ni med kaniner...

just nu har jag en av mina dvärgvädurar i knät... doris... :love: hehe

nyss sprang hon på golvet och lekte med "katt boll" med pingla i... :D

ja ställde en liten spegel på golvet, som hon också sprang till ibland... å en liten gosedjurs kanin som hon "pussade" lite på... :)

:bump:

Jag brukar inte göra särskilt mycket med mina kaniner, var mycket aktivare förut! :o

Men nu när jag är på väg att förlora en av ninisarna, pga. mitt eget slarv tyvärr (läs i "Smörblommor?"). Så vet jag att jag kommer ägna mer tid åt andra kaninen. Dels för att hon blir ensam och dels för att jag har dåligt samvete. Jag borde ha haft dem lösa oftare, varit noggrannare med vad jag gav för mat åt dem (speciellt igår kväll) och nu när Minta ska vandra vidare så inser jag ju att jag inte har varit särsklit duktig kaninägare... :(

Även om de bor i en utebur med rasthage där de kan springa så uppskattar de ju att få sträcka på benen ordentligt med en promenad.

Ninisarnas hemsida

okej.. jo ja vet vad det stog ... det va jag som skrev vad som hände och så...
tycker så synd om dej... :(

*krama*

Men vet du vad?! :D
Lilla gumman kvicknade till och slapp resan till Sankte Per! :banana: :banana:
Gud så skönt, jag var riktigt kluven igår, men nu känns det bättre. Och jag ska ta vara på damens sista år!

Liknande trådar

Lantbruksdjur Jag lyssnade på ett nyhetsklipp om en kvinna som blivit av med ett par dräktiga tackor. I klippet sa hon att hon räknat fåren för några...
Svar
3
· Visningar
1 154
Senast: Efwa
·
Övr. Hund Hej! Jag har 2 tikar ( fransk bulldog) den ena är 9 år kastrerad & hon har bott med mig sedan hon var 8 v. Den andra tiken är en rescue...
Svar
3
· Visningar
778
Senast: animalasia
·
Hästhantering Hej, Jag har stött på ett antal hästar på min ridskola som vid skötsel och borstning börjar ”vifta” med framhovarna och liksom ”dunkar”...
Svar
5
· Visningar
801
Skola & Jobb Någon som har utbildat sig till djurvårdare/djurskötare (eller jobbar med djur på andra sätt) och vill berätta vad ni jobbar med, om ni...
Svar
6
· Visningar
639

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Dagens nagellack!
  • Hiss och diss del 5
  • Sodastream

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar