vad beror detta på och vad kan man...
Svar
8
· Visningar
1 631
Senast: Osis
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka