Djur

Om och kring andra djur. Hästar, hundar och katter har egna forum. Huvudmoderator: lizan

Filtrera med prefix:

D
Övr. Djur Är det bara jag som är dum eller,men ett akvarium som är 75 cm långt,35 cm brett och 35 cm högt är väl inte 130 liter :confused: Jag...
Svar
4
· Visningar
803
Senast: gul_zebra
·
S
Övr. Djur Vi tog som vanligt med kaninerna till landstället, och redan dagen efter märkte jag att våran gamling Tito (sju år) inte var sig själv...
Svar
12
· Visningar
1 397
Senast: Francess
·
T
Övr. Djur Nu har jag haft mina två undulater i kanske en månad och tycker fortfarande att det är jätteskojiga djur. Så jag funderar på att ha som...
Svar
9
· Visningar
1 118
Senast: Tican
·
Övr. Djur Och lite andra insmygda :D Kattmat (ska behållas) Kattmat Tarja (ska behållas) Tarja Cartman (åker nästa vecka) Cartman Nemo...
2
Svar
20
· Visningar
1 605
Senast: Elwis_86
·
Övr. Djur Eller inte men ruskigt stor iafl :p Köpte ett litet marsvin idag, han väger 1410g, och han är inte det minsta fet heller! Hittade honom...
Svar
19
· Visningar
2 451
Senast: Modig_Korn
·
R
Övr. Djur Är det någon som har erfarenhet här av dessa? Jag har läst och läst och läst och läst......kollat på varenda sida på internet...men jag...
Svar
3
· Visningar
2 422
Senast: voltis
·
Övr. Djur Har någon byggt en fågelbur och har lite tips och idéer till mig? Har 4 zebrafinkar på jobbet som vill ha en STOR bur. ;)
2
Svar
31
· Visningar
19 118
·
S
Övr. Djur Var i gbg för nån vecka sen och inne i en zooaffär och såg där ett par gerbiler som var sååååå fina. Blyertsgrå var dom med kolsvarta...
Svar
10
· Visningar
877
Senast: Lejonflickan
·
A
Övr. Djur här kommer det lite nya bilder på min kanin
Svar
9
· Visningar
771
Senast: Amania
·
J
Övr. Djur Hejsan!Skrev för ett tag sedan om att vi fått massa hamsterungar. Detta är den 3 kullen. Vi har redan sedan länge lämmnat bort hanen men...
Svar
7
· Visningar
1 287
Senast: Tican
·
T
Övr. Djur Fick veta idag av min chef att en natt för någon vecka sen så såg en som bor i huset flera stycken vuxna killar jaga en sjöfågel utanför...
Svar
4
· Visningar
772
·
D
Övr. Djur :cry: Mitt söta marsvin Tuffe Snuffe "Snuff" fyller elva år idag. Och om två timmar åker vi till vet. och avlivar honom. Nu har han...
Svar
7
· Visningar
940
Senast: eyz
·
J
Övr. Djur Hejsan!Skrev för ett tag sedan om att vi fått massa hamsterungar. Detta är den 3 kullen. Vi har redan sedan länge lämmnat bort hanen men...
Svar
16
· Visningar
1 121
Senast: Salama
·
L
Övr. Djur Jag fick en ny fin svindyr matta av min kille i födelsedagspresent. Problemet är att gerbilerna vill äta sönder den direkt. Funderar på...
Svar
5
· Visningar
3 758
·
Övr. Djur Brukar får vara gaphalsar? Mina får är kanske ovanligt tysta och beskedliga, verkar det som? EN bonde från grannbyn arrenderar mark som...
Svar
3
· Visningar
784
Senast: Ti_Ti
·
K
Övr. Djur Jag ska sälja mina 4 fåglar och deras stora bur. Vart kan jag lägga in annons på dom? Någon som vet något bra ställe?
Svar
1
· Visningar
760
Senast: TjejTjejen
·
Övr. Djur imorgon åker dem till fodervärden. Linus sitter här hos mig å sneglar på mej, plockar med lite saker å visslar till ibland. Raring då :(
Svar
11
· Visningar
984
Senast: TCJ
·
A
Övr. Djur Jag har länge drömt om att äga en hermelin-rex! I september ska jag kastrera min hermelin-hane Harry och tänkte skaffa en liten kompis...
Svar
7
· Visningar
2 015
·
A
Övr. Djur Jag tänkte kastrera min hankanin till hösten men funderar lite på vilken prisklass man hamnar i då?? Han är försäkrad! Jag tänkte göra...
Svar
13
· Visningar
1 628
Senast: ninni_
·
T
Övr. Djur Å titta på min lilla sötnos. Hihihi. Med mobilkameran. :)
Svar
1
· Visningar
853
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Valet i USA
  • Dejtingtråden del 38
  • Vinterföräldrar 23/24

Hund, Katt, Andra Djur