Djur

Om och kring andra djur. Hästar, hundar och katter har egna forum. Huvudmoderator: lizan

Filtrera med prefix:

V
Övr. Djur För en stund sen upptäckte jag till min stora fasa en böld bakom ena frambenet på Sammet. Den är väl ca 3 cm tvärsöver, och det märks...
2 3 4
Svar
66
· Visningar
6 918
Senast: Lejonflickan
·
L
Övr. Djur Jag har fått köpa en Gabber-bur, ni vet en sån där med plast sidor, typ Duna, eftesom min gerbilflickor bestämt sej för att inte vilja...
Svar
7
· Visningar
1 551
·
Q
Övr. Djur Jag blir snart tokig :crazy: Jag har gått och förälskat mig i råttor :love: Jag bara måste köpa 2 stycken råttor, men dom finns...
2
Svar
21
· Visningar
1 469
Senast: gul_zebra
·
Övr. Djur Sixten! Här är min guldhamster som är 8 veckor :D Sixten Sixten ute på upptäcksfärd.. Nosa "Shit vart är jag någonstans?" Usch vad...
Svar
19
· Visningar
942
Senast: enjes
·
Övr. Djur http://www.theanimalrescuesite.com/cgi-bin/WebObjects/CTDSites.woa :)
Svar
2
· Visningar
699
Senast: gul_zebra
·
K
Övr. Djur Ska flytta in kaninerna, men när bör man göra det för att de inte ska börja sätta vinterpäls? :confused:
Svar
3
· Visningar
700
Senast: Elwis_86
·
Övr. Djur Äntligen har våra myskankägg kläckts i helgen,efter 35 dygns ruvande så poppade de upp.. Ett par bilder på sötisarna.. Vakande mamma...
Svar
10
· Visningar
1 158
Senast: amkm
·
Övr. Djur Kopierar inlägget jag skrev på Zoonen, vill ha så många svar som möjligt :) "Håller ju på med en hemsida, har varit lite krångel men nu...
Svar
16
· Visningar
2 926
·
L
Övr. Djur Jag blir inte klok på mina gerbiler! För ett halvår sen när jag hade tre honor så blev den ena närapå dödad. Den honan som var aggressiv...
Svar
5
· Visningar
1 016
·
Q
Övr. Djur Vad ska man ha för utrustning till sina råttor? Jag vet på ett ungefär, men jag vill höra vad ni har för erfarenheter av vilket material...
Svar
3
· Visningar
859
Senast: Vargdotter
·
D
Övr. Djur Hade våra två kaninhonor (mamma och dotter) ute tillsammans på gräsmattan, den ena i sele (Lina, dottern) och mamman, Ziri, lös.. Helt...
Svar
2
· Visningar
779
Senast: paradiset
·
K
Övr. Djur I stallet har vi två kaniner. Dessa har alltid (sen vi "fick" dem för två år sedan) varit utomhus sommarhalvåret och inomhus...
Svar
4
· Visningar
1 032
Senast: KaZa
·
Övr. Djur Gudrun har varit rädd för mig sen jag köpte honom i december. Fick panik bara jag petade på honom, skadade, pep, fick diarrée... Så jag...
Svar
7
· Visningar
1 006
Senast: Donalds
·
Övr. Djur Tappar gerbil-ungar "bebispälsen" (typ som hästar tappar fölpälsen) och hur ser det då ut? Hur gamla är de när de tappar den och finns...
Svar
8
· Visningar
1 125
·
Övr. Djur Finns det någon renodlad katalog som riktar sig enbart till burfåglar ? Utbudet av fågelsaker verkar ju vara ganska med noll har jag...
Svar
5
· Visningar
1 254
Senast: Fjunet
·
J
Övr. Djur Jag ska få en belgisk jättekanin som jag hade tänkt skulle dela box med mitt marsvin. Det är honor båda två och kaninen är ju en bäbis...
Svar
6
· Visningar
1 087
Senast: Vaccan
·
D
Övr. Djur Har nu haft undulater ett tag och tycker det är jätte kul. Nu har jag tänkt att skaffa en till fågel som jag kan ha tillsammans med...
Svar
1
· Visningar
827
Senast: Stallflicka
·
C
Övr. Djur Skaffa kompis till \"gammal\" kanin???? Tja alla! Jag har en tanke som kommer o går hos mig emellanåt.... Eg vet jag svaret att det...
Svar
2
· Visningar
1 424
Senast: Catta
·
D
Övr. Djur Hej! Hur vet man om de har skalröta ??:confused:
Svar
3
· Visningar
754
Senast: Mynta2
·
D
Övr. Djur Tar ni ut era sköldpaddor ???:confused: Själv tar jag ut min varge dag eller varanan. ............ Donald_Duck
Svar
2
· Visningar
826
Senast: Donald_Duck
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama