Djur

Om och kring andra djur. Hästar, hundar och katter har egna forum. Huvudmoderator: lizan

Filtrera med prefix:

Övr. Djur Nu har jag äntligen fått tummen ur och lockat upp grisarna på ett lakan (det gick åt en del gurka för att få dem att stanna kvar i fem...
2
Svar
26
· Visningar
1 682
Senast: Dravena
·
Övr. Djur Nya råttan kom igår :idea: Såååå söt! Sötast av de alla :love: Och så liiiten :love: Så nu måste jag försöka få tag på kamera så ska...
Svar
5
· Visningar
954
Senast: gul_zebra
·
B
Övr. Djur Hittade en liten björktrastunge på fotbollsplanen i skolan. Såna ska man väl inte ta upp, mammorna tar väl hand om dem, men den här...
Svar
15
· Visningar
8 211
·
S
Övr. Djur Mina tre tussar har tussat omkring utomhus äntligen i stra hagen så att de slipper sitta under burlocken och springa på varandra hela...
Svar
18
· Visningar
1 242
Senast: ScissorHands
·
T
Övr. Djur Nu börjar jag vela. :crazy: Nyss hade jag bestämt mig helt o fullt för undulat, men nu vill jag ha en nymf. Hjälp mig. Vad skulle ni...
Svar
12
· Visningar
1 084
Senast: TCJ
·
S
Övr. Djur Är det någon som vet hur man får vaktelkycklingar till att överleva?
Svar
6
· Visningar
1 904
O
Övr. Djur Äntligen har mitt 4:e marsvin kommit. :love: Jag och mamma tog bilen och åkte upp till Huddik i dag på förmiddagen. Eftersom mina andra...
Svar
3
· Visningar
795
Senast: rattalskare
·
T
Övr. Djur Har hört att det ligger än jääättestor djuraffär i Bromma. :) Undrar lite.. :p Är det dyrt? Har dom bra grejer? och .. har dom många...
Svar
5
· Visningar
2 450
Senast: Tican
·
Övr. Djur Jag har en kaninhona här hemma på fem år. Nu på somrarna när det är varmt går hon lös ute på dagarna och hälsar ofta på sin "fästman" i...
Svar
2
· Visningar
783
Senast: Sofian
·
Övr. Djur Eller något sådant... Har hört att folk köper sniglar som husdjur.. Jag som har en liten livs lång passion för sniglar undrar om det...
Svar
11
· Visningar
1 387
·
Övr. Djur Vilka djur har ni haft (arter)? Vilka djur har ni nu? Vad vill ni ha för djur i framtiden?
2 3
Svar
53
· Visningar
3 845
Senast: Arabizar
·
Övr. Djur Hade en gång en bild på en mjölkko, nu hittar jag inte bilden men jag måste se en snygg ko i profil.. Asså en sån där svar vit brokig...
Svar
1
· Visningar
682
Senast: Marie_C
·
Övr. Djur För två veckor sen hittade jag Augustina blodig och skadad i hönshuset. De andra hade hackat henne så hon fick egen bostad i fredags...
Svar
10
· Visningar
880
D
Övr. Djur Hej!!!! Jag önskar inredningstips för chinchillabur,typ bra länkar, ritningar mm. :bow: Mina chinchillor är sååå aktiva :bump: :)
Svar
4
· Visningar
1 677
Senast: offspring
·
F
Övr. Djur Från Djurkliniken Roslagstulls hemsida (hemsida) "Underlaget på burbottnen kan utgöras av tidningspapper eller pappershanddukar...
Svar
4
· Visningar
1 312
Senast: Tican
·
Övr. Djur Hur reagerar era marsvinsflickor när de brunstar? Innan jag skaffade Nora märktes det aldrig att Tuva brunstade, hon hade ju ingen att...
Svar
17
· Visningar
4 866
Senast: Kilauea
·
L
Övr. Djur Hej! En av mina undulater sitter ofta och kliar sig...under vingar, på "hakan" osv osv..kan de göra det i perioder eller bör jag bli mer...
Svar
8
· Visningar
4 135
Senast: Lukka_82
·
Lantbruksdjur Jag har ju en flock finullsfår, 13 st varav 6 är bruna, 3 svarta, vita och en "vitaktig" korsning. Jag har förstått dels att ullen...
Svar
4
· Visningar
1 089
Senast: Masse
·
M
Övr. Djur Födda den 17 maj! Sötnosarna
Svar
5
· Visningar
726
·
I
Övr. Djur nån som vill ge mej råd m.m ? snälla. :) hehe.
2
Svar
25
· Visningar
4 086
Senast: Francess
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar