klorgroda (långt)

det där är inte riktigt sant jag såg på internet att en vändkölmal (typ) int åt alger men han påstod att de gjorde det jag blev lurad på 100spänn!
Det är ju ditt eget fel. Ska man skaffa ett husdjur tar man FÖRST reda på hur djuret ska skötas och vad det äter INNAN man skaffar ett djur. Det är DITT ansvar och ingen annans att se till att DINA husdjur mår bra och sköts rätt.

vilken härligt hög nivå diskussionen är på, som vanligt när det gäller resten av användarskaparens trådar.

ville bara inflika att ett akvarium som är i "balans" och som ska sköta sig själv måste vara på ett par hundra liter. har man mindre än så får man inget fungerande ekosystem.
jag har ett sexkantigt akvarium på 50 liter som jag sköter efter alla konstens regler, men det är mycket jobb med ett så litet akvarium. inte speciellt billigt heller...men snyggt :)

jag har fått rätt balans i mitt akvarium ju det funkar utmärkt och det är 37liter!!!!

Vad har du för fiskar i ditt akavarium?

jag har platy, kardinaltetror, otocinclus samt två kilfläcksrasboror. lite blandat med andra ord..

Liknande trådar

Övr. Hund Är ingen flitig skrivare på buke, men en väldigt flitig läsare. Jag vet att det finns väldigt många vettiga människor med stor kunskap...
2
Svar
37
· Visningar
6 519
Senast: tuaphua
·
Övr. Djur Ja, jag vet att det har varit en del akvarietrådar här nu på sistone, men jag hoppas att ni orkar med en till? Det känns enklast att...
2
Svar
27
· Visningar
8 239
Senast: Mabuse
·
S
Hästvård Hej! Jag har ett sto på drygt tre år som vi kan kalla Julia. Jag har haft henne sedan hon var ungefär nio månader. Sedan i princip...
2
Svar
25
· Visningar
7 203
Senast: Madick
·
Övr. Djur Kopierar inlägget jag skrev på Zoonen, vill ha så många svar som möjligt :) "Håller ju på med en hemsida, har varit lite krångel men nu...
Svar
16
· Visningar
2 926
Senast: Lejonflickan
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Valet i USA
  • Vad gör vi? Del CCIV
  • Västeråsträffstråden

Hund, Katt, Andra Djur