Djur

Om och kring andra djur. Hästar, hundar och katter har egna forum. Huvudmoderator: lizan

Filtrera med prefix:

Övr. Djur Har hon det :devil: ? Från Rickard? Eller har du ångrat dig, eller kommer de senare? Ska eventuellt skaffa ngra från han..
Svar
1
· Visningar
742
Senast: gul_zebra
·
V
Övr. Djur Eftersom SRS forum är nere nu (nåja, det gamla är ju uppe igen, men det är så fruktansvärt segt), så tänkte jag fråga er råttkunniga...
Svar
18
· Visningar
1 079
Senast: Vargdotter
·
D
Övr. Djur Kommer två nya undulater imorgon:smile:. Så min lilla pippi ska få sällis, men nu undrar jag hur jag bäst ska presentera dem för...
Svar
2
· Visningar
916
Senast: Fjunet
·
D
Övr. Djur Hur vet man när en vattensköldpadda (Kartsköldpadda) blir könsmogen ??? :smirk: ................... Donald_Duck
Svar
1
· Visningar
624
Senast: Osis
·
Övr. Djur Sådär, nu är jag ägare till fem får :bump:. Eftersom detta skedde ganska spontant har jag inte så stora kunskaper om dessa djur. den...
Svar
8
· Visningar
8 293
Senast: Flash
·
Övr. Djur Har varit på en liten utflykt idag och tog såklart med mig en liten råtta. Eller liten och liten, 850-grammare utan att vara fet...
2
Svar
37
· Visningar
3 865
·
M
Övr. Djur För ett tag sen köpte jag o min pojkvän två st. dvärghamstrar, Krister o Åke :love:(moget jag vet, 25 o 33 år gamla)... Har tidigare ägt...
Svar
5
· Visningar
1 106
Senast: Meibla
·
V
Övr. Djur För en stund sen upptäckte jag till min stora fasa en böld bakom ena frambenet på Sammet. Den är väl ca 3 cm tvärsöver, och det märks...
2 3 4
Svar
66
· Visningar
6 928
Senast: Lejonflickan
·
L
Övr. Djur Jag har fått köpa en Gabber-bur, ni vet en sån där med plast sidor, typ Duna, eftesom min gerbilflickor bestämt sej för att inte vilja...
Svar
7
· Visningar
1 551
·
Q
Övr. Djur Jag blir snart tokig :crazy: Jag har gått och förälskat mig i råttor :love: Jag bara måste köpa 2 stycken råttor, men dom finns...
2
Svar
21
· Visningar
1 475
·
Övr. Djur Sixten! Här är min guldhamster som är 8 veckor :D Sixten Sixten ute på upptäcksfärd.. Nosa "Shit vart är jag någonstans?" Usch vad...
Svar
19
· Visningar
944
Senast: enjes
·
Övr. Djur http://www.theanimalrescuesite.com/cgi-bin/WebObjects/CTDSites.woa :)
Svar
2
· Visningar
702
·
K
Övr. Djur Ska flytta in kaninerna, men när bör man göra det för att de inte ska börja sätta vinterpäls? :confused:
Svar
3
· Visningar
700
Senast: Elwis_86
·
Övr. Djur Äntligen har våra myskankägg kläckts i helgen,efter 35 dygns ruvande så poppade de upp.. Ett par bilder på sötisarna.. Vakande mamma...
Svar
10
· Visningar
1 160
Senast: amkm
·
Övr. Djur Kopierar inlägget jag skrev på Zoonen, vill ha så många svar som möjligt :) "Håller ju på med en hemsida, har varit lite krångel men nu...
Svar
16
· Visningar
2 949
·
L
Övr. Djur Jag blir inte klok på mina gerbiler! För ett halvår sen när jag hade tre honor så blev den ena närapå dödad. Den honan som var aggressiv...
Svar
5
· Visningar
1 020
·
Q
Övr. Djur Vad ska man ha för utrustning till sina råttor? Jag vet på ett ungefär, men jag vill höra vad ni har för erfarenheter av vilket material...
Svar
3
· Visningar
866
Senast: Vargdotter
·
D
Övr. Djur Hade våra två kaninhonor (mamma och dotter) ute tillsammans på gräsmattan, den ena i sele (Lina, dottern) och mamman, Ziri, lös.. Helt...
Svar
2
· Visningar
779
Senast: paradiset
·
K
Övr. Djur I stallet har vi två kaniner. Dessa har alltid (sen vi "fick" dem för två år sedan) varit utomhus sommarhalvåret och inomhus...
Svar
4
· Visningar
1 033
Senast: KaZa
·
Övr. Djur Gudrun har varit rädd för mig sen jag köpte honom i december. Fick panik bara jag petade på honom, skadade, pep, fick diarrée... Så jag...
Svar
7
· Visningar
1 008
Senast: Donalds
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka