Bygga fågelbur

Gör det är du raar!!!

Den ligger på 'Mina Undulater ELvis&Doris" eller "Nymfkakaduan Linus" tror jag :) (annars ligger bilden på 'Johanna the monkey' haha...)

3_orig_se.jpg

men gud tror du jag är så smart eller?

vippan
den på bilden är alltså min voljär som är tillsalu :)

Nä, men mer än jag har :angel: Och mer plats än vad jag har (hehe du borde se mitt rum, det är ju praktiskt taget ett råttrum med säng :D)

Nej det kostade 800-900 för materialet och + att man får den färdigbyggd så tar ja en hundralapp till. (den är bara använd en månad så den är ju sprillans ny. det enda som inte är färdigt är framluckan, men det är lätt ordnat)

Jag prutar inte ett öre.

Liknande trådar

R
Övr. Djur Hej! Jag undrar med er som t.ex. har hamstrar att luktar dessa i normala fall? Jag vill minnas att när djur ännu såldes i butiker så...
Svar
18
· Visningar
821
Senast: hastflicka
·
Däggdjur Börjar bli dags att flytta in kaninerna för vintern och jag behöver lite idéer och inspiration till deras inomhusmiljö. Det är tre...
Svar
4
· Visningar
712
Mat MSB tycker att man ska ha mat för en vecka hemma. Och det har jag nog. Om jag letar upp bönor, spagetti och annat som ligger och samlar...
8 9 10
Svar
182
· Visningar
4 743
Däggdjur Jag har växt upp med husdjur; katter, hamstrar, kaniner och hundar. Från 11 till 19 år hade jag därtill minst en häst, totalt 4 egna och...
Svar
8
· Visningar
901
Senast: Bison
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• DIY hästvård
  • Atletix