Andra råttnamn?

ja pga. att min råtta blev kallad fladdermus och inte mask! hihihi (ta`t som ett skämt inget allvar här inte)

Aha! Då fattar jag :idea:
Nämen en av mina har ju blivit kallad mus trots att han är en stor pojk på 850 g så inte ska jag bli avis heller :D

mus???? en så stor pojk ojojojojoj själv ska jag hämta hem mina två råttor och marsvin imorron åhh guuuud vad jag har saknat dem

Japp! Nästan alla mina har blivit kallade möss :p Men stora pojken har även blivit kallad marsvin, iller och ekorre ;) Och gammelpojkarna fick bli maskar :p
Var har de vart någonstans? :confused:

du menar mina två marsvin båda råttorna? förmodligen gör du det!

Jo de har bott på en zooaffär i tiodagar prick omorron pga. att jag har varit på semester! men imorron kommer jag att hämta dem(jiippiieee)

Brukar du åka på semester?

vart gör du av dina djur och vad har du för djur?

Nope, har inte råd med det, men händer väl att man campar ett par dagar ett par mil bort bara :crazy:

Har bara råttor (hela 16 st för tillfället :angel: Men 7 ska flytta :(), sen har mamma 3 undulater och 2 blåa fjärilsfinkar, ena syrran har undulat och andra har en sparcpapegoja.
De brukar bli passade av granne och så, men då får ingen råtta komma ut... Så jag brukar inte vara på längre semestrar utan högst 3 dagar (åker, är borta, kommer hem så det bara blir en dag de inte kommer ut) om jag inte kan fixa någon som kan ta ut de också, typ kompis eller så :)

ute men mina råttor springer aldrig ute ju! har aldrig hört talas om det tar upp dem varje dag och kelar med dem men inte har jag de springer lösa!

Nu kan jag officiellt säga att min Reno är känd i tv - som en korsning mellan hamster och råtta :angel:

Nån som såg på Dixie förut (vet inte när, jag själv missade tyvärr) och såg min kära Reno på tv? :D

(haha han är väl snart världskänd. Sötnosen har ju även blivit fotan på lite olika marknader när han följt med, både av fotografer från tidningar och annat, och en gång kom han faktiskt med i tidningen också :D)

ute men mina råttor springer aldrig ute ju! har aldrig hört talas om det tar upp dem varje dag och kelar med dem men inte har jag de springer lösa!

Det där skulle jag vilja påstå är snudd på djurplågeri, iallafall är det mycket dålig djurhållning!
MINST 1 timme lösa varje dag, men det är ett MINIMUM! :mad:

min kanin har blivit kallad katt en gång.. :crazy:
hon må vara ganska stor och hon är svart så att det kanske liksom smälter ihop eller nåt.. men katt?! :D

Liknande trådar

Övr. Barn Jag är lite rådvill... dottern vill ju ha ett husdjur, och jag har tittat på massor av olika djur som kanske kunde funka men jag vet...
2 3
Svar
42
· Visningar
5 043
Senast: Amha
·
Övr. Hund Behöver ventilera av mig… Jag tog emot en omplacerings hund i april först på prov i två veckor innan jag beslöt mig för att köpa honom...
2
Svar
33
· Visningar
4 882
Senast: Hermelin
·
Hundhälsa Först och främst. Vi har varit hos veterinären. Hunden har fått mediciner. Allt är "bra". Men jag pallar tydligen inte psykiskt att mina...
Svar
13
· Visningar
1 801
Senast: tanten
·
Kropp & Själ Lite luddig rubrik kanske men kom inte på något som riktigt passade. Det är är apropå tråden om hur man klarar ett tråkigt jobb där det...
2 3 4
Svar
62
· Visningar
6 382
Senast: Grazing
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar