Djur

Om och kring andra djur. Hästar, hundar och katter har egna forum. Huvudmoderator: lizan

Filtrera med prefix:

P
Övr. Djur Marsvin & Kanin tillsammans? Har en okastrerad han kanin och och undrar om det fungerar att ha masvin i samma bur som kaninen, som...
Svar
14
· Visningar
2 074
Senast: gul_zebra
·
D
Övr. Djur Ska köpa ett nytt akvarium och har några frågor: Vad är ett ytterfilter? Kan man ha akvarielampan(ljusramp har jag för mig att det...
Svar
14
· Visningar
1 839
Senast: Prosit
·
Övr. Djur ...är inte helt lätt när de är unga, vet jag. Men jag tycker mig ha läst något om att räkna spenar osv i nån tråd här för ett tag...
Svar
3
· Visningar
3 263
Senast: pinky
·
Övr. Djur Igår eftermiddag gick min älskade lilla Ikaros ur tiden, endast 1 1/2 år gammal. Jag är så fruktansvärt ledsen, även om jag vet han har...
Svar
10
· Visningar
860
Senast: joey
·
F
Övr. Djur Om några månader så är det tänkt att jag ska bli med kanin, så nu undrar jag vad jag behöver tänka på? Jag kan i stort sett inget om...
2
Svar
29
· Visningar
1 979
Senast: TjejTjejen
·
Övr. Djur MARsvin alltså! ;) De ville inte gärna posera (kameran surrade ju såå läskigt...) men två bilder blev det. Bus poserar med gult...
Svar
6
· Visningar
844
Senast: _Runaway_
·
Övr. Djur Vi ska bygga en kaninbur i stallet och ha 1-2 kaniner har vi tänkt, så nu vill jag ha bilder på era hemmabyggda kaninburar!
Svar
4
· Visningar
3 519
Senast: Opposita
·
D
Övr. Djur Är det bara jag som är dum eller,men ett akvarium som är 75 cm långt,35 cm brett och 35 cm högt är väl inte 130 liter :confused: Jag...
Svar
4
· Visningar
805
·
S
Övr. Djur Vi tog som vanligt med kaninerna till landstället, och redan dagen efter märkte jag att våran gamling Tito (sju år) inte var sig själv...
Svar
12
· Visningar
1 399
Senast: Francess
·
T
Övr. Djur Nu har jag haft mina två undulater i kanske en månad och tycker fortfarande att det är jätteskojiga djur. Så jag funderar på att ha som...
Svar
9
· Visningar
1 120
Senast: Tican
·
Övr. Djur Och lite andra insmygda :D Kattmat (ska behållas) Kattmat Tarja (ska behållas) Tarja Cartman (åker nästa vecka) Cartman Nemo...
2
Svar
20
· Visningar
1 605
Senast: Elwis_86
·
Övr. Djur Eller inte men ruskigt stor iafl :p Köpte ett litet marsvin idag, han väger 1410g, och han är inte det minsta fet heller! Hittade honom...
Svar
19
· Visningar
2 454
Senast: Modig_Korn
·
R
Övr. Djur Är det någon som har erfarenhet här av dessa? Jag har läst och läst och läst och läst......kollat på varenda sida på internet...men jag...
Svar
3
· Visningar
2 424
Senast: voltis
·
Övr. Djur Har någon byggt en fågelbur och har lite tips och idéer till mig? Har 4 zebrafinkar på jobbet som vill ha en STOR bur. ;)
2
Svar
31
· Visningar
19 125
·
S
Övr. Djur Var i gbg för nån vecka sen och inne i en zooaffär och såg där ett par gerbiler som var sååååå fina. Blyertsgrå var dom med kolsvarta...
Svar
10
· Visningar
878
Senast: Lejonflickan
·
A
Övr. Djur här kommer det lite nya bilder på min kanin
Svar
9
· Visningar
771
Senast: Amania
·
J
Övr. Djur Hejsan!Skrev för ett tag sedan om att vi fått massa hamsterungar. Detta är den 3 kullen. Vi har redan sedan länge lämmnat bort hanen men...
Svar
7
· Visningar
1 289
Senast: Tican
·
T
Övr. Djur Fick veta idag av min chef att en natt för någon vecka sen så såg en som bor i huset flera stycken vuxna killar jaga en sjöfågel utanför...
Svar
4
· Visningar
772
·
D
Övr. Djur :cry: Mitt söta marsvin Tuffe Snuffe "Snuff" fyller elva år idag. Och om två timmar åker vi till vet. och avlivar honom. Nu har han...
Svar
7
· Visningar
943
Senast: eyz
·
J
Övr. Djur Hejsan!Skrev för ett tag sedan om att vi fått massa hamsterungar. Detta är den 3 kullen. Vi har redan sedan länge lämmnat bort hanen men...
Svar
16
· Visningar
1 122
Senast: Salama
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• DIY hästvård
  • Atletix