Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Tack!
Får väl börja leta sällskap till lilla Silke sen :smirk: , men först ska jag flytta, kommer att göra det inom 1,5 månad. Jag vill inte skaffa flera råttor innan flytten precis. Onödig stress. Och just nu vill jag ju inte ha någon annan råtta precis.
Usch stackars dej... Även om du hade dina aningar, så är det ändå lika tungt....
Jag har själv gjort den resan 9 gånger...de flesta ligger begravda ute hos min mamma...
Jag har ingenstans att begrava, så veterinären får kremera lilla Sammet (hon skulle kremeras med ett par hundar och en katt ). Det är rätt skönt att den möjligheten också finns, för oss som bor i lägenhet. :smirk:
Till allihop: Tack för alla tröstkramar, de värmer!
Hundavel & Ras Du tog även upp att den korta nosen skulle handla om förmåga om att hålla fast ett bytesdjur, t ex ett vildsvin. Jag kan dock inte hitta...
Cookies används för olika funktioner, trafikanalys, innehållsanpassning och annonser. Information om din användning av vår webbplats vidarebefordras till de sociala medier, annons- och analysföretag som vi samarbetar med. De kan kombinera informationen med annan information du tillhandahållit eller de har samlat in när du har använt deras tjänster. Våra regler och sekretesspolicy gäller. Genom att fortsätta använda denna sida godkänner du detta.